Oi awws! Sulin kyllä tämän lukiessani. (:
J/S on siitä kanssa niin supersöpö paritus, kun heistä saa myös väännettyä aika helposti suloista fluffya, vaikka angstiin he nyt ehkä paremmin istuvatkin. Kuitenkin, itse näen heidät juuri sellaisena intohimoisena parina, joka ei malta pitää näppejä erossa toisistaan. Ja minusta tässä oli juuri sellainen kivan jännittynyt ja odottava tunnelma, joka sopi omaan mielikuvaani ainakin varsin hyvin. Paljon pieniä kosketuksia, katseita, virnistyksiä ja kuuma hengitys niskassa, siis AHH! J/Sää kyllä parhaimmillaan.
Tykkään henkilökohtaisesti tosi paljon raapaleista, koska niissä on aina oma tunnelmansa, ja minusta juuri tuollaiset hetken taltioinnit ovat niitä parhaita. Ja tämä oli varsin onnistunut sellainen! Hyvin tiivis ja aistikas tunnelma, ja kuten jo taisinkin sanoa, kuvasit ihanasti näiden poikien välistä suhdetta. Ja onnistuit minusta kyllä tuossa ystävänpäivä-haasteessakin oikein mukavasti – tämä ei ollut mitenkään väkisin väännetty ystävänpäivä-ficiksi, vaan minusta tuo lopetus oli hyvin luonteva ja äärimmäisen söpöhöpö sekin. (:
Monethan aina valittaa lyhkäisistä lauseista, mutta minusta ainakin ne sopivat hyvin tähän. Teksti oli teemaan sopivasti leikkisää, jopa ehkä hieman houkuttelevaa. Nimi tosin oli aika harhaanjohtava, ja ehkä jotenkin liiankin imelä. Mutta niin, en itse kiinnittänyt siihen huomiota, ennen kuin siitä itse sanoit, J/S johdatteli minut lukemaan tämän. (: Yllätys.
Ömm. En nyt osaa oikein sanoa muuta kuin tykkäsin, ja tämä oli tosiaan kivasan söpö ja ihanan fluffyinen lukukokemus. Hieman vaihtelua sille traagiselle James/Siriukselle. Kiitos siis, ja kirjoitahan lisää tällaista söpömystä!
Ja ps. hyvää myöhäistä ystävänpäivää myös sinulle!