Kirjoittaja Aihe: Rakastan sinua | S | Ron/Hermione | oneshot, romance/fluffy | FF100  (Luettu 4602 kertaa)

Enkeliprinsessa

• Luihuisen Vampyyri
  • Would you be my vampire...?
Nimi: Rakastan sinua
Kirjoittaja: Enkeliprinsessa
Genre: romance/fluffy, oneshot
Paritus: Ron/Hermione
Ikäraja: S
Vastuuvapautus: En omista Harry Potterista tuttuja hahmoja ja paikkoja tai muuta minkä tunnistat. Kaikki mitä et tunnista, kuuluu minulle.

Traileri: Ron oli todella onnellinen, että sai olla vihdoin tytön kanssa kahden. Ron vilkaisi epävarmasti tyttöä, joka käveli niin nopeasti hänen vieressään, että kiharahiuspehko heilahteli kauniisti askeleiden mukana.
'Ron, nyt sinun on pakko kertoa se hänelle. Sinun täytyy kertoa rakastavasi häntä', Ron patisti itseään ja yritti avata suunsa. Mutta ei sieltä tullutkaan ulos sitä, mitä olisi pitänyt.
"Hermione, oletko jo tehnyt pimeyden voimilta suojautumisen läksyt?"

A/N:  Ficci sijoittuu jonnekin Liekehtivän Pikarin ajoille. Osallistun tällä ficillä FF100 haasteeseen. Aiheena 088. Koulu ja Ron/Hermione. *99 to go*

Rakastan sinua

Ron asteli koulun käytäviä kahden Hermionen kanssa, Harry oli sillä hetkellä Rohkelikon tuvan huispausharjoituksissa, vai oliko hän sittenkin harjoittelemassa kolmivelhoturnajaisten seuraavaa tehtävää varten. No, jotain Harry kuitenkin oli tekemässä, joka ei sisällyttänyt Ronin ja Hermionen läsnäoloa.  Ron oli todella onnellinen, että sai olla vihdoin tytön kanssa kahden. Ron vilkaisi epävarmasti tyttöä, joka käveli niin nopeasti hänen vieressään, että kiharahiuspehko heilahteli kauniisti askeleiden mukana.
'Ron, nyt sinun on pakko kertoa se hänelle. Sinun täytyy kertoa rakastavasi häntä', Ron patisti itseään ja yritti avata suunsa. Mutta ei sieltä tullutkaan ulos sitä, mitä olisi pitänyt.
"Olen, kuinka niin? Et kai vain halua kopioida minulta? Ron, sinä et ikinä opi mitään, jos aina kopioit minulta tehtävät...", Hermione vastasi ja vilkaisi Ronia hämmentyneenä.
Ron tunsi palan kurkussaan ja katseli koulun seiniä mieluummin, kuin Hermionea.

"Ei, en minä sitä. Ajattelin vain, että olisimme voineet tehdä ne yhdessä", Ron vastasi hiljaisesti ja Hermione kosketti hellästi Ronin käsivartta. "Hei, tiedäthän minut, olen niin nopea. Mutta voin auttaa kyllä sinua, jos sinulla on ongelmia jossain kohdassa."
Ron pudisti päätään ja käveli pihalle. Hermione seurasi poikaa tuhahtaen. 'Ronald Bilius Weasley, nyt otat itseäsi niskasta kiinni! Ei tämä voi jatkua näin... Tämä on jo suorastaan itsensä kiduttamista!', Ron ajatteli jälleen ja vilkaisi takanaan tulevaa Hermionea. Tyttö näytti pojan mielestä niin mahdottoman kauniilta, varsinkin täällä pihalla auringonpaisteessa.

