Name: Kaipaus
Author: HarryPotterFan4Ever
Beta: -
Genre: romance, fluffy
Pairing: Lily/James
Rating: S
Words: 460
Summary: Mutta hän ei nähnyt mustatukkaista, komeaa poikaa.
A/N: Jamesin ja Lilyn kirjeenvaihtoa ennen seitsemättä kouluvuotta. He ovat seurustelleen jo jonkin aikaa.
Rakas James,
Minä en kestä! Minulla on kauhea ikävä Tylypahkaa ja sinua! Kaiken lisäksi oma siskoni ei puhu kanssani. Hänellä on poikaystävä. Joku helvetin Vernon Dursley. Hän on kamala! Hän ei puhu kanssani ja mulkoilee aina minua kun tulee meille. Hän ei tietenkään tiedä, että olen noita ellei Petunia ole kertonut.
Lopuksi vielä että Severus ahdistelee minua. Näen hänet joka puolella. Hän ei puhu kanssani, mutta hän toljottaa. Se on pelottavaa! Kunpa olisit täällä, James!
Lily
Rakas Li,
minulla ei ole yhtään paremmat oltavat. Äiti kuoli eilen. Tiedäthän että hänellä on ollut yskää ja tälläistä, mutta että se olisi ollut niin vakavaa. Isää en ole nähnyt sen jälkeen kun hän syöksyi äidin ja isän huoneesta ja kertoi että äiti on poissa. Hän kai pakeni pubiin tai jotain.
Sirius ei paljon lohtua anna.
Ahdisteleeko Snivellus sinua? Odota vaan kun saan hänet käsiini…
Onneksi koulu alkaa viikon päästä niin näemme taas toisemme. Sinä tulet sieltä ja minä täältä Codricin notkosta.
James
P.S. Sirius seurusteli jonkun jästitytön kanssa mutta tyttö anto pakit.
Voi James,
sinulla on varmasti kauheaa. Olen pahoillani äidistäsi. Omat murheeni ovat pieniä sinun murheidesi rinnalla.
Jos näet Severusta vedä häntä turpiin! Vihaan häntä!
Nähdään sunnuntaina King’s Crossilla!
Lily
P.S. Sirius seurustelemassa? Mahdoton ajatus!
Rakas Li,
en tiedä miksi kirjoitan aina Li. Pidätkö siitä? Isä tuli eilen kotiin. Hän näytti kauhealta! Hän oli kai koko ajan istunut pubissa ryyppäämässä. Hän lepää nyt.
Saanko vetää Snivellusta sunnuntaina turpiin? Ylihuomenna nähdään!
James
Lily meni kaiteen läpi. Ihana tunne valtasi hänet vielä kerran. Hän oli matkalla paikkaan jonne hän kuului. Se oli hänen toinen kotinsa. Heti kun Lily oli mennyt läpi, hän alkoi tähyillä ympärilleen ja etsiä tiettyä hahmoa. Mutta hän ei nähnyt mustatukkaista, komeaa poikaa. Hän odotti viisi minuuttia, mutta kello oli jo niin paljon, että hänen oli pakko nousta junaan.
Lily etsi vapaan vaunuosaston. Miksi ketään tuttua ei näkynyt? Oliko heille tapahtunut jotain? Tunnit kuluivat, ja Lily istui yhä vain yksin vaunuosastossa. Maisemat kiitivät ikkunan ohi. Lily vaihtoi koulupuvun päälleen synkässä yksinäisyydessä. Käytävältä kuului muita ääniä, mutta ei sitä ainoaa, jonka Lily halusi kuulla.
Vaunuosaston ovi avautui ja tutun hahmon pää kurkisti sisään. Pojalla oli mustat hiukset ja suklaanväriset silmät sekä pyöreät silmä lasit.
”James!” Lily huudahti riemuissaan ja ryntäsi halaamaan poikaa, mutta James suutelikin häntä. Lily oli mielissään, parempaa tapaamista kesän jälkeen ei voinut keksiäkään. Lily irtautui pojasta, mutta piti hänet lähellään. ”Olen pahoillani äidistäsi”, Lily sanoi.
”Niin minäkin”, Jamesin poskella vieri yksinäinen kyynel.
”Miksi sinulla kesti?” Lily kysyi ymmällään.
”Tulin vähän myöhässä, enkä sitten löytänyt sinua. Piti kaluta koko juna läpi”, James sanoi ja meni istumaan, Lily tuli heti perässä istumaan hänen syliinsä.
”Ihana nähdä sinut, James”, Lily sanoi.
”Niin minustakin, Li”, James sanoi ja antoi Lilylle suukon poskelle. Nyt Lily tiesi, että kaikki oli hyvin. Ikävä oli lopullisesti voitettu.
A/N2: Laitoin tuohon vielä loppuosan. Hahmot on lopus ehkä hiukan liian OC tai mistä sitä tietää.