Kirjoittaja Aihe: Malfoyn joululahja (Harry/Draco, S, fluff)  (Luettu 2977 kertaa)

jesper

• superninja
Malfoyn joululahja (Harry/Draco, S, fluff)
« : 14.11.2010 00:21:53 »
Ficin nimi: Malfoyn joululahja
Kirjoittaja: jesper
Genre: Fluff
Ikäraja: S
Paritus: Harry/Draco
Disclaimer: Rowling omistaa Potter-maailman aina ja ikuisesti, enkä saa tästä minkäänlaista korvausta.

A/N: Elämäni ensimmäinen ficci...älkää hirttäkö  ;D

”Miksi se Malfoy oikein kyylää?”

Harry hätkähti rajusti ja kääntyi katsomaan ystäväänsä. Hän oli periaatteessa helpottunut saadessaan tekosyyn keskeyttää kummallinen, hämmentävä tuijotuskilpailu ja irrottaa katseensa noista teräksen harmaista silmistä. Mutta kun Ron silmäili häntä hieman huolestuneena ja kulmat kurtussa, Harry tunsi itsensä jotenkin noloksi, aivan kuin hänet oltaisi juuri yllätetty tekemästä jotain kiellettyä.

”Mistä minä tietäisin?” hän sanoi vähän hyökkäävämmin kuin oli tarkoittanut. ”Ei minua kiinnosta mitä sen idiootin päässä liikkuu.”

Harryn sydän pamppaili kovaa tahtia ja hän tunsi poskiensa hieman punoittavan, aivan kuin olisi juuri joutunut suorittamaan jonkun mutkikkaan loitsun. Hän antoi katseensa kiertää ympäri taikalumin, kynttilöin ja joulunauhoin koristeltua Suurta Salia – yrittäen kiinnittää huomionsa kaikkeen muuhun mahdolliseen kuin Luihuisten pöytään.

”Ei tietenkään, ei tietenkään. Mutta jos se niljakas fletkumato aiheuttaa ongelmia, minä hoitelen sen – näin” Ron näytti siirappitortullaan miten käsittelisi Malfoyta. Harry katseli kun siirappia purskahti pöytäliinalle ja hänen paistiinsa.

”Joo, eiköhän tämä tästä. Selviydyn hänestä itsekin.”

Ron kohautti harteitaan, tyytyi nakkaamaan tortunjäännökset sivuun ja ottamaan ainakin viidennen kerran lisää kalkkunaa. ”Josh finushta shilti tumpuu”, Ron jatkoi jauhaen samalla suussaan mahtavaa annosta perunaa (Harry oli hyvin vaikuttunut, kun Ron sai suustaan vielä jotenkuten tunnistettavia äänteitä), ”ethtä Malffoy anshaitsee shelfashaunan, olem mubana.”

”Ronald Weasley!” Hermione puuskahti, “anna ihmisille edes hetken rauha, nyt on joulu-aatto! Ja voisitko olla puhumatta ruoka suussa?”

Ronin ja Hermionen kinastelun turvin Harry uskalsi vilkaista nopeasti Luihuisten pöytää. Hänen kurkkunsa tuntui kuivuvan, kun harmaat silmät tavoittivat hänet jälleen. Olivatko ne tuijottaneet häntä koko ajan?

Harry kohotti kysyvästi kulmiaan, olettaen, että saisi vastauksekseen vähintäänkin ivallisen hymyn. Mutta Malfoy vain katsoi, tyynesti ja vakaasti. Se oli häiritsevää ja – vaikkei Harry sitä halunnutkaan myöntää – vähän pelottavaa. Ja silti se herätti hänen kiinnostuksensa. Mitä Malfoy oikein halusi?

”Mutta kun Malfoy on ollut ilkeä poika”, Ron sanoi juuri silloin Hermionelle, ”hän saa meiltä joululahjaksi oikein kivan mustan silmän – Harry, mihin sinä oikein menet?”

”Öh…liikaa siirappitorttua…vessa.”

Enempää selittelemättä Harry ponkaisi seisomaan ja tavoitti Malfoyn katseen. Pojan silmissä välähti, ja tämä nyökkäsi.

Harry ei tiennyt mitä oli tekemässä. Kuin unessa hän lähti astelemaan pöytien välistä, piparien tuoksu ja joululaulut sekoittuivat ilmassa. Sivusilmällä hän näki Malfoyn kävelevän samaan suuntaan.

Harry ei hidastanut vauhtiaan eteisaulassa vaan käveli suoraan ovista pihamaalle. Ilma oli viileää ja kirpeää, se tuntui taivaalliselta hehkuvia poskia vasten. Tummalta taivaalta leijaili isoja lumihiutaleita.

”Buu.”

