Title: Ratkeilla alusta alkaen
Author: Claire
Rating: S
Pairing: Lavender/Astoria (Lavender/x)
Genre: vain pieni pätkä angstia
A/N: No pitkästä aikaa sentäs
jotain olen saanut kirjoiteltua, angstfiiliksissä jälleen. Tiedän, että hahmot eivät ole lainkaan IC, mutta jotenkin en voinut ajatella heitä minään muina henkilöinä. Ai että. Mutta kommenttia toivoisin hartaasti!
Hannah Furyn biisillä
You had me osallistun Yhtyeen tuotanto-haasteeseen ja voisinpa lisäillä myös femme10:een.
Huomioikaa! Biisin sanat kuvastavat tilannetta Astorian näkökulmasta, kun taas muu teksti Lavenderin näkökulmasta. Kannattaa kuunnella biisiä samalla, ihana ääni Hannah Furylla
Ratkeilla alusta alkaenI am revenge and disbelief
And I regret the tracks I leave
in snow that isn't even deepKoron koputus vaativana, kädet ristissä, rintasi kauniit kuulaat vain ohuen kankaan peitteissä. Tänään tulisi olemaan kaunis päivä, entisiäkin kauniimpi, niin aamulla sanoit ja hymyilit; mutta minä tiesin haman totuuden, sillä sen reunat olivat ratkeilla alusta alkaen.
Tiesin totuuden enkä koskaan milloinkaan sitä tullut sinulle kertomaan. Minun olisi pitänyt, mutta kuinka olisin voinut; sydämesi särkeä? Vaikka siihen tuskin olisin pystynytkään, sillä sinun sydämesi on pelkkää titaania ja terästä.
I am mayhem and treachery
And dead-ends never bothered meKatsot minua odottavasti, jo päätöksen tehnyt ilme silmissäsi; mikä päätös, sen saisin pian selville. Sinä joko tiedät tai olet tietävinäsi, valinnoitta otan riskin ja hengähdän sanat tavuin vapisevin.
"Saatoin... kerran tai kaksi. Saatoin hairahtaa, vain hetken ajan suudella hänen huuliaan, vaan silti koskaan lakkaamatta ajattelemasta sinua; usko, vaikka totuus kuinka arveluttaa, usko minua, sillä ei maailmassa ole toista, joka sinua näin paljon rakastaa."
Totuus ei riitä sinulle ja tiesinhän minä sen alusta alkaen. Kun vihdoin kerron sen, ei kyynelkään vieri kieri pitkin poskiasi, katseesi on tyhjä ja tulkitsematon, vain tummuneet iirikset kertovat sinun joskus välittäneen; vaan ei ikinä, ikinä enää.
Ehkä tämä oli sinun kostosi, välinpitämättömyys ja valmistautuminen kuin olisit aina odottanut tekosyytä jättämiseeni.
Sanoja ei tarvita; suljet silmäsi ja käännät minulle selkäsi ja se on sama kuin sanoisit hyvästi.
You had me going out of my head
With all the things that you said
You had me going out of my head
But now I walk away from you instead