Title: Naamakirjahyvästit
Author: Toju eli minä
Raiting: Sallittu
Disclaimer: Tuota, en omista facebookia :'>
A/N: Eräs ystäväni asetti yksi päivä haasteen kirjoittaa jotain nykyaikaista angstia, tarkoittaen jotain oikeasti nykyaikaista. Kirjoittaminen oli jännää, matikan tunnilla vihkoon kun ei jaksanut laskea. Tässä tuotos, taas kerran. Oikeastaan tytön tarina on tässä täysin erilainen kuin ajattelin, tarkoitus oli että hän olisi ollut hakattu ja melkein tapettu, jonka sisäelin olisi tuhoutunut siinä ja saanut siksi lyhyen elinajan. En saanut sitä ideaa toimimaan, joten siksi tuo.
Naamakirjahyvästit
Tytti Suloinen
Öh, mulla on vähän kerrottavaa teille kaikille. Tutuille ja tuntemattomille. Oon pitänyt sen kauan salassa, mutta nytten enää voi, pakko kertoa, että jää vielä aikaa viettää aikaa teiän kanssa. Osa ehkä osasi arvatakin: mä kuolen. Lääkärin tulokset tuli eilen, ja mun syöpäni on vain pahentunut (niille jotka ei ole kuullut, eli melkein kaikki, mulle todettiin tässä jokin aika sitten keuhkosyöpä, kun yskin verta ja en saanut henkeä välillä). Sain elinaikaa nyt 1,5 kk. Älkää mua surko, mutta muistakaa tämä, se on mun viimeinen toiveeni: eläkää elämäänne munkin puolestani! Älkää antako ikinä periksi ja tehkää mitä tahdotte. Mä en saanut mahdollisuutta toteuttaa unelmiani, joten toteuttakaa te omanne älkääkä antako minkään estää. Kiitos kaikista hetkistä kanssanne ja toivottavasti saan mahdollisuuden tavata jokaisen kanssa vielä kerran... Ja hei, on tässä ainakin yksi hyvä puoli: äiti lopetti tupakanpolton :'> Ettei tämäkään ihan hukkaan mennyt. Pitäkää jooko huolta ettei se retkahda uudestaan.