Title: Tuopillinen kaljaa ja tequilashotit
Rating: K-11
Genre: joku vähän angstinen mietiskely
Fandom: NEMI
Pairing(s): Nemi/Anu
Warning(s): Femmeä ja Nemin tyypillistä känniörvellystä
A/N: Osallistuu Perspektiiviä Parittamiseen-haasteeseen kohtaan Ystävät. Finin ensimmäinen Nemi-ficci. Onkohan mulla joku pakkomielle ainutkertaisiin fandomeihin? Anyway, Nemi on aivan loistava sarjakuva. Tämä on myös ensimmäinen kertani, kun kirjoitan raapaleita. Vihaan otsikkoa, mutta en nyt tähän hätään parempaakaan keksinyt. Lukekaa, jookos, ei siihen kauaa mene
-
-
Nemi juo jo viidettä kierrosta. Kaljaa ja tequilaa. Hän juo aina niitä, sekaisin. Pöydällä lojuu puoliksi pureskeltuja sitruunanviipaleita.
Minä juon omasta lasistani niin hitaasti, ettei kukaan tajua sen olevan vasta ensimmäinen.
Hän näyttää hyvältä. Nenäliinan kokoinen tumma mekko paljastaa anteliaasti hänen valkoista rinnustaan ja baarivalot saavat hänen mustat hiuksensa välkkymään sinisen ja violetin sävyissä. Monikin kunnollinen mies haluaisi varmasti lähestyä häntä, jollei hän huutelisi kaiken maailman hävyttömyyksiä joka ainoalle viiden metrin säteellä olevalle.
Kohta hän tekisi taas jotakin typerää. Minun loppuillan suunnitelmani riippuivat siitä, mitä se olisi.
Hän saattaa iskeä jonkun pitkätukkaisen, itseään mieheksi väittävän kummajaisen, jolla olisi ehkä puuttuvia sormia tai lävistyksiä paikoissa, joita en tiennyt edes mahdollisiksi. Toivoin, ettei niin kävisi. Siinä tapauksessa joutuisin menemään kotiin ja luultavasti pakottaisin Leon hereille harrastamaan seksiä. Ryyppyillan jälkeen ajankohta on otollisin, koska voin esittää olevani niin kännissä, etten pysty saamaan orgasmia.
Tai sitten Nemi keksii, miten mahdottoman hauskaa olisi vaikka varastaa poliisiauto ja ajaa sillä jalkakäytävää pitkin sukkahousut päässä. Hän pyytää minua mukaan, ja silloin minun on suostuttava, koska olen muka juonut yhtä paljon kuin hän.
Olen aina muka juonut yhtä paljon kuin hän.
Koska kerran Nemi halusi kännissä kokeilla lesboseksiä. Seuraavana aamuna hän oli erittäin vaivautunut, kunnes teeskentelin olleeni niin humalassa, etten muistanut tapahtumasta mitään.
Nemi ei onneksi tajunnut, että olin ollut kuskina sinä iltana.
-
-