Nimi: Joulun salattuja ajatuksia, hetkiä kanssasi
Kirjoittaja: Vanilje
Ikäraja: Sallitun ja K-11 välillä
Genret: angst, romance, fluff
Pairing: eri parituksia
Varoitukset: insesti (yhdessä raapaleessa)
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot, minä vaan tykkään leikkiä niillä.
A/N: Noniin, laitan nyt tänne yhteensä seitsemän jouluista raapaletta. Nämä siis menevät Spurttiraapale II-haasteeseen. Ja tosiaan siis, tässä ikäraja on S, mutta laitoin otsikkoon tuon K-13, koska myöhemmissä se ikäraja sitten saattaa olla korkeampi. Laittelen näitä tänne sitten lisää päivien mittaan, kun saan tehtyä. Toivottavasti ei tullut liian epäselvä alkusaarna. Niin ja täytyypä nyt vielä mainita... Vaikka raapaleita onkin vaikeaa kommentoida, niin arvostaisin niitä siltkin kovasti, kukapa ei?
Mutta juu, sen pidemmittä puheitta, päästän teidät lukemaan. Hope you enjoy!
Epävarman myrskyäviä toiveita
Fred/George, S, Sanamäärä: 200
Ikkunan takana lumihiutaleet tanssivat villisti. Pimeydessä myrskyää toden teolla. Kuten mielessänikin. On jouluaaton aatto, mutta en silti osaa oikein päästä tunnelmaan mukaan. En ainakaan vielä.
”Fred, lähdetään katsomaan löytyisikö metsästä sopivaa joulukuusta!”
Nyökkään veljelleni vastaukseksi. Takkini odottaa eteisen naulassaan yksinäisenä. Tai ei se oikeastaan ole yksin, on siinä paljon muitakin takkeja. Ehkä se vain vaikuttaa siltä, koska itse tunnen niin.
Tämä on niin outoa, olen viettänyt perheeni kanssa jo monen monta joulua. Miksi tämä on niin erilainen? Jotenkin kovin avuton, surumielisempi. Vaikka joulunhan kuuluisi olla iloinen juhla. Jokin on muuttunut.
George saapuu eteiseen tavallinen virne kasvoillaan. En voi olla virnistämättä takaisin. Ovi sulkeutuu takanamme ja kylmä viime iskee kasvoilleni saman tien. Silti sisälläni väreilee tietynlainen lämpö. Sellainen, jota en ole aiemmin tuntenut.
Luulen tietäväni, mikä tässä joulussa on niin erilaista kuin ennen. Saan siitä pieniä maistiaisia, kun veljeni katsoo minua, tai tuuppaa minua leikillään. Vitsailee kanssani, yrittää saada äidin hermoromahduksen partaalle. Kun teemme kaikkea, mitä kaksoset yleensäkin tekevät.
Itse en vain pysty ajattelemaan sitä enää tavallisena veljesten välisenä ystävyytenä, siteenä. Haluaisin ajatella meistä niin paljon enemmän. Enemmän kuin veljeksistä. On vaikeaa kohdata katseesi, kun pelkään ettet ehkä voi vastata tunteisiini samoin.
Kuitenkin toivon, että tämä joulu voisi muuttaa jotain välillämme.