Kirjoittaja Aihe: Twilight: He said, he loved me. K11 | B/E | Drama, romance, fluffy  (Luettu 11909 kertaa)

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #20 : 27.12.2010 15:36:33 »
Uusi lukija ilmoittautuu! Ihanaa Emmetistä ja Bellasta on oikeet sisarukset. Ja hei mikään ei voi olla liian siirappista mulle, että mun puolesta saat laittaa niin et sitä  pursuu joka suunnasta.  ;)

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Prumrose

  • Vieras
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #21 : 27.12.2010 20:23:30 »
A/N: Kiitos kommenteista! On ihanaa saada myös uusia lukijoita! :)
Erityis kiitokset jälleen kerran  kjatrille!  :-*




3.Luku




 Aamulla heräsin onnellisen raukeana. Rauhallisesti puin illalla valitsemani vaatteet ylleni. Vietin peilin edessä tavallista enemmän aikaa, ennen kuin menin alas syömään. Hämmästykseni Emmett oli jo hereillä.

”Huomenta”, sanoin Emmettille pirteänä, hän katsoi minua kuin sairasta.
”No moi, taisit taas unohtaa lääkkees?” ,hän tuhahti vastaukseksi. Naurahdin.
”Siis sinä epäilet minua lääkitykseni vajavaisuudesta, kun sinä olet hereillä ennen puoli yhdeksää?” ,kysyin ja nauroin. Emmett katsoi minua virnuillen ja naurahti.
”No jaa, jotain outoa sinussa kuitenkin on.” ,hän mumisi.
  
Menin Emmettin kyydillä kouluun ja sain taas lisää syitä hymyillä. Kiusaajat pitivät kiltisti turpansa rullalla kun olin Emmettin lähettyvillä. Noin vuosi sitten Emmett oli sattunut paikalle, kun minua kiusattiin. Ja sanotaan nyt näin, että Emmett oli tehnyt harvinaisen selväksi, ettei minua kiusata. Sanoin Emmettille heipat ja lähdin kävelemään kohti luokkaani – yhä hymyillen.
 
Ruokatuntia edeltävät tunnit kuluivat todella hitaasti, vieläkin hitaammin kuin yleensä, ihan vain minua kiusatakseen. Kun viimein matikan tunti päättyi, juoksin ensimmäisten joukossa pois luokasta suoraan kirjastoon. Riuhtaisin hengästyneenä kirjaston oven auki. Vaikka olinkin juossut tänne niin kovaa kun viitsin juosta, Edward oli jo täällä. Hän hymyili minulle kutsuvasti ja oli lähellä etten vain juossut hänen syliinsä. Vastasin hänen hymyynsä ja kävelin hänen luokseen.

"Hei", hän sanoi edelleen hymyillen, enkä keksinyt ketään joka olisi ollut yhtä hyvännäköinen sotkuisissa hiuksissaan ja vinossa hymyssään. Nyökäten vastasin tervehdykseen.
"No niin, mistä aloitamme?", kysyin kohteliaasti, leikkien hieman tyhmää, kyllähän minä muistin missä hän tarvitsi apua.
”No jaa, oikeastaan en tarvitse apuasi..” Rento roolini haihtui kuin tuhka tuuleen, kun kasvojeni esiriput aukesivat. Olin pettynyt ja häpeän punastus nousi kasvoilleni. Tämä oli todella noloa, samaan aikaan kun se särki sydäntäni. Huomasin Edwardin kasvoista, että hän oli huomannut reaktioni.
”Halusin sinut vain tänne, minun kanssani”, hän jatkoi kiireesti. Minusta tuntui, että olisin punainen kuin tomaatti. Tämä. Oli. Todella. Noloa.
”Olet muuten, tosi suloinen punastuessasi”, hän hymyili minulle häikäisevää hymyään. Kiusasiko hän minua tahallaan? Päätin, että nyt oli minun vuoroni. Harkiten sanani etukäteen sanoin:
”No jos minua ei tarvita, niin taidan tästä lähteä.” Puhe tuli suustani yhtenä pötkönä, aivan kuin huonosti lausuttu repliikki. Mutta vaikka esitykseni olikin kehno, se tepsi. Edward katsoi minua suu ammollaan ja yritti epätoivoisesti keksiä jonkun syyn miksi voisin jäädä.
”Ei. Ole kiltti älä mene, istu tähän ja jutellaan?” Hän aneli koiranpentu ilmeellä, jos sitä voisi edes siksi kutsua, minusta se oli lähinnä ilkeää taivuttelua. No mitä tahansa olikin, se toimi.
”No ehkä hetkeksi..” Sanoin ja istahdin viereiseen nojatuoliin. Olin ylpeä itsestäni, sillä olin saanut taas rennon ja huolettoman roolini pyörimään.

