-
Ficin nimi: Pieniä hetkiä elämästä - Raapalesarja
-
Kirjoittaja: Classick
-
Ikäraja: Max K-11
-
Fandom: Twilight
-
Henkilöt: Cullenit, Bella, opettajia ja muita henkilöitä
-
Disclaimer: SM omistaa kaiken paitsi juonen
-
A/N: Tässä raapalesarjassa on raapaleista triplaraapaleisiin. Osa osallistuu haasteisiin osa ei. Jos ei mainita toisin, ficit eivät mitenkään liity toisiinsa.
-
Ikäraja: K-11
-
Genre: huumori, Draama(?)
-
Varoitukset: Viittaus seksiin
-
A/N: Tuplaraapale, Bella PoV, osallistuu
Perspektiiviä parittamiseen haasteeseen sanalla Opettaja.
Väärä aika, väärä paikka
Kävelin äidinkielen luokalle päin, palauttaakseni aineen opettajalleni. Tunsin kylmän, tammikuisen ilman poskissani ja kiihdytin vauhtiani. Liikuntatunnit oli peruutettu aamulla sattuneen 'onnettomuuden' vuoksi - toisin sanoen opettajallamme oli krapula, joten tein esitelmän valmiiksi koulussa. Alunperin olin suunnitellut tekeväni sen illalla, mutta kävihän tämäkin, nyt saisin olla koko illan Edwardin kanssa.
Koputin punatiilisen äidinkielenluokan oveen ja odotin. En kuullut sisältä mitään, joten koputin uudelleen. Vilkaisin nopeasti kelloa, joka näytti kymmentä yli kolmea. Kyllä herra Masenin pitäisi olla vielä koulussa.
Koputin oveen kolmannen kerran ja aloin jo hermostua. Ei ääntäkään. Mielestäni oli opettajien velvollisuus olla koulussa ainakin puoli tuntia sen loppumisen jälkeen juuri tällaisten tapausten vuoksi. Manasin herra Masenia ja olin lähdössä kotiin, kun lopulta päätin katsoa oliko ovi lukossa. Väänsin kahvaa ja se meni alas vaivattomasti. Ajattelin palauttaa aineeni opettajanpöydälle, josta hän löytäisi sen nopeasti aamulla. Avasin oven raolleen ja järkytyin.
Herra Masen nojasi seinään ja teki rouva Clintin kanssa jotain, mitä en olisi halunnut nähdä. Luulin, että oksentaisin, mutta vain seisoin siinä tuijottamassa. Kun rouva Clint voihkaisi, havahduin ja käänsin äkkiä katseeni pois ja suljin oven hiljaa, mutta nopeasti ja kävelin ripeästi autolleni.
Istuin autossani ja repesin nauruun. Nauroin yksin autossani ainakin viisi minuuttia, ennen kuin sain koottua itseni.
-
Ikäraja: S
-
Genre: fluff, Romance
-
Varoitukset: -
-
A/N: Osallistuu yhä
Perspektiiviä parittamiseen haasteeseen tälläkertaa sanalla Ystävät. Charlie PoV.
Salat julki
Kuuntelin kuinka ovi kävi ja Bella lähti Edwardille. Oli lauantai aamu ja kello oli puoli yksitoista. Melkein välittömästi Bellan lähdön jälkeen, kuulin auton ajavan pihaan. Juuri ajallaan. Menin avaamaan oven ja näin Suen astuvan ulos autosta. Hän lukitsi auton ovet ja juoksi halaamaan minua. Halasimme pikaisesti - varmistin, ettei kukaan nähnyt meitä - ja menimme sisälle.
Sisällä suutelimme pitkään ja hartaasti. Irrottauduimme suudelmasta vasta pitkän ajan kuluttua.
"Minusta meidän pitäisi kertoa tästä Bellalle", Sue sanoi ja otti minua kädestä kiinni. Epäröin hetken ja Sue katsoi minua rohkaisevasti. Nyökkäsin ja hän hymyili taivaallisesti. Suutelimme jälleen ja tunsin olevani taas kokonainen.
A/N: Kommentteja?