Malfoy tavoitti Harryn, ja kun toinen ei reagoinut mitenkään, he kaksi jatkoivat kävelyään läpi lumisen maiseman. Lumi narskui heidän kengissään, muuten oli hiljaista.

Lopulta Harry pysähtyi. Hän kääntyi hitaasti Malfoyn puoleen, tuijotti tätä kiinteästi ja sanoi: ”Selitä.”

”En mielelläni ottaisi käskyjä sinulta, Potter”, Malfoy sanoi pilkallisesti.

”Saat luvan ottaa, sillä minä en tullut huvikseni tarpomaan tänne jäiseen ilmaan”, Harry tokaisi.

”Miksi sitten tulit?”

”Sinun kai pitäisi tietää se paremmin.”

Malfoy kohotti kulmiaan yllättyneenä. ”Pitäisikö, vai?”

”Miksi sitten tuijotit minua Suuressa Salissa?”

”Minä kun luulin, että sinä tuijotat minua.”

Harry silmäili poikaa turhautuneena. Tämä oli tyhmää, oli tyhmää lähteä vihaamansa ihmisen takia ulos, joka ei ollut edes sitä pyytänyt, Harry oli tyhmä, koko tilanne oli tyhmä. Harry ei tiennyt mitä oli odottanut kuulevansa.

”Miksi ihmeessä minä tuijottaisin sinua?” hän kysyi eikä enää yrittänytkään pidätellä raivostumistaan.

”Mistä minä tietäisin? Ei minua kiinnosta mitä sinun päässäsi liikkuu, Potta.”

Harryn sisällä kohahti. ”Miksi hitossa me sitten seisomme täällä?”

Malfoy kallisti hieman päätään. ”Hyvä kysymys.”

Harry ei jaksanut katsella enää hetkeäkään noita ivallisia kasvoja, ei sliipattua tukkaa jolle lumihiutaleet laskeutuivat kuin valkoiseksi kruunuksi. Hän kääntyi kannoillaan ja lähti harppomaan kohti linnaa miettien kummalle oli enemmän vihainen, itselleen vai Malfoylle. Mutta silloin hänen dramaattinen lähtönsä kärsi – hän astui vahingossa kaapunsa helmalle, liukastui ja tussahti lumihankeen. Lunta sylkien ja raskaasti kiroillen Harry punnersi itsensä parempaan asentoon.

”Kaikki okei?” Malfoy polvistui hänen viereensä.

”Sinua kiinnostaa varmaan ihan hitosti, olenko okei”, Harry sanoi koleasti ja pyyhki lunta viitastaan.

”Itse asiassa, kyllä kiinnostaa.” Harmaat silmät kohtasivat vihreät, molempien hengitys taukosi hetkeksi poikien sitä huomaamatta. Ja nopeasti, aivan kuin aikaa ei olisi ehtinyt kulua hetkeäkään, tai sitten hyvin hitaasti, kuin monen tunnin ajan – sitä oli vaikea määritellä – pojat suutelivat.

Hiljaisuus tapahtuman jälkeen soi korvissa. Oli vaan Harry Potter ja Draco Malfoy ja lumisade.

”Minä…MINÄ EN OLE HOMO!”

”EN MINÄKÄÄN!”

”Luulin että sinä…sinulla on jotain sen Pansyn kanssa…”

”Ja sinä ja se Weasleyn tyttö…”

”Niin, minä en ole homo!

”En minäkään ole – voisitko lopettaa huutamisen?”

He katsoivat toisiaan murhaavasti ja molempien rinta kohoili kiivaasti. Sitten Malfoy kellahti selälleen lumeen ja tuuppasi Harryn mukanaan.

”Hei, mitä sinä-?”

Mutta Malfoy viittasi kädellään Harrya vaikenemaan, ja hän osoitti ylös. Harry sulki suunsa, suuntasi katseensa taivaalle eikä voinut olla haukkomatta henkeä ihastuksesta – tähtiä oli kaikkialla, ne olivat kuin timantit tummaa samettia vasten, ne loistivat kirkkaammin kuin mikään.

Ja siinä makasivat kaksi vihamiestä vierekkäin, hiljaa katsellen tähtitaivasta.

”Hei?”

”Niin?”

”Halusin vain vielä sanoa sinulle, Potter, että jos tämä ei ole vielä selvinnyt sinulle, halveksun ja vihaan sinua koko sydämestäni.”

”Niin minäkin sinua, Malfoy.”

A/N: Kommentit superhypermegamaximaalisen tervetulleita!
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 03:08:28 kirjoittanut Kaapo »
Senkin möllit

Antelope

• Vieras
Vs: Malfoyn joululahja
« Vastaus #1 : 18.11.2010 16:12:55 »
Mitä mitä? H/D jota ei ole yhtään kommentoitu? Nyt tämäkin päivä nähtiin. ;D

Tämä oli niin aaws!♥ Todella ihana!