Keskustelimme koko ruoka tunnin. Hän kyseli perheestäni, Phoenixsista, vähäisistä ystävistäni, musiikista, suosikki kirjoista, kiinnostuksen kohteista. Ja koko sen ajan kun minä selitin itsestäni kaikkea maan ja taivaan väliltä, hän todella näytti siltä, että häntä kiinnostaisi ja minusta tuntui hyvältä puhua hänelle. En ole pitkään aikaan puhunut niin paljon. Aina välillä hänen monien kysymystensä välistä, sain kysyttyä hänestä jotain. Hän pelkäsi pimeää, mikä oli hauskaa, koska hänen lempi vuorokauden aikansa oli yö, niin kuin minunkin.

”No juuri siksi yö onkin niin mielenkiintoinen, täynnä pelkoa ja arvaamattomuutta, mutta samaan aikaan myös syleilevä ja kotoisa.”, hän oli selittänyt kun olin kysynyt mistä moinen ristiriita. Hänellä oli yksi kaksoissisar, jota ihmeekseni en ollut aikaisemmin huomannut. Hän kylläkin sanoi, ettei heissä ole mitään samaa. Hänellä oli teoriakin sille, ”Alice on perinyt äidiltä ulkonäön ja minä olen perinyt isän aivot”, hän sanoi ja virnisti. Minä nauroin mahakippuralla. Vaikka teoria olikin hauska, se ei siltikään pitänyt paikkaansa. Hänhän oli älynsä lisäksi myös henkeäsalpaavan komea.

Ruokatunti vierähti nopeasti ja ennen kuin huomasimmekaan, se oli jo päättynyt. Me melkein myöhästyimme tunneiltamme. Kiireesti noukimme tavaramme. Olin juuri lähdössä kiireesti biologian tunnille kun hän tarrasi käteeni. Hengitykseni pysähtyi.

”Kiitos, tämä oli paras ruokatunti ikinä, vaikka se menikin niin nopeasti, sinun takiasi”, hän sanoi minulle ja hymyili hurmaavaa hymyään. Sillä hetkellä tajusin sen. Olin korviani myöten rakastunut.

Pikkuhiljaa, minä ja Edward ystävystyimme ja Emmett oli varma siitä, että olin täydellisesti seonnut. Yhtenä päivänä hän oli tosissaan uhannut viedä minut psykiatrille, kun olin sunnuntai-iltana hymyillen todennut, että ihanaa kun huomenna on taas koulua. No Emmettin solvaukset vähäjärkisyydestäni, eivät saaneet minua lopettamaan hymyilemistä. Kiusaajatkin olivat huomanneet sen ja anorektikko albiinon lisäksi olin nykyään myös friikki.

Edward ja minä vietimme paljon aikaa yhdessä, tai no oikeastaan jokaisen ruokatunnin. Joskus koulun jälkeenkin olimme törmänneet kirjastossa ja jatkaneet siellä jutusteluamme.

Nyt olin taas viimeisellä tunnillani ennen ruokatuntia. Pohdiskelin mielessäni järkeen käyvää teoriaa sille, miksi juuri tähän tuntiin oli yhtäkkiä tullut parikymmentä minuuttia lisää. Mr. Hawkins alkoi olla huolissaan minusta, olin aikaisemmin ollut niin aktiivinen ja nykyään lähinnä vain omissa ajatuksissani.
Kello soi ruokatunnin merkiksi ja kuten aina ennenkin juoksin suoraa päätä kirjastoon. Yllätyksekseni Edward seisoi oven ulkopuolella, hieman hermostuneen näköisenä. Kiiruhdin hänen luokseen.

