Et kuule arvaakaa, kuinka pahasti järkytyin, ku näin tän finin etusivulla linkin Kerraniin, jossa luki perässä VALMIS!!!!!!!!!!!!!! Olin hetken tyyliin, et valmis? Kerran? Ei voi olla!!!!!! Sit menin kattoo, ja katoin et tää todella oli valmis
Koska valitettavasti minulla ei ollut tarpeeksi aikaa pyhittää Kerranin lukuun, pistin sen korvan taakse ja nyt illalla löysin aikaa pyhittää Kerranille lukua ja vastaus aikaa (koska tiedä, että etenkin, jos tää on valmis, mul kestää vastaamisessa)
Ääää!!!!! Mä en keksi mitää järkevää sanottavaa luvusta, ku tekis mieli keksii miljoona syytä, miks sun ei pitäis lopettaa tätä
Tai siis, oon sanonu varmasti ennenkin, et tää on mun suosikki sun jatkofikeistä, ja en todellakaan peru sanojani - tän hyvästeleminen tuntuu vaan entistä vaikeelta - tai siis, mä en pysty sisäistää tän loppumista kunnolla - eli kirjoitan tätä shokissa... Tekis vaa mieli huutaa. (pakko sanoo ihan vain oman shokkini takia, et löin tyynyllä jo tätä konetta)
Mut siis - tää oli viimeinen luku JA epilogi samalla? eieieieieieieieieieiei!!!!!!! Onks liikaa vaadittu, et tekisit ees oman epilogin tähän? En kyl tiedä mistä aiheesta, mut ainaki Remusta ja Siriusta siinä pitäisi olla - ja tietty lapsia! Amanda, Belle, Savannah (eiiiii, se oli ihana, ku sano ihi ja veti Siriuksen hiuksia ja Siriukselta tuli vaa kyyneliä ja suukotti tytärtään päälaelle!!!!! <3333 ihanaaaa <333 ) ja Ellie on ihaniii! <33333
Savannah sitte osas avata vähän tätä lukukritiikkiä - joo, toi on varmaa mun suosikki kohtaus tästä tarinasta, ku kisko isänsä hiuksia kutsuen Siriusta ihiksi! Siis sen lisäks, ku Sirius sai tietää Remuksen sittenkin olevan elossa. <3 Ja se, ku Bethy tajus rakastavansa Siriusta. Ja sit vielä kaks lasten kohtausta - Nallekarhu-kohtaus ja se, ku Amanda joskus puolusti Siriusta, ku lapset oli menos tapaa Severusta ja Sirius oli ainaki alus mukana. Noi - hetkinen - viisi kohtausta on mun suosikkeja tässä tarinassa <33333 Toivottavasti nyt siellä ihan alussa ei ollu muuta hyvä kohtausta, koska siit on ikuisuus, ku luki niit - muistan vaa, ku Bethy ja Sirius suuteli Vuotavassa Noidankattilassa ensimmäisen kerran, ku tajus rakastuneensa <3 Okei, tää mun teksti menee jo liikaa muisteluksi...
Niin siis lukukritiikki - toi alku - Sirius oli just ihana, ku puhu Bethyn kanssa ja toi Savannah-kohtaus <3 Aloin tykätä siitä tytöstä entistä enemmän <333 Kalkaros-kohtauksessa pisti silmään toi, kun Bethy vanno rakkauttaan Siriukselle, awws <333 Ja toinen juttu, joka pisti silmään oli sana
nopsaan -
nopeasti kävisi ehkä paremmin?
Ja yleinen asia, jonka luvun luettuani kerron - itkin lukiessani lukua. Pari kertaa jouduin lopettamaan lukemisenkin, sillä en vain pystynyt jatkaa, koska tiesin, että kun olen lukenut viimeisen sanan tätä, niin tämä on luettu...
Ja joo, tää on jo nyt varmaan ehkä pisin kommentti, jonka tähän fikkiis oon kirjoittanut ilman lainauksia, mut pakko vielä oikeasti kehua sun kirjoittamisen taitoja! Ihan oikeesti, oot ihan *****n hyvä kirjoittamaan! Siis, täs tuli sama fiilis ku Harry Potter-kirjasarjan luettuani, et haluan kuulla lasten Tylypahkan vuosista!
Niin, ja koska alat kirjoittamaan uutta jatkofikkiä, jossa on Siriusta? Haluu lukea!
”Seuraavan kerran, kun hän astuu tälle asemalle, hän ei ole enää lapsi”, totesin. ”Eikä kestä enää kauaa, kun Belle ja Savannahkin ovat Tylypahkassa. Sitten olemme kahden. Onneksi minulla kuitenkin on sinut, Sirius. Sinä olet minun ikuinen lapseni.”
vielä viimeinen lainaus, ja ei ollut ihan Siriuksen ihi-kohtauksesta. Noi Bethyn viimeiset sanat ovat jotenkin ihanat ja just sopivat loppuun. Jotenkin toi "Sinä olet minun ikuinen lapseni." sopii hyvin Siriukselle, kun on todellakin sellainen lapsi, vaikka onkin aikuinen
Mä aloitin tän kommentoimisen lähes heti ton luvun luettuani, ja nyt tuntuu jo vähän paremmalta, ja tuntuu, et ehkä voin jotenkin antaa tän mennä mun sormien alta. Mut helvetti, oikeasti, tää on paras sun fikeistä, jonka oon ikinä lukenu
Ja oon lukenu nyt kolme sun fikkiä. Tää voittaa mennen tullen Palapelisotkuja ja Minne tuuli kuljettaa -fikit. Niin, ja olin lukenut jonkun, jonka luin putkeen, mut tosiaan luin sen putkeen - toisin kuin nää muut
Mut kiitos iha helvetin paljon tästä fikistä, aivan mahtava oli ja oli ihanaa olla lukemassa tätä eteenpäin ja odottaa aina uutta lukua!
Toivottavasti sulta ilmestyy taas joskus jotain jatkofikkiä, jossa mahdollisesti olisi myös Siriusta - osaat niin hyvin kirjoittaa siitä, et se tuntuu aidolta Rowlingin Siriukselta, että sen takia - Siriushan on suosikki hahmoni, en mä turhaan ole Anturajalka93
Ehkä mä viimein päästän sut mun tästä kommentista - jos ees oot jaksanut lukee tän - tää on varmaa kilometrin pituinen - jos liioitellaan hieman
Toivottavasti en unohtanut mitään