Title: Seurassasi päivästä päivään
Author: Siiseli
Paring: Sirius/Remus
Genre: fluff, raapale
Rating: S
Disclaimer: hahmot kuuluvat Rowlingille – minä vain leikin niillä
Summary: Parisuhde-elämää pienissä paloissa ála Sirius & Remus
A/N: Tälläistä tänään, raapelesarjan merkeissä. Mikäli suunnitelmassa pysytään, pitäisi näitä tulla seitsemän pikkupätkää. Fluffyä kirjoitan harvoin, slashiä sitäkin useammin. Ja Sirius/Remus on vain niin suloista. Tämä menee FF50 sanalla 005 päivät, kerää kaikki hahmot haasteeseen Siriuksena, sekä slash10. Ja lisäksi tämä on omistettu maailman parhaille ystäville
Luvvielle ja
karmanhurtalle, kiitos että olette olemassa <3
Kylmä talvipäivä 100 sanaa
Remus istui kaivautuneena sohvannurkkaan. Hänen kasvoillaan ailahteleva ilme oli jossain surun ja huolen välimaastossa. Koiran muotoinen varjo asteli kohti miestä roikottaen punaista vilttiä suussaan. Mies hymähti koiralle ja katsoi sen silmiin rauhallisesti. Musta otus lipaisi huuliaan ja sen nappisilmät pyysivät häneltä ilmiselvästi jotakin.
”Sirius, voisitko muuttua ihmiseksi, en oikein ymmärrä mitä yrität sanoa?” hän pyysi rauhallisesti. Koira muutti muotoaan ja sen ihmismäiset piirteet tulivat jälleen esiin.
”Ajattelin, että pääsisin koirana helpommin kyhnäämään kainaloosi”, Sirius kertoi sitten virnistäen leveästi. Remuksen oli pakko naurahtaa miehelle.
”No mutta Sirius, etkö tiennyt, että kainalossani on aina tilaa yhdelle karvaiselle koiralle tai miehelle?”
”En.”
”Hölmö.”
Nälkä 100 sanaa
”Remus”, mies aloitti varovasti lähestyessään keittiötä.
”No?” toinen vastasi.
”Minulla on nälkä!” kommentti sai Remuksen naurahtamaan.
”Ainahan sinulla on. Syö hyvä ystävä”, mies kommentoi sitten.
”Ai ystäväkö vain?” tummatukkainen kysyi kohottaen toista kulmakarvaansa.
”No rakas sitten”, Remus puuskahti syventyen lehteensä.
”Remus?” Siriuksen ääni halkoi hiljaista ilmaa.
”No?” mies kysyi turhautuneena.
”Minulla on nälkä!” tumma ilmoitti sitten vaativasti.
”Tee ruokaa!” Remus kivahti takaisin ja sai Siriuksen perääntymään pari askelta.
”Mutta Rem, en minä osaa! Ja sinun hunajakanasi on kaikista maukkainta!” Siriuksen äänessä värähti epätoivoinen sävy.
”Kai minun on pakko”, mies puuskahti.
”Kiitos Rem, olet ihana!” Sirius lausahti ja suukotti miestä otsalle.
Lisää topassa olevia raapaleitaRakkausRuusu