Nimi: Sadepilvet
Kirjoittaja: Spirit M
Beta: Ei ole.
Genre: Angst
Pairitus: pienoinen Ron/Luna
Ikäraja: S
Vastuunvapaus: Henkilöt, paikat yms. jonka tunnistat Rowlingin omaksi on Rowlingin.
Tiivistelmä: Pilvien kyyneleet tippuvat maahan.
A/N: Että tällästä taas. Muistakaa kommentoida!
Tuuli puhaltaa kasvoille. Olen yksin, hylätty.
Se pieni ilopilleri, se omituinen mutta sentään iloinen tyttö on poissa, kadonnut. Enkä löydä häntä enää.
Ehkä itken. Tai ehkä sittenkin sataa vettä, tihuttaa pieniä pisaroita. Pilvien kyyneleet tippuvat maahan.
”Luna!”
Joku huutaa sen iloisen tytön nimeä. Mikä surullisen tytön nimi on, sitä kukaan ei tiedä. Missä Luna on? Joku toinenkin etsii häntä, huutaa hänen nimeään. Tai luulee minua häneksi.
”Luna!”
Ehkä sekä minä että pilvet itkemme. Ehkä sadepilvet etsivät poutapilviä, itkevät ja tuuli huutaa poutapilviä kotiin.
Pilvien kyyneleet kastelevat vaatteeni ja omat kyyneleeni kastelevat poskeni. Kiedon takkia ympärilleni lujemmin, mutta ei auta. Olen jo märkä.
”Luna!”
Käännyn, hitaasti. En ole Luna, mutta uskokoon hän niin.
”Luna!” Ron puuskahtaa, melkein vihaisesti, mutta näkee kyyneleet. Minun kyyneleeni.
”Luna, mikä sinun on?” Ron kysyy, nyt surullisesti, kietoo kätensä ympärilleni. En peräänny, nojaan hänen olkaansa.
Ron menee taaksepäin, katsoo minua.
”Missä minun Lunani on?”
Hymyilen hiljaa. Aurinko tulee esiin pilvien takaa, sadepilvet lähtevät ja poutapilvet tulevat tilalle.
Ron tulee, surut lähtevät ja Luna palaa takaisin.