Tyttö oikein säteili, ja tuo hymy. Se sulatti ainakin Ronin sydämen. Poika käänsi katseensa eteensä ja käveli järven rannalla olevan puun luokse. Hän istahti sen varjoon ja siirsi katseensa veteen.
Hermione istahti hiljaisena Ronin viereen, ja hipaisi kuin ohimennen poikaa. Ron säpsähti huomaamattomasti ja tunsi ihanan tunteen sisällään, jota ei osannut selittää, ei ainakaan järkevästi.
”Ron, onko kaikki hyvin? Vaikutat poissaolevalta... Oliko sinulla jotain asiaakin, kun pyysit minua mukaasi, vai olemmeko vain huvin vuoksi täällä? Minun pitäisi vielä tarkistaa läksyni, jotta olen varmasti tehnyt ne ja tehnyt ne vielä oikein.”
Ron vilkaisi tyttöä ja oli jälleen avaamassa suunsa sanoakseen sen, mitä halusi, mitä oli halunnut sanoa jo niin pitkään. Mutta ei se vieläkään mennyt oikein niin kuin piti.
”Kaikki on hyvin. Halusin vain, että pidämme pienen tauon kaiken aherruksen keskellä. Rentoutuen. Tiedäthän toki, mitä rentoutuminen on, Hermione, vai joko olet unohtanut?”
Hermione naurahti ja Ron virnisti, tuntien palleassaan ikävän puristuksen.

He molemmat hiljenivät ja tuijottivat ruohikkoa edessään. Hermione alkoi nyppiä hermostuneesti nurmea ja Ron tutkaili muka kiinnostuneena kynsiään. Tätä kesti yllättävän pitkään, kunnes molemmat kääntyivät katsomaan toisiaan ja kiusallinen hiljaisuus täyttyi ihanista sanoista.
”Minä rakastan sinua...”
Kaksi nuorta sanoi samat sanat yhtä aikaa, toinen hiljaa ja toinen melkein huudahtaen.

------------------------------------------------------

A/N: Että tällaista pientä tällä kertaa. Oli pakko kirjoittaa, kun näin yöllä sain inspiraation, ja tämä kohtaus syntyi pienessä päässäni xD  Ja niin kaunis kohtaus, vaikka itse sanon.
Toivottavasti sain kauneuden ja muutenkin kaiken oleellisen sisällytettyä tähän ficciin...
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 20:45:45 kirjoittanut Beelsebutt »

SansaH

• http://freewebs.com/sing-along
Re: Rakastan sinua (G, oneshot, Ron/Hermione, FF100)
« Vastaus #1 : 16.09.2007 09:50:22 »
Heippa! Olen sittennäköjään ensimmäinen kommentoija... No, mielenkiintoni lukea tämä topic johtui parituksesta.. Tarina oli todella hyvä ja  Ron todella Ronimainen. Todella söötti enkä kirjoitusvirheitäkään pongannut! Tuleehan tähän jatkoa? Mä ainakin haluan kuulla :D

P.S Sori rakentava jäi jonneki.... :>
[size=85]I do believe in fairies! I Do, I Do![/size]

Enkeliprinsessa

• Luihuisen Vampyyri
« Vastaus #2 : 29.09.2007 01:00:51 »
Kiva, että joku tarinan lukenut on jaksanut laittaa kommenttiakin xD
Olen todella tyytyväinen, jos kerran onnistuin juuri siinä mitä yritin, ja varsinkin Ron oli sellainen kuin pitääkin.
Ja hyvä, ettei virheitä löytynyt, olen niin tarkka nykyään, etten paljoa anna löytyä virheitä n__n
Valitettavasti tähän ei tule jatkoa, nimittäin (niin kuin tuolla lukee) tämä on pelkkä oneshot.
Enkeliprinsessa kiittää ja kumartaa ihanasta kommentista, ja poistuu takavasemmalle, jotta saataisiin lisää ihania Ron/Hermione ficcejä...
« Viimeksi muokattu: 10.03.2008 01:42:15 kirjoittanut Enkeliprinsessa »

