Immh ♥
Oikeasti mie en tykkää H/R:stä yhtään, pelkkä ajatus.. Yäh. Mutta tässä se oli jotenkin.. Ihastuttava jopa. Onkohan juuri ensimmäinen H/R, jonka luen ever. Anygays, tyksin, ja ihmettelen, miten olet saanut tällaisen aikaan, ensimmäiseksi ficiksi tällä parituksella. Taputan tälle söpistykselle.
Tuo tilanne oli omalla tavallaan realistinen, paitsi se, että Harryn perässä juoksee kaikki tytöt juuri ystävänpäivänä? Minusta on jotenkin omituinen ajatus, mutta en oikeastaan takerru siihen, ficeissä kaikki on mahdollista
Ronista en ole koskaan pahemmin tykänny, mutta tässä se oli jotenkin erilainen, kaikkine ajatuksineen, tunteineen ja inhoineen ystävänpäivää kohtaan. Ja muuten ihmettelin sitä, miten Ronin perässä eivät juosseet kaikki tytöt (paitsi Harry
), kun on sentään kaksosille sukua ja omaavat melkein samaa ulkonäköä. Mutta jos on sitruunan nielleen näköinen, niin en sitten ihmettele..
Muutamia virheitä bongasin tuolta:
(Mun perfektionisti luonne taas astuu kehiin, viilaamaan mielen sisäistä pilkkua *viilausviilaus*)miljoona kertaa inhottavampaa kuin jokaviikkoinen siivousurakka kotona
Erikseen
Ron ei nimittäin koskaan jättänyt tylyahonreissua väliin.
Tylyahon reissua
Minkä ihmeen takia minä ajattelen Harrya tällä tavalla? poika kysyi itseltään.
Tuon ensimmäisen lauseen olisi voinut laittaa kursiivilla, että tajuaa sen ajatukseksi (:
Oikeasti mie en keksi mitään sanottavaa, kiitos yllättävän kuumeen, muuta kuin tämä oli aika söps, lyhyydestään huolimatta. ♥ Ja taidan jatkaa tätä ystävänpäivä ficcien lukemista. Ja myös sinun ficcien lukemista.
(VK:n ficcejä mä metsästän...)Kiitos ja kumarrus tälle, ja kiitos H/R:n maailmaan tutustuttamisesta.
~
Merrrí//Bah, kaks tuntia myöhemmin tulen sanomaan, että hyvää ystävänpäivää