Kirjoittaja Aihe: Rajan yli, S  (Luettu 5650 kertaa)

MissWeasley

• Rohkelikko
  • Too cute to be straight.
Rajan yli, S
« : 30.11.2010 17:06:27 »
Title: Rajan yli
Author: Minä :)
Beta: Ei ole :P
Genre: Angst
Rating: En ollu varma pitäskö olla S vai sallittu mut varmuuden vuoks laitoin sit korkeemman...
Pairing: H/D tosin vaan mainintana, ei pääosassa
Warnings: öh, ei kaiii?
Disclaimer: Juu, hahmot ei ole (vieläkään) minun ja ihanan J.K Rowlingin, joka saa myös rahat Pottereista, en minä :)
Haaste(et): Menee Kaiken maailman ficlettejä -haasteeseen ja  Kerää kaikki hahmot -haasteeseen Harry Potterilla.

A/N: Niin tää idea tuli aamuyöllä (miks ihmeessä kaikki ideat tulee sillon?). Tässä pitäisi olla tasan 300 sanaa, mutta siihen oli kova työ päästä :D Joten kommentteja toivon, eipä sen enempää sanottavaa :)
Enjoy! :D

*

Draco Malfoy oli valehtelija.
Ron tiesi, että Draco ja Harry seurustelivat jo kolmatta vuotta, mutta tämä oli liian paksua.

”Ei Harry voisi…” Ron mutisi tuijottaen platinapäistä poikaa, josta oli tullut jonkinlainen ystävä Ronille.
“Valitettavasti”, Draco huokaisi painaen katseensa maahan. Molempien silmät täyttyivät hiljalleen kyynelistä.
“Ei…” Ron toisti kääntyen synkkenevää metsää kohden.

“Harry!” Hän huusi sydämensä pohjasta. “Tämä ei ole kivaa, tule esiin!”
“Ron…” Draco aloitti, mutta Ron pyörähti vihaisena poikaan päin.
“Ei!” punapää karjaisi ja kyyneleet valuivat hänen poskilleen. “Hän on täällä jossain! Auta minua!”
“Ron!” Draco korotti ääntään. “Minä näin hänet! Hän kuoli! Emme voi sille mitään! Voldemort sai mitä halusi!”

Draco vaipui itkien polvilleen. Tuli hiljaista, vain Tylyahosta kului taistelemisen ääniä.

*

Harry ei ymmärtänyt mitään. Miten hän oli joutunut tänne? Vastahan hän taisteli Dracon kanssa kuolonsyöjiä vastaan. Harry lähti juoksemaan polkua ulos metsästä ja kuuli pian nimeään huudettavan.

“Harry! Tule esiin!”

Ron. Huojentuneena Harry kiihdytti juoksuaskeliaan saapuen pian metsän reunalle, jossa näki Ronin ja Dracon polvillaan maassa.
“Mitä te teette?” Harry huohotti. Kumpikaan ei vastannut.
Ron tarttui Dracon käteen vetäen tämän ylös halaukseen. Harry näki Ronin kyyneleet.

“Ron, mitä on tapahtunut? Ei kai Hermoine…?”

Harry ei saanut lausettaan loppuun kun nurkan takaa tuli kuolonsyöjänä toimiva Rokwood naurusta myhäillen.
“Sinä!” Ron sihisi.
Rokwood myhäili edelleen ja kieputteli sauvaansa.
Ronin naama venyi jonkinlaiseen kauheaan surun ja vihan sekaiseen irvistykseen ja hän iski kangistumistaian suoraa kuolonsyöjän rintaan.

“On sinun syysi, että paras ystäväni on kuollut!” Ron huusi Rokwoodille.

Harry jähmettyi. Mitä ihmettä Ron pelleili, hänhän oli tässä, mutta Ron ei kuunnellut.

“Ron, olen tässä, en ole kuollut!” Harry yritti huutaa, mutta näytti ettei Ron halunnut kuunnella. Oliko tämä jotain sairasta pilaa?

