Kirjoittaja Aihe: Vielä kerran sinä ja minä | S, Severus/Lily/James  (Luettu 3688 kertaa)

Scaramouche

• maleficent
Author: Salla
Title: Vielä kerran sinä ja minä
Raiting: S
Genre: angst
Pairing: Severus/Lily/James
Warnings: pettämistä, jos sitä sillä voi kutsua
Summary: Viimeinen pisara. Sinä ja hän, kun ennen se oli ollut sinä ja minä. Miksi?
Challenges: Tavoita tunnelma Anssi Kelan kappaleella Laulu petetyille, OTP10, Random10 Lily/Severuksella ja FF100 sanalla 080: Miksi?
Disclaimer: En omista Pottereita, Row-tädille kuuluvat kaikki - valitettavasti. Ja biisi, jota olen tähän käyttänyt kuuluu Anssi Kelalle, kiitos hänelle tästä ihanasta kappaleesta ja surullisesta sanomasta.
A/N: Olen jo pitkään halunnut kirjoittaa tällaisen surullisen nimen omaan tästä biisistä, joka on yksi suosikeistani Anssi Kelalta. Jotenkin sanat vaan huusi kirjoittamaan kolmiodraaman Lilystä, Jamesista ja Severus-parasta, joka ei osannut odottaa pahimman tulevan.  :'( Nyt itkettää. Joo, eli kommenttia toivoisin, tämä on lyhyt mutta olisi tullut kamalan huono jos olisin väkisin jatkanut.

Me tapasimme jo nuorina. Olit naapurini, paras ystäväni, ja opin pikku hiljaa kuinka jästisyntyistä rakastettiin. Rakastuin sinuun viimeistään yhdeksän vanhana, kaksi vuotta ennen lähtöä Tylypahkaan. Me lupasimme toisillemme pitävämme yhtä, ja sinä nauroit kanssani joka ilta, siinä puiston penkillä läheisen tien varressa. Siinä me istuimme, sinä ja minä.

Kuinka olisin voinut tietää? Miten olisin voinut aavistaa?

Pääsimme molemmat Tylypahkaan. Kaikki päättyi viimeisenä vuonna, kun se tyhmä rillipää kiersi kädet ympärillesi takaapäin.

Tietysti aloin huutamaan, tilille äijää vaatimaan.

Seisoin siinä, hopeinen koru nyrkkiini puristettuna, hopeinen koru, jonka olin aikonut antaa sinulle samalla, kun kertoisin sinulle kuinka paljon välitin. En koskaan tehnyt sitä. Olitte menneet kihloihin, enkä edes tiennyt teidän seurustelevan. Se oli maailmani loppu. Kaiken loppu. Viimeinen pisara. Sinä ja hän, kun ennen se oli ollut sinä ja minä. Miksi? Miksi sinä teit sen niin vaikeaksi?

Miten olisin voinut aavistaa että maailma voi romahtaa kun sitä vähiten odottaa?

En puhunut sinulle sen jälkeen. En edes nähnyt sinua ennen kuin vasta eilen. Eilen, kun näin sinut kaupungilla. Näin vain sinut, mutta sinä näit kaiken paitsi minut. Oli vain sinä ja minä, vielä kerran sinä ja minä.

Raahasit perässäsi poikaa.

Kutsuit häntä minun nimelläin.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 07:11:31 kirjoittanut Beyond »
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?

DanJoe

• Vieras
Vs: Vielä kerran sinä ja minä
« Vastaus #1 : 22.12.2010 08:50:27 »
Hiukkasen lyhyt, mutta ihan hyvä. Parempaa biisiä et olisi voinut keksiä.

Rakentava palaute jatkaa lomailuaan Kreetalla.