Heissan ja päivää.
Woah. Tykkäsin tästä ihan mielettömästi. Muhun iskee normaalisti just tällaset lyhyet pätkät - vaikka näistä onkin useesti ihan kauheen vaikeeta sanoa mitään pitkää - missä kaikki asiat saadaan sanottua lyhyesti ja ytimekkäästi, ja kuitenkin niin, ettei siitä tekstistä jää lukijalle lopulta ihan tyhjä olo.
Aluksi mua hieman häiritsi se, että tässä ei selvästi ollut paritusta näkyvissä, mutta lopulta tajusin, että mitäs sitten? Olisihan se nyt ollut aika tyhmää jos johonkin väliin olisi tunkenut että "hei nimeni on Ginny, hei nimeni on Justin, hei nimeni on jokin", vaikka sen sitten oliskin saanut sulautettua johonkin tekstin sekaan hyvin. Tässä se jätti jotenkin tietylla tavalla "tilaa" tai sillä tavalla, että ei tarvinnut kauheasti alkaa ajatella että hm onkohan toi nyt IC vai ei ja mitä tästä nyt pitäis ajatella. Niin että jätti vieläpä mielikuvituksellekin tilaa - ja sitten kun siellä vielä mainittiin se yksi mielenkiintoa herättävä Dean siellä joukossa.
Rakastan muuten tuota vertauskuvaa, että eron jälkeen on vähän niin kuin rappusten puolivälissä, ja tajusin että niinhän siinä itse asiassa muuten onkin. En oo vaan yksinkertasesti koskaan tullut ajatelleeksi sitä siltä kantilta - joten kiitos siis siitäkin, että sait tänkin ajatuksen nousemaan mun mieleen. Ja niinpä. Miksei vain voisi olla onnellinen. Miksi pitää aina olla jotain huolia ja murheita, miksi miksi miksi.
Ja sitten vieläpä tuo selkeä raivo ja ärtymys ja katkeruus ja ties mikä mikä tosta kertojasta kumpuaa, on samaan aikaan jotenkin huvittavaa ja surullista - huvittavaa etenkin ton vikan kappaleen osalta. Siinä mulle tuli tavallaan sellanen olo että siinä olis just nimenomaan sellasta katkeruutta ja närkästyneisyyttä, ja katkerat ihmiset nyt vaan saa mussa yleensä hilpeyttä aikaiseksi. Ei siis mitenkään tästä johtunut.
Kamalaa, tästä tuli nyt tällanen huono ihkutuskommentti vaan. No, toivottavasti nyt saat tästä edes jotain irti. Kumminkin, niinkuin taisin jo heti ekana sanoa, tykkäsin tästä paljon ja kiitos kovasti että jaksoit julkasta tän. Kiitos :----)