Nimi: Vain sinun
Kirjoittaja: Sinikeiju
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Sirius/Remus
Tyylilaji: romance, slash
Yhteenveto: Haluan vain olla sinun.
Haasteet: random10 ja FF100 sanalla rakastavaiset
A/N: En tiedä, mistä idea juolahti mieleeni. Minä vannoutunut hetin kirjoittaja yllätin itseni kirjoittamalla slashia. Yhdellä sanalla alle tuplaraapale syntyi. Omistettu ihanaisille Mustalupiinille ja Guadalupelle, joiden Sirius/Remus-ficcien ansiosta olen rakastunut tähän paritukseen. Tämä on teidän, honeyt.
Sirius katsoi Remusta lämpimän tunteen täyttäessä hänet. Se tunne tuli aina, kun hän vain katsoi toista. Kuitenkin se oli väärin, niin väärin ja silti niin ihanaa.
”Tämä on niin väärin. En vain voi tunteilleni mitään”, hän sanoi.
Remus huokaisi, eikä sanonut mitään. Sirius toivoi, että osaisi lukea ajatuksia. Hän halusi tietää, mitä hänen rakastettunsa ajatteli.
”Remus?”
Vieläkään toinen ei vastannut. Sirius laski leukansa tämän olkapäälle.
”Oletko miettinyt, mitä Matohäntä ja Sarvihaara tulevat sanomaan, kun kuulevat?” Remus kysyi pitkän hiljaisuuden jälkeen.
”Sitäkö sinä mietit?”
”Sitä.”
Sirius joutui hetken aikaa miettimään vastausta. Hän ei itse ollut edes ajatellut, mitä kaksi muuta Kelmiä tulisivat sanomaan. Hän ei halunnut ajatella. Hän halusi olla vain Remuksen kanssa välittämättä muiden mielipiteistä.
”Jos totta puhutaan, niin en välitä”, hän vastasi lopulta.
”Sirius!”
”Älä nyt noin kauhistunut ole. En minä välitä muiden mielipiteistä. Haluan vain olla sinun.”
Remus ei voinut estää hymyä nousemasta huulilleen. Sirius oli oikeassa. Mitä väliä muiden mielipiteillä oli? Tärkeintä oli, että he olivat yhdessä.
”Siinä tapauksessa…”
”Mitä siinä tapauksessa? En minä oikeasti välitä, mitä Sarvihaara tai Matohäntä tulevat sanomaan. Tai kukaan muu. Tärkeintä on se, mitä me tunnemme toisiamme kohtaan ja…”, Sirius selitti. Remus keskeytti hänen sanatulvansa painamalla huulensa hänen huulilleen.
”Rakastan sinua.”