Onko joku muu täällä alkanut seurata kevään uusia sarjoja?
Joo! o/ Tosin oon ehtinyt aloittaa vaan
Isshuukan Friendsin ja
Gochuumon wa Usagi Desu kan, kun oli hiljainen kausi ja viime kauden sarjoja on vielä kesken.
Akuma no Riddle,
Mekakucity Actors,
Selector Infector WIXOSS ja Soredemo Sekai wa Utsukushii pitäis vielä tsekata, mut en tiiä kiinnostaako ne mua tarpeeksi. Jotenkin tylsä kausi tällä kertaa, mut Gochiusassa on söpöjä tyttöjä ja ihastuttavan elegantti meininki, ja Isshuukan Friends on saanut mut jo itkun partaalle, niin eiköhän tää menettele. Edelliseltä kaudelta jatkaa myös vielä toi
Nisekoi, jonka aattelin tsekata loppuun.
Edelliselle kaudelle palatakseni myös vähän: katsoiko kukaan sellaista sarjaa kuin
Mikakunin de Shinkoukei? Katoin ite just loppuun ja pakko tulla fiilistelemään, koska ei vitsi miten söpö! Mut Benio Yonomori on ehkä ärsyttävin animehahmo ikinä, oikeesti, odotin vaan koko ajan että Kobeni sanoisi sille suorat sanat, koska se on selkeä narsisti joka ansaitsis sen, mutta ei. Sarja ois ollut ihan täydellinen, mut Benio oksetti mua niin paljon että ei mitään rajaa. Pliis joku sanokaa mulle etten ole yksin, en oo pitkään aikaan vihastunut mistään fiktiivisestä näin paljoo!
Millaisia harrastajia olette?
Oon kelaillut tätä kysymystä jonkin aikaa, mutta en tiedä! Oon tosi kausittainen harrastaja. Mun katsottujen sarjojen lista on häpeällisen lyhyt, vaikka oon ollut animen parissa jo yhdeksän vuotta (kauheeta..!), mutta on aina välillä kausia ettei kiinnosta yhtään. Mutta oon ottanut tavoitteeksi seurata vähintään paria sarjaa kuluvalta kaudelta, ja sit niitä vanhoja siinä sivussa. Ja mäkin olen mangan ja animen kautta päätynyt myös cosplayaamaan (tosin se on vähän jäänyt), kuuntelemaan japanilaista (ja sivussa vähän korealaista) musiikkia ja syömään japanilaista ruokaa. Myös noihin katutyyleihin on tullut tutustuttua, vaikken itse niitä harrastakaan. Ja coneissa käyn aina silloin tällöin, Traconit on tullut kierrettyä kolmosesta asti, Tampere kupliissa oon käynyt ihan alusta asti ja muutama Tampereen ulkopuolinenkin tapahtuma on tullut katsastettua. Desuun ois ihana mennä, mut Lahti on ihan liian kaukana (asun nykyään Raumalla ja viiden tunnin bussimatka ei hirveesti houkuttele, ygh).
Mikä anime/manga-hahmo oli suurin ikoninne?
Hohoo! Mun suurin ikoni kautta aikojen on edelleen
Azumanga Daiohin Ayumu Kasuga eli Osaka. Se on mä. Mä olen se. En ole ikinä kokenut yhtä suurta samaistumista animehahmoon. Se on vaan ihana.
Ai niin, pakko vielä hehkuttaa että viime syksyn söpöimmästä sarjasta eli
Non Non Biyorista tulee kakkoskausi! Aaaa kuulin tästä just puol tuntia sitten ja voisin itkee, lisää Ren-chonia, iik! *>*