Oi, kuinka ihana tämä olikaan!
Ensinnäkin ihastuin ihan hurjasti tuohon nimeen ja oli pakko käydä kurkkaamassa mitä se pitää sisällään. Oli kiva, että parituksen sai lukiessa päättää itse, minä kun en itse hirveästi pidä Dramionesta, sillä minusta Draco kuuluu vain ja ainoastaan Harrylle,
vaikkakin olin päättävinäni lukea enemmän sellaisiakin parituksia, jotka eivät kuulu suosikkeihin... vaan mihinkä tiikeri raidoistaan pääsisi?
Anyway, tykkäsin tästä ihan hirmu paljon! Kirjoitustyylisi on helppolukuista ja viihdyttävää, ja vaikka aihe oli hieman kliseinen, onnistui tarinasi herättää paljon ajatuksia ja tunteita ainakin minussa. Vaikkakin tykkään ehkä eniten ficeistä, joissa on juoni ja selkeä tapahtumakulku, niin sopi tähän silti hyvin tällainen jälkikäteinen ajattelu jo tapahtuneesta eikä mitään kovin mullistavaa oikein voikaan satasanaisessa ficissä tapahtua, tai siis äh. Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan.
Erityisesti tykkäsin raapaleen lopusta, "kurkiaura", ahh kuinka kaunis sana! Anteeksi, kun tämän parempaa kommenttia ei minulta nyt irtoa, olen vieläkin ihan väsyksissä kuluneesta viikosta (koeviikko), mutta onneksi alkoi hiihtoloma ja pääsi tänne finiin lukemaan ihanaisia tarinoita, kuten tämä tässä
Kiitoksia omnomnom välipalasta!