”Mikä on?”, kysyn häneltä huolestuneena. Hän katsoi silmiini ja vastasin.
”Ei minua mikään vaivaa. Tai siis. Kun menin viikonloppua lupaamaan parille ystävälleni, että menisin heidän kanssa ruokalaan. Pitkästä aikaa, mutta sitten muistinkin sinut ja totta kai sinä voit tulla mukaan, mutta ajattelin että ei sinun ole pakko, koska.. no kaikki ne ihmiset ovat siellä ja..” Hän selitti hermostuneesti. Yritin hymyillä itsevarmana. En halunnut, että hän huolehtisi minun takiani.

”Älä huolehdi, kyllä minä pärjään”, sanoin ja hän katsoi minua epäluuloisesti.
”Ihan totta Bella, ei sinun ole pakko.”
”Hyss”, sanoin, jolloin keskeytin hänet ja laitoin etusormen suuni eteen hiljaisuuden merkiksi.
”Tästä ei keskustella, mennään jo”, jatkoin ja pieni hymy levisi hänen kasvoilleen, se ei kuitenkaan ulottunut silmiin asti.
”No jos kerran vaadit, ystäväni haluaisivat taatusti tutustua sinuun”, hän sanoi ja lähdimme yhdessä kävelemään kohti ruokalaa.
”Vaadin ja minäkin haluan tutustua heihin”, sanoin ja jatkoin itsevarman tekohymyni hymyilemistä pelko takaraivossani.

Kun astuimme sisään ruokalan suuresta kaksoisovesta, olen varma, että jokainen pää kääntyi katsomaan minua, ihmiset ympärillämme kuiskailivat ja vilkuilivat minua murhaavasti kun astelin Edwardin kintereillä ruokalan läpi. Edward katsoi minua pahoillaan ja näin hänen kätensä nytkähtävän minua päin. Kun uskalsin kohottaa hieman katsettani kengänkärjistäni, näin Emmettin istuvan yhdessä pyöreässä pöydässä Rosalie kainalossaan. Ja kun kaikki muut katsoivat minua suu auki, niin ei Emmett kuulunut minkäänlaiseen massajoukkoon. Niinpä hän sen sijaan, että olisi katsonut minua suu auki, virnisteli uhkaava pilke silmissään. Emmettin ja Rosalien lisäksi pöydässä istui pitkä ja hoikka kikkarapäinen Jasper, tunnistin hänet sillä hän kuului Emmettin parhaisiin kavereihin ja oli käynyt meillä pari kertaa. Jasperin polvella istui hyvin pieni ja siro, sekä erittäin innostuneen näköinen tyttö. Tytöllä oli lyhyet mustat hiukset, jotka sojottivat joka suuntaan. Hän oli Rosalien lailla todella kaunis. Havahduin ihailemasta tuota kaunista joukkiota ja hämmästykseni huomasin minun ja Edwardin lähestyvän tuota kyseistä pöytää.

Ujona seisahdin Edwardin viereen kyseisen pöydän ääreen. Emmettin uhkaava virne levisi ja nyt se ulottui korviin asti. Kaikki olivat hetken hiljaa, kunnes Emmett rikkoi hiljaisuuden. ”Vai, että minun siskoni on se hemaiseva ruskeaverikkö, josta minulle puhuit.”
 Minä tukehduin omaan hengitykseeni ja Edward punastui rajusti hiusrajaa myöten, en ollut ikinä nähnyt häntä näin nolona. Jasper ja mustahiuksinen keijukainen nauroivat yhdessä suloäänillään ja Rosalie puukkaisi Emmettiä kylkeen.

”Emmet, sinä et selvästikään tunne käsitettä hienovaraisuus”, Rosalie tiuskaisi Emmettille ja  tönäisi häntä uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2010 15:28:29 kirjoittanut Prumrose »

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #22 : 28.12.2010 10:51:37 »
Lainaus
”Vai, että minun siskoni on se hemaiseva ruskeaverikkö, josta minulle puhuit.”
Repesin tolle ihan totaalisesti, samoin niille reaktioille. Bravo, Emmett! :---DDDDDDDD

Ja jälleen, jatkoa pian? =)

/Yhden virheen löysin,
Lainaus
Kun astuimme sisään suokalan suuresta kaksoisovesta
ruokalan?
« Viimeksi muokattu: 28.12.2010 10:53:08 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #23 : 08.01.2011 19:43:46 »
Kiva luku jälkeen.  :)Voi Eddiee ku sitä rupes tolla tavalla punastuttaa :D Oli Emmettkin jo ihmeissään ku systeri oli innoissaa kouluun menosta...

