Nimi: Kuin lämmittävä yrttitee
Kirjoittaja: Vanilje
Ikäraja: S
Genre: fluff, tuplaraapale
Paritus: Sirius/Remus
Hahmot kuuluvat Rowlingille, minä vaan lainailen niitä.
A/N: Okei, tiedän että Sirius/Remus -ficcejä on täällä finissä aina vain enemmän, mutta siitä huolimatta tämän kirjoitin Spurttiraapale II -haasteen inspiroimana, taas kerran. Sanoja on tasan 200. Mutta eipä mulla sitten varmaan muuta, Vanilje on puhunut. Nyt on teidän vuoro. Eli mielelläni ottaisin kommentteja vastaa, vaikka raapaleita onkin vaikea kommentoida.
Haasteita: Spurttiraapale II, Slash10, Ficlet300 sanalla 51. SairasSirius availi varovasti silmiään. Kehoa särki vielä, kuume oli kuitenkin jo vähän laskenut. Sirius käänsi päätään. Sängyn toinen puolisko oli tyhjä.
Paljonkohan kello mahtaa olla?Pian makuuhuoneen ovi avautui ja Remus käveli huoneeseen pieni tarjotin käsissään. ”No mutta, huomenta Sirius. Mikä on olo?”
Sirius koitti vastata, mutta sai aikaan vain epämääräistä kähinää.
Perhana, ääni on mennyt. ”Aivan, aivan, ymmärrän”, Remus vastasi naurahtaen. Hän laski tarjottimen yöpöydälle ja istahti sängyn reunalle. Hetken mies istui hiljaa mietteliään näköisenä. Pian hän kuitenkin nosti tarjottimelta kupillisen höyryävää teetä ja työnsi sen Siriuksen käteen.
”Minusta sinun olisi parasta juoda tuo. Se voisi auttaa kurkkukipuun. Lisäsin siihen erästä yrttiä, jolla pitäisi olla parantava vaikutus.” Sirius nosti kupin huulilleen ja otti pienen kulauksen. Lämmin virta valui kurkusta alas saaden pienen väristyksen kulkemaan kehossa. Remus oli oikeassa, yrtti tuntui todella tehoavan.
Sirius koitti kähistä jotakin kiitoksen tapaista, kun Remus kumartui painamaan huulensa toisen omille. ”Kuule, eipä kestä, tämä nyt on aivan pientä. Ja mitäpä sitä ei sinun vuoksesi tekisi.”
Sirius naurahti vasten Remuksen huulia. Tällä kertaa erilainen, lämmin, mutta kutitteleva tunne kiersi pitkin kehoa. Sirius sulki silmänsä nauttien toisen läheisyydestä. Remus kuljetteli kieltään Siriuksen huulilla, näykkäisi kevyesti. Sirius näykkäisi takaisin.
Älä sitten syytä minua, jos olet huomenna kipeänä.