Harry nosti kätensä tarttuakseen Ronia olkapäistä ja ravistellakseen poikaa, mutta ennen kuin ehti tehdä niin hän huomasi kätensä. Ne olivat läpikuultavat, eivät nestettä eivätkä kaasua.

Hän oli henki… kuollut.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2015 23:10:32 kirjoittanut Beyond »
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Merrrí

Vs: Rajan yli, k-7
« Vastaus #1 : 13.01.2011 22:29:05 »
Mitää? Ei yhtään kommenttia? :o Ihmettelen suuresti kyllä.

Surullista surullista, totta kai angst- genrellä. Näitä viimeinen taistelu- ficcejä on aika paljon, tai ainaki mitä olen itse nähnyt, mutta tämä erottuu edukseen. Ei ole sellanen tyypillinen Voldu osuu Harrya avadalla keskelle rintaa/naamaa/jotakin muuta, vaan Harry on tällainen haamu. Oi voi, pidin pidin ^^
Eikä ollut sellainen että Draco löytyy taistelukentältä (että inhoan tuota sanaa) kuolleena ja Harry on sitten kostonhimoinen sille, joka Dracon tappoi. Pientä kliseiden rikkomista, minun mielessä :)
Mutta minua jäi ihmetyttään: Miten Draco ja Ron eivät nähneet Harrya vaikka hän olikin haamu, kuten Nick on? Henkenä Harry ei näkyis. :)
Ja miten Harry jäi maanpäälle eikä jatkanut matkaa?
Ronin ja Dracon ystävyydestä plussa +, koska näiden kahden ystävyyttä näkee niin harvoin. Liian harvoin näissä H/D- ficeissä.

Amh, jäi surettamaan tuo kaksikon kaipaus ystävää ja poikaystävää kohtaan. >: Miksi sie menit ja tapoit sen? Ilkimys. >:
Olikos vähän omituinen kommentti taas... o.ô
Joten siis..
Merrrí kiittää ja kumartaa tällaisesta angsti- pätkästä pahimpaan angstipuutteeseen ja mainitsee vielä että piti hyvin paljon ensimmäisestä ja viimeisestä lauseesta :)

MissWeasley

• Rohkelikko
« Vastaus #2 : 14.01.2011 11:34:13 »
Oh, kiitos kommentista Merrrí :D
Niin mää en tullutkaan ajatelleeksi tuota haamu/henki -juttua jos totta puhutaan, ehkä se olisi järkevämpi niin :P Siitä taas en tiedä, miksi Harry ei jatkanu matkaa, jääköön se jokaisen lukijan itse päätettäväksi ;)

//muoks. Mun nyt oli pakko korjata tuo haamu/henki juttu tuolla, häiritsi niin paljon ;D
« Viimeksi muokattu: 08.08.2011 20:00:06 kirjoittanut MissWeasley »
Every time a child says
that falls down dead.

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #3 : 15.01.2011 20:55:04 »
Äfäfäfäfffföföfföffff!

Tämä oli todella kaunista! Ja tietenkin surullista. Tuo Ronnien ja Dracon sureminen oloi niin surullinen, mutta silti niin ihana. Tykkäsin koko ficistä ja tälleen ;) .

Kiittäen,
Natural

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

MissWeasley

• Rohkelikko
« Vastaus #4 : 15.01.2011 21:56:27 »
Kiitos paljon Natural :D Itte en oo kauheen tyytyväinen tähän, mutta kiva kun miellyttää :)
Every time a child says
that falls down dead.

iipimoi

« Vastaus #5 : 24.04.2012 07:44:35 »
voi noita, toi oli ihanaa ku ne suri yhessä. Sulooooo. :3 tää oli kauheen surullinen mut jaa muuta en oottanukkaa. Kiitän sun h/d intoilu on kivaa, auttaa vallottamaan finin ku tota dramionee tuppaa mun makuu olee vähä liikaa.
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.