// Alaotsikko: S, yksipuolinen Rookwood/Bellatrix, Bellatrix/Rodolphus
Otsikko: Vain kaksi sanaa
Kirjoittaja: Natural
Genre: Angst, yksipuolinen romance
Paritus: Yksipuolinen Augustus/Bellatrix, Bellatrix/Rodolphus
Vastuunvapaus: Kaikki minkä tunnistatte Rowille on myös hänen, minä vain leikin hahmoilla
Beta: Eipä ole, joten virheistä saa ilmotella
Ikäraja: S
A/N: Tämmöistä tällä kertaa. Joku kaunis ilta tässä kirosin sitä, että ei tule mieleen mitään kirjoittamisen aihetta ja sitten heitin lähinnä vitsillä: ''Minä kirjoitan vaikka Augustus Bellatrixia'' ja se sitten tuntuikin aika jännältä idealta ja päätin toteuttaa sen, toivottavasti ei ole aivan kamala
. Ja tosiaan Rookwoodin PoVissa mennään.
Haaste(et): Osallistuu Fanfiction10 sanalla 08. Sanat
Omistus: Hmm... voisin omistaa tämän
sennamiilalle ja
Beatricelle. Sovitaan, että tämä on, vaikka ystävänpäivä lahja
vähän myöhässä, mutta pikkuvikoja. Ehkä teille ihanat <3
Vain kaksi sanaa
Muistan yhä ne hetket jolloin olimme nuoria ja kävimme vielä Tylypahkaa. Muistan myös sen, kun katselin sinua useasti sivusta. Et ehkä sitä tiennyt, mutta monesti katselin sinua. Olit... suloinen omalla tavallasi. Sydämeni hakkasi rintaa vasten, kun olit lähelläni ja kerran mietin, mitä se oli. No, se oli rakkautta.
Naurusi oli kaunis, omaperäinen ja silloinkin naurustasi saattoi eroittaa pienen mielipuolisuuden ja vallanhalun, ei kylläkään yhtä hyvin kuin nykyään. Mustat hiuksesi olivat kiharalla ja usein sotkussa. Silmäsi olivat kylmät ja tulkitsemattomat.
Useasti mieleeni tuli kaksi sanaa, jotka olisin halunnut sanoa sinulle, mutta olin pelkuri, enkä kyennyt siihen. Tiesin, että jos kertoisin sinulle mitä haluaisin sanoa, nauraisit. Useasti yritin aloittaa, mutta minä pakenin.
''Bellatrix...'' saatoin sanoa ja yleensä vastasit katsoen minua ihmetellen, mutta en koskaan sanonut mitä aioin, vaan keksin jotain muuta sanottavaa.
Nauroit usein kustannuksellani. Nauroit ja pilkkasit, jos tein jotain typerää. En koskaan suuttunut tai loukkaantunut, en nähnyt siihen syytä. Se oli sinun luonteesi.
Ajan kuluessa, emme olleet enää niin läheisiä kuin ennen, mutta säilyimme ystävinä. Usein mietin, että kirjoittaisin kirjeen ja kertoisin, mitä haluaisin sanoa.
Hei, Bellatrix
Haluaisin kertoa sinulle erään asian.
Tiedän, että tämä kuulostaa tyhmältä, muttaSiihen se yleensä jäi. En koskaan keksinyt miten jatkaisin, mutta monesti yritin. Olen säilyttänyt kaikki kirjeiden aloitukset. Monesti saatan katsoa kirjeitä ja miettiä mitä minun olisi kannattanut tehdä.
Annoin ajan kulua ja odotin oikeaa hetkeä, mutta odotin liian pitkään. Tajusin sen vasta liian myöhään. Rodolphus astui kuvioihin ja aloitte viettää paljon aikaa kahdestaan. Olin musertunut ja unohdin kokonaan kaikki tunteeni sinua kohtaan, mutta vain hetkellisesti. Kunnes oli taas koonnut itseni kasaan, päätin kertoa sinulle mitä tunnen sinua kohtaan. Mutta pian kuulin, että sinä ja Rodolphus seurustelette. Silloin päätin, että en koskaan halua rakastua enää kehenkään. Olisin tarvinnut vain kaksi sanaa:
''Rakastan sinua'', mutta en koskaan uskaltanut lausua niitä ääneen ja siksi ehkä en koskaan saanut sinua.
*
A/N2: Ja kommentia saa aina laittaa minkä laista vaan