Jatkoa!

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #24 : 08.01.2011 21:54:53 »
Tää on kyllä ihana ficci :D Tykkään tästä niin paljon =)
Emmettin kommentit niin perus Emmettiä :D Ja Edward söpö<3 :)
Mutta jatkoo pian! :P

iituska

Love 4ever

  • ***
  • Viestejä: 140
  • See you when the night comes
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #25 : 09.01.2011 00:02:37 »
3 luku oli aivan huippu... varsinkin tuo Emmetin kommentti, aika hyvin sattu että ne Edin kaverit oliki Emmet ja muut :D janoan lisää  :DD <3 ilmottaudun lukijaksi tälle :D
In the spreading darkness I exchange a pledge for the revolution
An evil flower that sprouted from love
With everything that'll happen after this
I can't let anyone interfere with it

Miss_Cullen

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Life is hard.
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #26 : 10.01.2011 21:35:08 »
Joo täällä on piilolukia, oon lukenu tätä jo vähän aikaa :)

Mutta siis aivan ihana tää, ootan innolla jatkoa :))
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillain. <br />Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin. <br />Kerro häntä ootan yhä vain. ♥

Prumrose

  • Vieras
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #27 : 16.01.2011 00:28:13 »
nnora: Kiitos kommentistasi. Nuo virheet tuonne korjasinkin.. (:
dramaqueen: Ihanaa, että pidit! Edward tosiaan oli aika huvittava punastuessaan. Kiitos kommentistasi. (--------:
iituska: Kiva kun sinäkin pidät, Edward tosiaan on suloinen, kuka tahansa siitä kirjoittaankin (; Kiitos kommentista!
Love 4ever: Jes, uusi lukija! Kiva että pidit. (: Kiitos kommentistasi.
Miss_Cullen: Hyvä, että kelpaa ja mahtavaa kun viitsit kommentoida, kiitos! (-:
Giril: Jippii toinenkin uusi lukija! Emmett on yksi minunkin suosikeistani ja hänestä on mukava kirjoittaa. Enkä minä rakentavasta niin piittaakkaan, kunhan kommetoit. Kiitos!

Jatkoa on tulossa ensi viikolla ja pahoittelen sen viivästymistä, älkää nirhatko..
  :-*

Miss_Cullen

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Life is hard.
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #28 : 23.01.2011 20:39:58 »
Sull ois pitäny kirjottaa jo xD
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillain. <br />Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin. <br />Kerro häntä ootan yhä vain. ♥

Prumrose

  • Vieras
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #29 : 23.01.2011 21:18:29 »
Pahoittelen kovasti, että jatkossa kesti näin kauan, mutta julmasti syytän siitä betaani joka kiireiltään sai betattua tämän vasta nyt. Mutta maltti on valttia ;)
Kiitos kiireiselle kjatrille:-*



4.Luku


Ruokatunti sujui ihan mukavasti. Loppujen lopuksi ihmiset kyllästyivät tuijottamaan ja minä sain hetken rauhan. Olin edelleen hieman hämmentynyt tästä sattumasta. Edward oli ollut niin lähellä minua kaikki nämä kuukaudet! Jos olisin avannut silmäni hieman aikaisemmin, olisin saattanut huomata tämän, mutta olin ollut niin itsesääliini käpertynyt, että muu maailma ympärilläni oli ollut vain sumua, itsekästä. Juuri kun melkein aloin tuntea sympatiaa Emmettiä kohtaan, joka oli urhoollisesti leikkinyt aurinkoani. Hän avasi suunsa. ”En olisi kyllä ikinä uskonut, että sinun salainen piristys ruiskeesi olisi Eddie, kyllähän toki olisi voinut arvata, että kun te molemmat olette olleen niin outoja viime aikoina ja sitten vielä tuo ruskeaverikkö -juttukin, mutta silti en olisi arvannut” Emmett pudisteli päätään ”suoraan sanottuna olen pettynyt itseeni ja ruostuneeseen Sherlock kykyyni.”

Emmett oli siis päättänyt nolata minutkin tämän ruokatunnin aikana. Mulkoilin Emmettiä vihaisesti, kun raju punastus täytti kasvoni. Tämä selvitettäisiin tarkasti kotona, turvallisesti neljän seinän sisällä, ilman pariasataa silminnäkijää. Vaikka enhän minä Emmettiä voittaisi, tietenkään..
Viimein ruokatunti oli ohitse ja hyvästelin kaikki. Edward lähti saattamaan minua seuraavalle tunnille, eikä Emmettin vislauksilta ja virnuilulta voinut välttyä.