Draco on kyllä tosi ihkupihku ihana!♥

Kiitos! :-*

Antelope

PS. Tämä oli todella hyvä ensimmäiseksi ficiksesi, mun ensimmäinen oli ihan jotain paskaa... ;D

PPS. Rakastan H/D:tä! *Vink vink*

jesper

• superninja
« Vastaus #2 : 18.11.2010 19:34:13 »
Antelope, kiitti tosi paljon kommentista! Se sai mut tosi hyvälle päälle, kun aloin jo miettiin että onko toi ficci täyttä shittiä kun kukaan ei edes lue sitä loppuun  ;D Katsotaan nyt mitä seuraavaksi alan kirjoittamaan...tähän ficciin inspiraatio tuli ihan puskasta niinkuin tuo parituskin, tuli vaan sellainen olo että oli pakko kirjoittaa se!
Senkin möllit

sourwolf

• mostly void, partially stars
« Vastaus #3 : 20.11.2010 01:01:43 »
Aaaaaw :D

Tää oli loistava ficci. Molemmat oli sopivan OC, tykkäsin siitä. Ja toi kun Harry kaatu ja Draco tuli kattomaan onkse okei ni se oli sulonen :3

ja tykkäsin ihan kamalasti.

Söpö. ♥ kiitos paljon, autto mukavasti mun hoodeen öö himoonnälkäänjohonki :D

Natural

• Ravenclaw
  • ... and yet i smile.
« Vastaus #4 : 20.11.2010 20:10:29 »
Oikein suloista!

Huomasin tämän täällä seikkaillessa ja koska siellä luki 'H/D' Niin pakkohan tämä oli lukea! Dracsu ja Harri on niin ihania yhdessä :-*

Joo mut nyt jos loppettasin ton ihkuttamisen ennenkuin räjähdän ja siirryn itse kommentointiin.

Elikkäs;
Tämä oli todella kaunista tekstiä. Kuvailua oli hyvin ja sait Ronnyponnysta jotenkin niin ronimaisen. Hermyki oli täydellinen. Draco ihana kaataessaan Harrynkin (joka myös sopi tuollaisenaan tähän pätkään)lumihankeen ja näyttäen tähtisen taivaan. Todella hyvä ensimmäiseksi ficiksi ja en aio hirttää sinua. Lukisin mielelläni jotain saman kaltaista =)
I love this :-*

*kumartamista* Kiittäen aivan täydellisestä lukukokemuksesta
-Natural

P.S Jatka ihmeessä kirjoittamista!

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

jesper

• superninja
« Vastaus #5 : 21.11.2010 01:32:59 »
Hysteric ja Natural, kiitos ja kumarrus! Ah kun nämä kommentit saa mut hyvälle tuulelle. En osaa näihin mitään muuta järkevää vastailla kuin että kyllä, koitan jatkaa kirjoittamista jos inspis pamahtaa uudelleen jossain vaiheessa päähäni, ja kiitos etten joudu tästä hirteen  ;)
 Harry plus Draco =  ihanuus.
Senkin möllit

Tiara

• lätkätyttö
  • Lady Red
« Vastaus #6 : 30.11.2010 11:46:20 »
Ää, rakastuin tähän ficciin!
Söpö Harry ja söpö Draco, aww <3
Lainaus
”Minä…MINÄ EN OLE HOMO!”

”EN MINÄKÄÄN!”

Paras kohta! :D
Eikä muuten ollenkaan haittais vaikka kirjottaisit lisää tästä parista. ;)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #7 : 05.12.2010 17:38:31 »
Aww. Tosi suloinen palanen, H/D tuo Joulun sydämeen :'D Herttaista tekstiä, vaikka hieman kliseistä. Mutta Jouluhan on täynnä perinteitä, ja perinteet ovat kliseitä, eikö totta? Jatka kirjoittamista, niin kehityt vielä lisää (: Muutaman virheen nimittäin tsekkasin.

Lopetus oli todella ihana! Jos oltaisiin korkeamman raitingin osastolla, niin ne hetken huudettuaan olisivat varmasti toimineet seuraavasti;
1. Suutelua vimmatusti
2. Paneskelua tähtitaivaan alla...

Krhm... Mutta me tosiaan olemme täällä fluffyilemassa, joten en pilaa visioita (;

Kiitos!

//: Niin joo, ja tämä tosiaan oli ensimmäiseksi ficiksi ihan hemmetin hyvä! Tuolla joku sanoikin, kuinka oma oli aika paskaa. Moni ei pääse tälle tasolle edes muutaman ficcinsä jälkeen!
« Viimeksi muokattu: 05.12.2010 17:43:13 kirjoittanut unrealistic »
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste