Nimi: Rakas Sirius
Ikäraja: S
Genre: Romance
Paritus: Remus/Sirius
Summary: Remuksen kirje Siriukselle
A/N: Erään alkuyön aikaansaannos, johon inspiraatio tuli koneen heittäessä sekoituksella soimaan Backstreet Boysin biisin "How did I fall in love with you". Hihi!
Oneshotiksi tämä ehkä jää, itseä jäi kyllä vähän mietityttämään, että mitä Sirius Remukselle vastaakaan..
Ja jos tänne olet eksynyt, niin jätähän edes pieni merkki itsestäsi, kiitos ja hei!
Rakas Sirius,
Ne ovat ne pienet hetket. Hetket, jolloin vilkaiset minuun. Ne, jolloin sormesi viivyttelevät ihollani pari sekuntia kauemmin, kuin niiden pitäisi. Niitä vaalin mielessäni joka kerta, kun silmäni illalla ummistan ja kun ne seuraavana aamuna avaan. Vaikka tiedänkin, ettet koskaan tulisi rakastamaan minua sillä tavalla, millä minä sinua rakastan. Edes villeissä kuvitelmissani en voisi ajatella sinun vastaavan tunteisiini. Mitäpä sinä minussa näkisit? Surkean suden arpineen?
Sinä olet minulle kuin aurinko. Kirkkain tähti muuten niin pimeällä yötaivaalla. Toit minut pimeydestä valoon. Autoit unohtamaan sen, että olen yhteiskunnan hylkiö. Sait minut tuntemaan oloni tärkeäksi. Vaikka olenkin sinulle vain ystävä, olet sinä minulle koko maailma. Ystävä, veli, rakastettu.
Kai sinä tiedät, että tapa, millä toivotat "hyvää huomenta", saa ääneni tärisemään. Sydämeni heittämään volttia. Entäpä se, miten joka ilta muistat toivoa meille kaikille hyvää yötä? Kai sinä tiedät, että äänesi soi kauneimpana kaikuna mielessäni vielä monta tuntia? Sinä olet täydellinen. Enkä pysty enää kieltämään sitä, että tapa, millä mustat hiuksesi roikkuvat huolettomasti ja paitasi, jonka olet unohtanut napittaa aivan ylös asti, saavat mieleeni sellaisia ajatuksia, joita siellä ei pitäisi olla.
Tiedän, etten saisi tuntea näin. En kai edes tiedä, milloin tajusin, ettei ole normaalia menettää keskittymiskykyään yhden parhaan ystävänsä seurassa. Ymmärrän, jos et enää koskaan halua katsoa minua silmiin luettuasi tämän kirjeen. Olen pahoillani, jos loukkaan sinua. Ainut asia, mitä osaan enää sanoa, on yksi kulunut, mutta niin todenmukainen lause.
Sirius, minä rakastan sinua.
- Kuutamo