”No ihan kivastihan se meni, vaikka en olisi kyllä ikinä uskonut, että Emmett on sinun veljesi!” Edward hykersi ja minä mulkaisin häntä.
”Niin, välillä minä toivonkin, etten edes tuntisi häntä. Hän on niin tyhmä!” totesin kiukkuisesti ja mietin suunnitelmaa miten kostaisin hänelle koulun jälkeen. Edward vain nauroi. Pysähdyimme luokan eteen ja katselimme vaivautuneina ympärillemme. Jäin taas tuijottelemaan kengän kärkiäni, miettien oliko se Emmettin heittämä kommentti totta. Pitikö Edward todella minua viehättävänä?

”Kuule...” Edward keskeytti ajatukseni ja katsoin häntä varovasti, silloin Mike asteli paikalle ja avasi suuren suunsa.

”Hah, vai olet sinä pikku friikki saanut aivopestyä, jonkun kumppaniksesi.” Mike heitti. Virneestä päätellen hänellä oli jotain muutakin sanottavaa, mutta Edward ehti ensin.
”Mike, sinun olisi jo korkea aika hommata se elämä! Mikä oikeus sinulla on tukea iso nenäsi toisten asioihin?! Painu helvettiin täältä ennen kuin satutan sinua, eikä siitä seuraisi mitään muuta kuin vaikeuksia meille molemmille!” Edward huusi pääpunaisena.
Luoja, en ollut ikinä nähnyt häntä noin vihaisena, hänhän oli melkein pelottava! Mike oli väittämäisillään jotain vastaan, mutta kun hän huomasi Edwardin vihaisen katseen hän kipitti häntä koipien välissä sisälle luokkaan. Pidättelin hymyäni, hah siitäs sai.

”Olen pah-”, keskeytin Edwardin painamalla sormeni kevyesti hänen huulilleen.
”Kiitos” kuiskasin. Sipaisin sormellani hänen poskeaan ja hukuttauduin sekunniksi hänen vihreisiin silmiinsä, ennen kuin käännyin ja sujahdin luokkaan.

Kuukaudet vierivät nopeasti ja ennen kuin huomasinkaan, oli jo joulukuun puoliväli. Edward ja minä olimme yhä vain ystäviä, vaikka minusta tuntuikin, että molemmat haluaisivat jotain enemmän. Silloin tällöin jäimme kiinni pienistä kiinnostuksen tunnustamisistamme. Joskus hän kysyi, olinko ihastunut johonkin 'tyyppiin. Vaikka vastasinkin kieltävästi mumisten, kasvoni kavalsivat minut punastumalla. Ja joskus hän paljastui..

Takauma

Ensilumi oli juuri satanut ja ohut lumivaippa peitti maan. Olimme Edwardin kanssa juuri tulleet kaupungin ainoasta kahvilasta. Olimme olleet siellä juhlistamassa ensi lunta höyryävällä kaakaolla. Kävelimme hiljaa vierekkäin ja vain ihastelimme kaupungin kauneutta. Hyräilin hiljaa mielessäni kahviossa soinutta kappaletta.

”Mitä sinä hyräilet”, Edward kysyi kun hiljaisuutta oli jatkunut jo tovi. En ollut tajunnut hyräilleeni ääneen.
”I can't stop loving you”, vastasin hymyillen.
”Todellako?”, Edward kysäisi ja virnisti. Kesti hetki ennen kuin tajusin mitä olin sanonut. Kasvoni hohtivat helakan punaisina. Edward nauroi ja minäkin yhdyin nauruun, kätkien siihen pienen pelon siitä, että Edward tiesi jotakin tunteistani. Yhtäkkiä naurumme pysähtyi ja katseemme lukittuivat toisiinsa. Hän vetäisi kätensä ulos tumpustaan ja kohotti kättään. Varovasti se muotoutui poskeni muotoon. Katsoimme toisiamme silmiin ja hymyilimme kuin tollot keskellä Lumikuningattaren valkoista valtakuntaa....

