Kommenttikampanjasta, iltaa! o7
Parituksesta ensin. Tykkään kovasti, kun Luna paritetaan jollekulle muulle kuin joko Nevillelle tai Harrylle, vaikkakin jälkimmäinen toimii minusta paremmin kuin edellinen. Mutta Ron kolahtaa jokseenkin hienosti Lunan kanssa, vaikka en osaakaan selittää miksi
Ehkä mä miellän aikuisemman Ronin avoimemmaksi monien asioiden suhteen ja taas Lunan kiinnostus Ronia kohtaan kävi ilmi hyvin jo FK:n alkumetreillä
Sitten itse ficciin! Rakenne oli kivasti toteutettu, muisteluhetkonen arkisen arjen keskellä joka nidotaan menneisyyteen kellonajalla. Mistä tulikin mieleen, että tykkään hurjasti tuosta otsikkona käytetystä dialogipätkästä <3 Keksin oikeastaan vain yhden ainoan valituskohdan ja sekin on täysin mun mielipiteestä riippuva, joten voit jättää sen huomiotta
En kuule sinun tuloasi, en ennenkuin astut risun päälle ja säikytät keijut tiehensä. Olet hiipinyt taakseni, kumartunut lähemmäs. Tulipunaiset hiuksesi säkenöivät kilpaa auringon kanssa ja pisamat leikkivät hippaa nenälläsi. Huomaan sen kun käännyn sinua kohti. Olet kaunis.
Minusta tuon kappaleen alku toimii hyvin, Lunan satumaailmaan astuu mörökölli, joka kömpelönä otuksena säikyttää hennot olennot karkuun
Mutta joku tuossa kappaleen lopussa töksähtää. En halua uskoa, että se olisi 'kaunis' sanan käyttö, koska Luna jos kuka voi sitä Ronista käyttää. Ehkä se on enemmänkin 'kaunis' sanan mitäänsanomattomuus kaikkien noiden säkenöintien ja pisamahippojen jälkeen (jotka oli muuten <3). Joo, mä päätän nyt, että olisin kaivannut 'kaunis' sanan tilalle jotain voimakkaampaa! Mutta kuten sanottua, tää on vain mun mielipide
Ja sitten ficin loppu, tai kursivoidun osuuden loppu, joka on niin herttainen että itkustaa. Jotenkin tuommoista söpöä ketjureaktiota, jossa kerrotaan mitä tapahtuu sanomatta sitä suoraan. Ja tuo loppulause: "Taidan pitää myös sinusta..." Aww <3
Sitten toi ihan loppu on ihana ja nitoo ficin näpäkkään pakettiin silleensä ympyrämallisesti, palauttaa lukijan jälleen maan pinnalle ja siihen ihanaan versumiin, jossa Ron/Luna on totta <3
Kiitos, tätä oli ilo lukea!
- Bbuttis
// Jaa, tuota, tulipa vielä mieleeni! Toi Ronin käytös ja miten Luna huomioi sen, että Ronin korvatkin punastuvat, mutta silti tämä seisoo aloillaan. Ja oletettavasti ei pane kovin pahasti vastaan, kun Luna häntä suutelee
Kivasti taas kerrottu ilman suoria sanoja, että Ron tykkäs Lunasta eka <3