Nimi: Näin paljon sinua rakastan
Kirjoittaja: YourAngel
Ikäraja: Sallittu
Genre: fluff, family
Pairing: lievä Draco/Hermione
Row-täti omistaa hahmot, paitsi Alec on oma keksimäni hahmo. Juonen pohja kuuluu myöskin alkuperäiselle kirjoittajalleen.
A/N: Sain idean tähän ficciin yhdestä lastenkirjasta jota luin aina pienenä.
Eli tosiaan, juonen runko ei siis ole täysin omakeksimä. Mutta anyways, toivottavasti tykkäätte!
Hermione istui omakotitalon portailla vierellään pieni vaaleahiuksinen poika, Alec. He odottelivat Dracoa, joka oli tulossa töistä. Tähdet tuikkivat pimenneellä taivaalla.
Alec hivuttautui lähemmäs äitiään. Hän halusi olla varma, että tämä kuulisi. ”Arvaa kuinka paljon minä rakastan sinua?” hän kysyi.
Hermione hymyili. ”Voi, enpä taida arvata”, hän vastasi.
”Näin paljon”, Alec sanoi ja levitti käsivartensa niin kauas toisistaan kuin ikinä pystyi.
Hermione levitti omat käsivartensa. Ne ulottuivat vielä pidemmälle. ”Minäpä rakastan SINUA NÄIN PALJON.”
Hmm, tuo on kyllä paljon, Alec ajatteli.
Sitten hän nousi ylös ja kurottautui niin korkealle kuin suinkin ylsi. ”Minä rakastankin sinua näin paljon”, Alec sanoi ja nousi varpailleen.
”Ja minä
näin paljon”, Hermione sanoi, ja kurottautui vuorostaan niin korkealle kuin kykeni.
Tuo on kyllä paljon, Alec ajatteli jälleen.
Olisipa minullakin noin pitkät käsivarret.Sitten Alec sai hassun idean. Hän käveli seinän viereen ja kiepahti ylösalaisin käsilleen. Hän ojensi jalkansa pitkin seinää. ”Minäpä rakastan sinua varpaisiini asti!” hän sanoi.
Hermione sieppasi Alecin syliinsä ja heilautti tämän korkealle ilmaan. ”
Minä rakastan sinua näistä isoista varpaista sinne pikku varpaisiin asti”, Hermione sanoi ja laski nauravan Alecin takaisin maahan.
”Minäpä rakastan sinua näin paljon”, Alec sanoi ja alkoi pomppia ympäri pihaa niin korkealle kuin pystyi.
”Minä rakastan näin paljon”, Hermione sanoi hymyillen, ja hyppäsi niin korkealle kuin pystyi.
Aika hyvin hypätty, Alec ajatteli.
Osaisinpa minäkin hypätä noin korkealle.Sitten Alec keksi. ”Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin täältä on matkaa tuonne purolle.”
”Ja minä rakastan sinua niin paljon kuin täältä on matkaa puron poikki ja kallion yli”, Hermione vastasi lempeästi.
Se on tosi paljon, Alec tuumi. Häntä alkoi jo väsyttää. Hermione kumartui ja nosti hänet syliinsä. Alec nojasi päänsä Hermionen olkapäätä vasten.
Alec nosti katseensa puiden latvojen yli. Öinen taivas oli hyvin suuri ja tumma. Mikään ei voinut olla kauempana kuin taivas. ”Minä rakastan sinua niin paljon kuin täältä on matkaa KUUHUN”, hän sanoi ja sulki silmänsä.
”No, se on kyllä paljon”, Hermione kuiskasi. ”Todella paljon.”
Alec oli jo nukahtanut. Yht'äkkiä Hermione tunsi käsien kiertyvän heidän ympärilleen tiukkaan halaukseen.
”Minä rakastan teitä molempia niin paljon kuin täältä on matkaa kuuhun-”, Draco kuiskasi painaen suukon kummankin poskelle. ”-JA TAKAISIN.”