Takauma päättyy

Se oli yksi parhaimmista muistoistani ja aina kun se tuli mieleeni poskeni punehtuivat hieman. Edwardin ansiosta olin saanut elämän iloni takaisin ja vietimme nykyään joka päivä aikaa yhdessä. Hän oli tutustunut perheeseeni, tai no oikeastaan vain Emmettin lisäksi äitiini, sillä Charlie oli niin paljon töissä. Minäkin olin ohimennen tavannut Carlislen (Edwardin isän), mutta hänellä oli silloin kiire töihin ja ehdimme vain kätellä ja esittäytyä kohteliaasti. Edwardin teoria osoittautui pikkuhiljaa todemmaksi mitä enemmän tutustuin Aliceen. Hän oli tosi nätti ja jotenkin hento, vaikkakin henkistä voimaa hänessä oli vaikka muille jakaa. Alice ei ajatellut ennen kuin toimi. Hänestä oli tullut Edwardin lisäksi paras ystäväni.

Istuskelin pöytäni ääressä, peili kädessä. Olin lähdössä Edwardin kanssa ulos, enkä tiennyt miten valmistautua, sillä hän ei kertonut, minne me olimme menossa. ”Se on salaisuus”, hän oli huikannut ja katkaissut puhelun. Siispä päätin vain hieman korjailla vähäistä meikkiäni. Solmin hiukseni yhdelle letille, oikealla puolelle ja olin valmis. Juoksin alakertaan pukemaan ulkovaatteita ylleni.

”Taasko olet menossa jonnekin poikaystäväsi kanssa?” ,Emmett kysyi virnistellen kun asteli eteiseen.
”Emmett, sadannen kerran. Hän ei ole poikaystäväni ja olen”, vastasin.
”Vielä”, Emmett lisäsi ja iski silmää, minä pyörittelin silmiäni vastaukseksi.
 Ovikello soi juuri oikeaan aikaan ja avasin oven hänelle.
”Hei”, tervehdin ja astuin ulos.
Pakkanen oli noussut ja huomasin sen heti nipistelevän nenänpäätäni.
”No mennäänkö?” kysyin kun huomasin Edwardin seisoskelevan yhä oven edessä.
”Mennään vain”, hän vastasi ja heräsi unestaan. Kävelin hiljaa vähän Edwardin perässä.
”No aiotko jo kertoa minne olemme menossa?” kysyin uteliaana.
”Yhteen paikkaan, joka on minusta tosi kaunis talvella”, hän selitti ja hymyili minulle. Kävelimme vierekkäin lumisessa illassa kohti hänen autoaan. Oli jo aika pimeää, vaikka kello oli vasta viisi. Hento, mutta kylmä pohjoistuuli imeytyi ytimiini ja vavahdin kylmästä.
Astun hopeiseen Volvoon ja kylmyys haihtui kehostani kuin tuhka tuuleen. Edward avasi ovensa ja istahti ajajan paikalle. Hiljaa hän käynnisti auton, pisti lämmittimen täydelle teholle ja lähti ajamaan.

”Kouluko on paikka joka on sinusta kaunis talvella?” kysyin huvittuneesti kun tajusin minne olimme menossa.
”No ei tavallaan..” Edward vastasi epämääräisesti.

Edward aukaisi minulle auton oven ja astuin pois lämpimästä syleilystä. Edward johdatti minut koulumme ”takapuolelle” ja päädyimme ikivanhojen rautaiset palotikkaiden eteen. Katsoin Edwardia epäluuloisesti.

”Edward tarkoitatko, että tämä satumainen paikka talvella on koulumme katto?” kysyin melkein nauraen. Tämä oli huvittavaa, eihän hän voinut olla tosissaan vai voiko? Edward siristi silmiään. ”No tavallaan se nyt on se paikka jota tarkoitin. Tule niin näet”, hän sanoi ja otti tukevat otteen ruosteisista tikkaista ja astui ensimmäiselle askelmalle.
”Edward ihan totta, tämä ei ole edes sallittu ja isäni on poliisi, joten minut on kasvatettu elämään sääntöjen mukaan ja minä en todellakaan halua opettajien vihaa ylleni, minä olen aina ollut kunnon oppilas ja..”
”Olet suloinen pauhatessasi”, Edward keskeytti sanatulvani ja hymyili vinosti. Luoja, hän kiusasi minua nykyään jatkuvasti tuolla tavoin. Kun olin selittämässä jotain, niin hän keskeytti minut sanomalla jotain suloista ja lopulta unohdin mistä olimme edes puhuneet! Nyt minä puolestani siristin hänelle silmiäni ja laitoin käteni puuskaan.

