Mustalupiini, voi aww, ehkä suloisin aloitus ikinä! Uuh no joo, Seether... eh, ihana kyllä, mutta että haikea... kaipa se on makuasia.
Hermione on kirjoissa ihan äässistä mutta ficeissä yleensä kyllä mukava tapaus, eli samoilla linjoilla ollaan - ja tuota joo, Hermionesta kirjoittaminen oli mullekin tuolloin ihan uutta(nyt on sitä sitten Lasikengissä, iiks) enkä usko että näin rohkelikkovoittoisiin parituksiin palaan ihan heti kuitenkaan. Se on vaikeaa ja usein melko tylsääkin, kun hahmot ovat hieman yksipuolisia siinä tuvassa.... Hei äläs siellä yhtään, luulen että se, ettet osaisi käyttää sellaisia lauserakenteita kuin mää, on vaan ihan positiivista! Ainakin joku saa tolkkua ja opetkin pysyy tyytyväisinä.
Voi kuule, sun pitäis nähsä mitä hikisukkatektejä mää toisinaan raapustan, nämä täällä tosiaankin ovat vain parhaat. Ja no, joo, olen mää ehkä itsekriittinen, mutta en sanoisi että liikaa. Sopivasti. Enkä laske sitä huonoksi ominaisuudeksi. (Jos laskisin niin olisin pulassa huonojen ominaisuuksien listani kanssa, duh.)
Kiitos vielä kommentista!
Renezmei, hih no ei mun tekstejäkään, enkä mää yritäkkään kirjoittaa mitään järjellistä. Joten ei se mitään. (Yleensä ymmärrän sekavat kommentit paremmin kuin selkeät enivei.) Ahahaa, siitä sitten vaan kylille etsimään miestä, tosin en takaa että se innostuisi kun kertoisit miten sitä yhteen päädyttiin. 'No joo mä luin yhen ficin ja olis kiva jos mullaki...' huoh lol mitä mää selitän. Olen väsynyt, anteeksi.
Umm joo, tuo lause on napattu ihan mun ideologiasta - mikään ei unohdu, muuttaa vain muotoaan. Toisinaan vittumaista, toisinaan lohduttavaa. Kiitos ihanan sopivan sekavasta kommentista!
cassable, voi apua, musta tuntui ihan samalta!
Hettiä, minä, wtf. Ja silti kaksi kuukautta sitten en olisi edes kuvitellut kirjoittavani femmeä... joo, nyt en sitten juuri muuta raapustelekaan. Tiedätkö tuo sun toteamus pisti mut ajattelemaan puoli yötä ja kaikkea, että olen tosi kausi-ihmisiä ja muuta. Oli pakko blogatakin siitä ja kertoa parille hyvälle ystävälle, joiden reaktiot oli kyllä varsin hupaisat. (Huomaatko, mää en osaa vastaanottaa kohteliaisuuksia, joten höpötän puolet vastauksestani randomia. Olen pahoillani, arvostan näitä kommentteja silti yli kaiken!
) Ron/Hermione, no, täysin totaalisen vierasta mulle, samaten Herm/Fred... mutta kaikkea pitää kokeilla. Mutta ihana kuulla jos tykkäsit tästä(ja apua, vain puolet lukemisen arvoisia ja tätä vielä kommentoitkin, määhän kohta asun tuolla sängyn alla piilossa). Tosiaan, minustakin Fredin kuolemaa dramatisoidaan liikaakin, joissakin ficeissä, tai sitten se olen vain minä, joka koen kuoleman erikoisesti. Sen takia vain mainintana - mää en uskalla kirjoittaa kuolemasta kun ajattelen sitä niin valtaosasta poikkeavalla tavalla, eikä se kerta kaikkiaan vain ole asia jolla haluan lähteä leikkimään ja loukkaamaan vahingossa. Ja hei, kiitos itsellesi oikein hurmaavasta kommentista!