Winga

• Gremlin
« Vastaus #3 : 27.10.2007 11:57:52 »
Luin tän joskus aiemmin (enkä tiedä miksen kommentoinu) ja nyt kommentoin...
No, minusta tämä tarina oli kiva ja fluffynen. Ja helposti pystyin samaistumaan Roniin ongelmansa kanssa (itelleki aina hankalaa kertoa tunteista).
Pidin, pidin, pidin... Niin sulonen tarina!  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Enkeliprinsessa

• Luihuisen Vampyyri
« Vastaus #4 : 27.10.2007 12:12:03 »
Wipii, toinen kommentti xD
Kiitos oikein paljon Winga, kommentistasi, sitä oli todella mukava lukea.
Hyvä tietää, että joku jaksaa lukea ja kommentoida vielä, ja vielä pitääkin tästä.

Taki

Vs: Rakastan sinua (G, oneshot, Ron/Hermione, FF100)
« Vastaus #5 : 05.07.2008 19:47:14 »
Voi, todella suloinen :)

Hahmot olivat erittäin IC, varsinkin Hermione:
"Olen, kuinka niin? Et kai vain halua kopioida minulta? Ron, sinä et ikinä opi mitään, jos aina kopioit minulta tehtävät...", Hermione vastasi ja vilkaisi Ronia hämmentyneenä.
Niin IC! ;D

Ronin hermostuneisuus oli todella suloista ja kivasti kuvattua. Nuo Ronin ajatukset joissa hän puhui itselleen olivat hauskoja :D Tässä oli jotain niin hassuakin, kun ne oikeat sanat eivät millään meinanneet tulla sieltä. Loppu oli erittäin aaaww.

R/Hr ei kuulu suosikkiparituksiini, mutta tässä paritus ainakin toimi kivasti eikä alkanut ärsyttämään :'D

Minä tykkäsin ^^

Out There

« Vastaus #6 : 08.07.2008 01:48:13 »
Tässähän tuli oikein pidätettyä henkeä, kun odotti tuota Ronin tunnustusta :D

Mutta, molemmat hahmot ovat kovin hellyyttäviä ja ficci on todella suloinen, toimii ihanasti.. Äh. Ihana hyvänolontunne.
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

hiddenben

• Yksinpurjehtija
« Vastaus #7 : 08.07.2008 09:57:39 »
Oii, tämä oli ihana. Tuli ihanan kihelmöivä olo :) Tätä oli erittäin mukavaa lukea, helppoa ja osasin kuvitella tapahtumat niin aitoina. Vain tämä pisti harmittavasti silmään (myönnetään, oman typeryyteni ansiosta)

Hermione seurasi poikaa tuhahtaen. 'Ronald Bilius Weasley, nyt otat itseäsi niskasta kiinni! Ei tämä voi jatkua näin...

Katsoin ensin, että Hermione tuhahti tuon. Mutta tajusin asian oikean laidan jo :D

Minusta Ron/Hermione paritus on melko harvinainen, ja luen näitä aina kun eteen sattuu. Luojan kiitos otit sen fanfic100 aiheeksi, yritän saada luettua ja kommentoitua kaikkiin!

hiddens

between the sea
and the dream of the sea

Enkeliprinsessa

• Luihuisen Vampyyri
« Vastaus #8 : 18.07.2008 08:55:33 »
Oi, ompas poissaoloni aikana tullut ihanan monta kommenttia ♥
Kiitos ihanaiset immeiset ;)

Taki, Ron/Hermione paritus ei ole suosikkini, mutta se on sellainen, mistä on yllättävän helppo kirjoittaa ja ovathan nuo ihan söpöjä yhdessä. Ja sopivat toisilleen =D    Sitä paitsi, minä tiesin jo ensimmäistä kirjaa lukiessani, että niistä tulee pari...
Ja tosi ihanaa, että hahmot oli IC, mua aina pelottaa, kun vakavasti kirjoitan (ja kunnolla) valmiista hahmoista, ettei ne kuulosta ollenkaan itseltään, mutta tosi hyvä, että sinunkin mielestäsi olen onnistunut siinä.
Kiitos kommentistasi, tack så mycket.