”Bella, tiedän että tämä on kiellettyä ja tiedän että isäsi on poliisi ja kuten sinä, minäkin olen ollut aina kunnon oppilas muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, mutta tulisit nyt. Lupaan ettet pety.” Minun oli todella vaikea kieltäytyä kun hän suostutteli tuolla tavoin, itse asiassa minun oli vaikea jopa hengittää kun hän suostutteli ja katsoi minua suoraan silmiin.

”Hmh, no hyvä on, mutta paras on että pidät lupauksesi, etkä naura minulle jos tipahdan tikkaissa.”
”En tietenkään. Voisi olla hyvä että menet edeltä.. Niin voin ottaa sinut vastaan jos tipahdat”, hän selitti ja virnisti. Astuin tikkaiden eteen ja otin erittäin tukevan otteen, astuin ensimmäiselle askelmalle vain hieman horjahdellen, sitten toinen, kolmas, neljäs..
”Noniin, hyvinhän se meni” Edward sanoi takaani kun astuin vihdoin viimeisen askelman katolle. Koulumme ei ollut kovin korkea ja siinä oli tasainen katto, joten minua ei pelottanut. Edward astui vierelleni.
”Nyt katso tarkasti eteesi ja kävele katon reunalle niin käsität mitä tarkoitin”, hän kuiskasi korvaani. Hänen lämmin hengityksensä kosketti poskeani. Haistoin hänen lumoavan tuoksunsa ja olin unohtaa mitä minun oli tehtävä. Varovasti kävelin katon reunalle ja katsoin, katsoin oikein tarkasti. Kirpeä pakkanen oli tehnyt tehtävänsä ja kimalteleva valkoinen vaippa peitti maisemaa. Kylmä ilma oli ajanut sumupilvet pois taivaalta ja tähde tuikkivat vasten tummansinistä peittoa.
”Ooh” henkäisin ihastuksesta ja Edward myhäili.
”Enkö minä sanonutkin, että täällä on kaunista, kuka nyt oli oikeassa?” hän kiusoitteli.
”Sinä Edward, sinä olit oikeassa! Tämä on upeaa! Minä näen tähdet. Voi siitä on pitkä aika..” En voinut lakata ihastelemasta tuikkivaa taivasta. Samassa Edward tarttui käteeni ja puristi sitä kevyesti. Katsoimme toisiamme silmiin.

”Bella, minä..” hän epäröi, hymyilin hänelle rohkaisevasti.
”Minusta on jo kauan tuntunut tältä ja.. Olen halunnut pitkään sanoa sen sinulle, mutta kun.. äh, antaa olla tässä se tulee. Bella minä taidan olla rakastunut sinuun.”
« Viimeksi muokattu: 28.10.2011 23:00:48 kirjoittanut aribella »

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #30 : 23.01.2011 22:30:26 »
Oih! Ihana!<3 Rakastan Edwardia! :PP
Ihana luku,
Ihana saada jatkoa taas.
Ihanaa ois saada jatkooki taas mahdollisimman pian! =)
oi että mä rakastan tätäki ficciä :D
(No jaa, mä nyt rakastan kaikkia ficcejä missä on Ed/Bella sutinaa ;) Mutta joo.. :D)

iituska

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #31 : 23.01.2011 22:56:57 »
Jeee, vihdoin Edward tunnusti! Tai olihan se jo alusta asti ihan ilmiselvää, mutta oli se silti tosi kiva että se kertoi sen Bellalle. Ja kivan epätavallinen paikka tunnustaa sitä, mä tykkään näistä pienistä poikkeuksista muuten tosi samanlaisissa tarinoissa. ;)

Mä vähän kaipailen Emmettin vitsailua. Sitä ei mun mielestä oo tarpeeksi. Siis joo, onhan sillä siellä täällä sellaisia hauskoja heittoja aina väliin, mutta ne koskee lähinnä vaan Bellaa ja Edwardia. Mä olisin ehkä toivonut lisää vitsailua muustakin. Tai en mä tiedä. Ihan sama. ;D Pääasia että se jostain vitsailee, vai mitä? Pidetään sekin hengissä.

