Nimi: Jälleennäkeminen
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Lily jnr/Scorpius
Tyylilaji: Romance
Haaste: Osallistuu Kerää kaikki hahmot- haasteeseen Scorpius Malfoylla.
Oma sana: Hmm... On kaiketi aika pelottavaa ajatella, että minä kirjoitan jotain flurrya, mutta siihen nyt ollaan tultu. Nauttikaa! Itse pidän aikas paljon.
Jälleennäkeminen
Rakas, Scorpius
Toivon, ettet ajattele minusta pahaa, kun kuulet mitä aion tehdä. Aion lähteä. Ilman sinua. Potter ja Malfoy eivät vain sovi yhteen. Rakastan sinua aina ja iankaikkisesti, mutta minä haluan pois täältä. Haluan nähdä maailmaa, muutakin kuin Godricin Notkon.
Okei, kyllähän minä nyt Godricin Notkoa rakastan, mutta en vain halua olla enää täällä - jumissa äidin ja isän luona, kuin jokin pikkuvauva! Ehei, minä lähden. Kun kuulet uutisia niin sano, ettet tiennyt tästä mitään. Minä valitsen oman tieni. Sinä omasi.
Scorpius, muista että rakastan sinua aina. Ikuisesti. Haluan vain vähän omaa rauhaa, omaa aikaa. Haluan lähteä. Olen jo kaksikymmentävuotias, enkä voi koko ajan pysytellä sisällä. Rakkaudella
Lily Luna Potter
Scorpius löysi kirjeen laatikosta, jonne hän oli sen viisi vuotta sitten heittänyt. Raivoissaan Lilylle, poika oli viskannut laatikoon myös valokuvan, jonka Lily oli ottanut heistä silloin kun he olivat olleet viisitoistavuotiaita. Kuvassa seisova pari piteli toisiaan kädestä kiinni ja hymyili kameralle. Pojalla oli vaaleat hiukset ja siniset silmät. Päällään Scorpiuksella oli ollut musta t-paita, jossa luki Kohtalottaret, sekä harmaat housut. Lily hymyili hänen vieressään kameralle. Tytöllä oli päällään sininen paita ja musta hame. Hehkuvan punaiset hiuksensa hän oli kietaissut löysälle poninhännälle. Kun Lily hymyili, hänen poskiinsa ilmestyi hyvin pienet kuopat.
Kyynel valui kuvalle. Scorpius pyyhkäisi hihallaan silmäänsä ja totesi yllätykseen, että kyynel oli tullut hänen taivaansinisistä silmistään. Poika yritti urheasti hymyillä, mutta hymy ei ilmestynyt, vain kyyneleet tulvivat hänen poskiaan pitkin.
Samassa ovikello soi. Scorpius nousi, heitti valokuvan ja kirjeen sängylleen ja meni avamaan. Ovella seisoi punatukkainen hyvin kaunis nainen. Naisella oli ruskeat silmät ja hiukan harmaata hiuksissaan. Tämä katsoi Scorpiusta arvostellen. Päällään naisella oli yksinkertainen musta kesämekko ja kädessä matkalaukku. Nainen oli hyvin hoikka.
Nainen näytti tuntevan Scorpiuksen. Hän näet hymyili hänelle. Scorpius yritti muistella, ketä nainen muistutti?
"Scorp", nainen sanoi hymyillen.
Naisen hymystä Scorpius lopultakin tunnisti tämän. Kun nainen hymyili, hänen poskiinsa ilmestyivät hyvin pienet kuopat. Ja vain yhdellä Scorpiuksen tuntemalla ihmisellä oli hymykuopat.
"Lily", Scorpius henkäisi. Lopultakin.
------------------------------------
Kommentteja?