Tiistai 26.10Nimi: Ärsyyntynyt leijona
Ikäraja: K-11
Paritus: Paritukseton
Tyylilaji: Triplaraapale
A/N: Toinen ficci! Wihii! \o/ Tästä tuli jopa puolet pidempi kuin edellisestä. Mä vähän ihmettelen kun en ole lannistunut vaikken kommenteja saakaan.
Elän siinä toivossa ettei tää fandomi ole kauhean tunnettu. Heh. Noh, omaksi iloksihan tässä kirjoitellaan. ^^ Sananmäärä 300.
Ärsyyntynyt leijona‘’Hemmetti!’’, Ichigo kirosi. Tämä oli ainakin jo viides kerta, kun hän pisti neulalla sormeensa.
Renji virnisti. Hän sitten rakasti toisen epäonnea. ‘’Minähän varoitin. Ei kannata ärsyttää nukkuvaa leijonaa.’’
‘’Mitä sinäkin mistään tiedät. Ja mistä nuo vertauskuvat tulevat?’’, Ichigo jupisi samalla kun yritti jatkaa neulomista.
‘’Ne -’’
‘’Tai anna olla, ei minua oikeastaan edes kiinnosta.’’, Ichigo keskeytti.
‘’Miten vain.’’, Renji kohautti olkapäitään. ‘’Taidan tästä lähteä. Tulen huomenna katsomaan oletko edistynyt yhtään.’’
Ichigo rypisti otsaansa. Hän sitten vihasi Renjiä, tai ei oikeastaan vihannut, osasi poika olla joskus mukavakin, jos vain sille päälle sattui.
‘’Perkele!’’, Ichigo huusi.
‘’Hah! Siitäs sait!’’, Kon ilkkui. Se oli vihdoin päässyt irti Ichigon otteesta ja potkaissut tätä arkaan paikkaan kaikilla voimillaan.
‘’Hitto, Kon! Miksi sinä noin teit? Minähän yritän vain auttaa sinua!’’, Ichigo vaikeroi. ‘’Perkele...’’ Konin jalkavoimista ei tosiaankaan ollut mitään muuta kuin haittaa.
‘’Yritit auttaa? Hah!’’, Kon ilkkui. Ihan selvästi Ichigo yritti tappaa hänet.
‘’No, totta hitossa yritin! Ehket huomannut, mutta nappisi on irtoamaisillaan ja minä yritin ommella sen…’’, Ichigo puolustautui.
Kon olisi räpäyttänyt silmiään jos se olisi vain ollut mitenkään mahdollista. Nyt se vain tyytyi tuijottamaan Ichigoa. Puhuiko toinen totta? Ehkä. Sitä hän ei kuitenkaan toiselle myöntäisi.
‘’Kyllä minä sen huomasin! En vain halunnut
sinun tekevän sitä, haluan Rukia neidin ompelevan sen!’’, Kon mumisi.
‘’No, jos haluat odottaa viikon Rukiaa niin mikä ettei. Eipähän ole minun ongelmani jos nappisi putoaa ja hukkaat sen.’’, Ichigo sanoi, nousi ja poistui huoneesta.
Kon odotti muutaman minuutin varmistaakseen, että Ichigo oli todellakin lähtenyt, ennen kuin uskalsi katsoa isoa nappia mahassaan. Toden totta, nappi roikkui enää yhden langan pätkän varassa ja olisi enää ajan kysymys koska se irtoaisin. Kon nosti napin käsiinsä ja katsoi sitä surkeana. Se pitäisi ommella mahdollisimman nopeasti, tai muuten kävisi niin kuin Ichigo oli sanonut.
‘’Kai minun on vain odotettava Rukian paluuta.’’, Kon huokaisi surkeana katsoessaan nappiaan.
A/N: Annettu sana oli tosiaan nappi. Turhaan varmaan pyydänkään, mutta kommentteja? ^^