Alicesta kerrotaan ihan liian vähän!! Lisää Alicea niin saadaan jotain vipinää, sen olis pitänyt alkaa amoriksi jo kauan sitten. Voisitko toteuttaa tämän pikkuriikkisen toiveen siitä että seuraavissa luvuissa kuultaisiin lisää Alicesta? Mua ei oikein hatsita se ettei Alicen ja Bellan ystävyydestä ollut kuin pienenä sivumainintana, murr. Alice mukaan niin mä oon messissä. ;)

Joo eli jatkoa vaan tupaan, kiitos!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Love 4ever

  • ***
  • Viestejä: 140
  • See you when the night comes
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #32 : 23.01.2011 23:06:00 »
lovetus... siis ylimaalliinen lovetus tätä ficciä kohtaan :D
rakastan tätä... :D
rakastan eddietä, ku tunnusti bellalle...
mäki haluan, että joku tunnustaa mulle tollasessa paikassa että on rakastunu ja sitä rataa... kuha vaan kirjotat nopeasti jatkoa niin saadaan lovettaa lisää ja enemmän <3
In the spreading darkness I exchange a pledge for the revolution
An evil flower that sprouted from love
With everything that'll happen after this
I can't let anyone interfere with it

Alli__

  • ***
  • Viestejä: 7
  • "I promise to love you forever - every single day"
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #33 : 25.01.2011 16:20:52 »
Hoksasin tän ficcin vasta, joten luin nuo kaikki putkeen ja tykkäsin toosi paljon..
Suloista<3
Juup, mutta kirjotusvirheitä bongasin vaan pari (en niitä etsinykkään)
Kiitos toosi paljon.. Jatkoa odotellen...


Alli__
Team Edi <3
The RobSten! <3

Miss_Cullen

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Life is hard.
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #34 : 26.01.2011 15:51:18 »
Ihana tää!
Jos tulis tiheempään jatkoo niin se ois vielä parempi <3
Mutta äkkii jatkoo =)
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillain. <br />Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin. <br />Kerro häntä ootan yhä vain. ♥

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #35 : 26.01.2011 17:08:12 »
Vihdoinkin jatkoa! Aavistuksen verran tylsä kyl, kun hypättiin monta kuukautta eteen päin, ja tossa ei oikein tapahtunut mitään, paitsi THE TUNNUSTUS. <3 Ah. Sairaan ihana kohta oli. (:

Jatkoa piaaan?

nnora
suurin aarre on ymmärrys rajaton

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #36 : 26.01.2011 19:57:12 »
Ihanaa!!  ;DEdward on ihana!!Koska tulee jatkoa?
Rien n'est parfait~

Prumrose

  • Vieras
Vs: He said, he loved me. K13
« Vastaus #37 : 19.02.2011 10:37:36 »
KIITOS IHANISTA KOMMENTEISTANNE !
No niin nyt asiaan. Eli joudun ikävä kyllä pistämään tämän ficin tauolle. Anteeksi.
On ollut ihan kauheasti kaikkia koulu juttuja ja harrastuksia, jotka ovat vieneet aikani..
Onneksi minulla alkoi juuri loma(hallelujaa), jonka aikana aion lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa seuraavan luvun valmiiksi. Sitä odotellessa, laitan tämän nyt lyhyelle tauolle. Anteeksi tuhannesti ja toivottavasti vielä jaksaisitte lukea tätä.. :-*

~ prumrose

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: He said, he loved me. K13 TAUOLLA
« Vastaus #38 : 20.02.2011 13:11:06 »
oi ku tää on niin sulone<3 mut tää o tosi hyvä ja toivottavast jaksat kirjottaa lisää :)

Prumrose

  • Vieras
Vs: He said, he loved me. K13 TAUOLLA
« Vastaus #39 : 21.03.2011 17:22:25 »
No niin! Tauko on nyt vihdoin päättynyt. Antakaa anteeksi, että lyhyeksi suunniteltu tauko hieman venähti.  :-\ Mitään asiallista selitystä minulla ei siihen ole. Antakaa anteeksi ja toivottavasti tälle läytyisi vielä lukijoita, sillä laitoin juuri seuraavan luvun betalleni. :)
Sitä odotellessa, olkaa kilttejä ja armahtakaa minua.
~ P