Kelmitiki, mitä mun pitäis "sanoa".. Kiva, että pidit =)    Aawwittelut on kivoja. Kiitos siullekin kommentista.

Ancka, ehkä kaikki Ron/Hermione -ficit hukkuu muiden alle. Mutta kun joku osaa kirjoittaa kauniisti, tämäkin voi olla kaunista tekstiä. Niin kuin jo Takille mainitsin, tämä paritus ei ole se ykkössuosikki, mutta se on sellainen, joka kuitenkin on sellainen, mikä ei oksetakaan, kuten Harry/Ginny...
Mä olen huomannut, että Ron on vähän tuommoinen tällaisissa asioissa, niin kuin olen kuvaillut, joten se vaan tulee automaattisesti. Ron osaa kyllä olla niin suloinen, kaikessa hetkellisessä hölmöydessäänkin :)
Olen myös huomannut sen, jos tarina on muuten tosi hyvin kirjoitettu, niin ne kliseetkään ei haittaa, kunhan niitä ei viljele tekstiin. En koskaan tiennyt, että fluffyn kirjoittaminen voisi luonnistua näinkin helposti minulta. Tällaisten kirjoittaminen saa minut itseni virnuilemaan hölmösti kirjoittaessani =D
Joo, jossain se Ronin toinen nimi on tullut esille, kirjoissa tai sitten ihan Rowlingin sanomana ja minusta on kiva käyttää tuollaisissa tilanteissa hahmojen koko nimiä, kun joku toteaa erittäin pontevasti jotakin toiselle =D
Mutta kiva, että sait tietää jotain uuttakin, lukiessa ficcejäkin tosiaan voi näköjään oppia jotain uutta.
Kiitoksia kommentistasi.

Out There, kiva, että joku on oikein henkeäänkin pidätellyt! En tiennyt, että osaan niinkin kirjoittaa =D
Heh, minulle tulee ihana hyvänolontunne näistä teidän ihanista kommenteista. Kiitoksia siis sinullekin.

hiddenben, todella hyvä, että oli mukavaa lukea, sekä helppoa ja pystyit kuvittelemaan tapahtumat aitoina, se on ihanaa, että olen onnistunut luomaan sellaista tekstiä =)
Ja ehkä tuon mainitsemasi kohdan olisi voinut järkevämminkin pistää, mutta noh, olkoon kun on =D
Mutta hyvä, että kuitenkin tajusit sen oikean laidan, koska tosiaan siis tuo ei ollut tarkoitettu niin, että tyttö tuhahtaa sanomisensa vaan tuhahtaa ennen sitä =D
No, toivotaan, että saisin jälleen ideoita, jotta saisi lisääkin näitä Ron/Hermione -ficcejä väsäiltyä teidän iloksi, jotka parituksesta tykkäätte. Ja oikein mukavaa, jos aikomuksenasi on lukea ja kommentoida kaikkia :)
Kiitoksia myös siulle kommentistasi.

Oikein mukavaa, että immeiset jaksatte lukea tätä ja kommentoidakin. Tosiaan mieli piristyy tuommosista kivoista kommenteista ;)

mouse

• weasley is our king
Vs: Rakastan sinua
« Vastaus #9 : 09.03.2009 21:24:34 »
vooi ku söpöä 8D tykkään kauheesti Ron/Hermione parituksesta ja se onki yks suosikeista harmittaa vaan ku niitä ei kauheesti oo tai en ainakaa ite oo nähny kamalasti =)

naskalihammas

Vs: Rakastan sinua
« Vastaus #10 : 02.01.2010 23:41:01 »
Tykkään R/Hrm parituksista, joten päätin lukea tämän, ja hyvä kun luin.
Tosi söpö ficci <3
Tykkäsin kun tämä oli Ronin näkökulmasta  ;)
Kirjoita lisää R/Hrm ficcejä, täällä on ainakin yksi lukija!  :D