Kirjoittaja Aihe: Nobody Cares, K-11  (Luettu 2289 kertaa)

Suihkepullo

  • Mr. Bitch
  • ***
  • Viestejä: 93
Nobody Cares, K-11
« : 08.08.2010 16:10:26 »
Kirjoittaja: Minäpä minä :P
Ikäraja: K-11
Genre: Angst, Drama, Tuplaraapale
Varoitukset: Suunnitellaan itsemurhaa
A/N: Joo no Ruotsissa tuli ihan angstin kirjottamis olo, ja tämmöstä tuli sit aikaseks. Eka originaali tarina, jonka julkasen ja eka angsti kirjotukseni. Toi ikäraja oli tosi hankala, ku tässä vähänniinku suunnitellaan itsemurhaa, mutta sit toisaalta taas ei… Toivottavasti tykkäätte, tai voiko niin sanoo angstista :P Mutta kommentit olis ehdottomasti toivottuja.
Sanamäärä: 200

Nobody Cares

Kukaan ei huomaa minua. Kukaan ei huomaa tällaista ujoa, hiljaista poikaa. Kukaan ei halua auttaa. Kukaan ei edes huomaa minkään olevan vialla. Kaikki ympärilläni vain elävät elämäänsä onnellisena, eivätkä kiinnitä huomiota minuun.

Kotona kukaan ei huomaa minua. Äitini vain häärää ruoan ja koiramme parissa, muttei huomaa minua. Isäni keskittyy töihin ja töiden jälkeen hän makaa sohvalla ja kiinnittää huomionsa telkkariin, ei minuun. Veljeni istuu koneella kaiket päivät, eikä välitä pätkääkään minusta.

Koulussakaan kukaan ei huomaa minua. Ei kukaan. Olen hiljainen, syrjäytynyt, eikä yksikään opettaja huomaa. Opettajat eivät huomaa minua, ei vaikka viittaisin, enkä kyllä viittaakaan. Edes kiusaajat eivät huomaa minua.

Niin, kukaan ei huomaa minua. Ei kukaan. Kukaan ei huomaisi minua vaikka kuolisin. Ei kukaan. Jonkun opettajan pitäisi viran puolesta kysyä missä olisin, mutta muuten. Kukaan ei huomaisi minua. Vai huomaisiko? Jos kuolisin surisiko äitini? Jos menehtyisin kääntäisikö isä huomionsa pois telkkarista? Huomaisivatko opettajat ja kiusaajat minut?

Mutta siitä ei olisi hyötyä, koska itse en olisi vastaanottamassa huomiota. Huomaisivatko he jos minuun sattuisi pahasti? Kyllä varmaan.

Teen päätökseni ollessani yksin kotona koulun jälkeen, ennen kuin äitini tai isäni palaa kotiin. Seison keittiön työpöydän edessä sormeillen suuren puukon kahvaa. Huomaisiko kukaan? Nostan veitsen telineestä ja kohotan vasemman käsivarteni. Nyt kaikki huomaisivat.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:59:22 kirjoittanut Suihkepullo »

"Throw your soul through every open door"

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 142
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Nobody Cares, K-11
« Vastaus #1 : 09.08.2010 15:01:31 »
Hmm arg hmm.

No ainakin oli angstia. Suhtaudun angstisiin teksteihin aina varauksella, rukoillen etteivät ne ole 101% tyhjänpäiväisiä. Sillä karu totuus on, että helposti menee kokonaan valitukseksI ilman juonta. Kokenut kantapään kautta useita kertoja.  ;D
Täs ei ollut juonta, ei ainakaan kovin selkeetä ja paljon jäi oman mielikuvituksen varaan roikkumaan. Ekat neljä kappaletta oli samaa levyn soittoa, vaihda se, saisit lisää väriä ja kuvakulmia tekstiin. Ainakin oli komea lista ketkä kaikki voivat olla huomioimatta sua. :-9

Lainaus
Edes kiusaajat eivät huomaa minua.
Täs mua alko jo hymyilyttää pakosta. Asiat on viimestään sillon tosi paskas jamas, jos edes kiusaajat ei huomioi. Herttaisen surkuhupaisaa. X]

Jes. Eli tää oli aika stereotypia angstista. Kukan ei huomaa, angst. En voi kieltää sitä totuutta, että tää saattas hyvinkin olla jonkun nykyteinin karu elämänkerta.

Lopussa pyytelen anteeksi muka rakentavaa kommenttia, joka koitti olla ei-masentava.  :-X
A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Suihkepullo

  • Mr. Bitch
  • ***
  • Viestejä: 93
Vs: Nobody Cares, K-11
« Vastaus #2 : 09.08.2010 17:48:29 »
:D Kiitoksia todellakin rakentavasta kommentista, joka ei ees ollut kauheen masentava. Ja joo tää ficci (voiko-originaa-juttua-sanoo-ficiks? ???) vähänniinku todisti etten vaan osaa kirjottaa angstia :D Angst ei selvästikään oo mun juttu.
Mun kaveri varmaa pyörtyis noin monesta samasta sanasta samalla rivillä :D

Muttaa siis jos joskus tulee taas angsti tuulelle, nii koitan saaha jonkunlaista juonta mukaan :D Ja pidän tietenki sen angstin mukana muissaki jutuissa ;)

Mutta edelleenki kiva kun kommentoit tätä :: D

"Throw your soul through every open door"

Ashley

  • Paholainen
  • ***
  • Viestejä: 138
Vs: Nobody Cares, K-11
« Vastaus #3 : 11.08.2010 16:06:15 »
*Näyttää kieltä* Haista kukkane :D ! En ees meinannu pyörtyy... Kuitenkin, kyllä toisto sanalla "Kukaan ei huomaa" ym. mikä ihme se olikaan, niin oli ärsyttävän pitkä. Että hyihyi, minkä takia näin teit, vaikka sua olen yrittäny opettaa välttämään toistoa. *Toruva sormi*

Juu, että ihan angstia... Mitäs tohon sanois .D En nyt tiiä voiko "hyvä"äkään sanoo, koska kuitenkin oot kirjottanu itsemurha suunnitelman minäpersoonassa, joten ystävänäsi vähän varauksellisesti nyt kommentoin. :D - Vaikkei tää poju tässä nyt ollukkaa sää, mutta... youknow.

Että rakentava: poipoipois huomaussanan-toisto ;D ja kehut: khyl se oli sillei iha oukei angstiks. (;

laurajoo  :-*

Astronautti

  • Crownless
  • ***
  • Viestejä: 512
Vs: Nobody Cares, K-11
« Vastaus #4 : 13.03.2011 13:25:07 »
hahaa :"D löysin jtn. uutta ja vielä sulta X)

No tuota  :D pitää sanoa että tykkäsin. :3 Angstia on aina kiva lukea. Mä en oikeesti osaa tästä sanoa kauheasti ._. mut yritän kuitenkin :3

Taitaapi se että tykkäsin tästä johtua siitä, että oon niin kieroutunut persoona, että tykkään lukea ihmisten kärsimyksestä ja surusta. Tää kyllä tuo sen esiin että tää voi olla jollekkulle oikeasti todellisuuttaa. Ei ainakaan kauhean kaukana.

Ja sit jtn kritisoitavaan X) yyh oon paha ihminen koska löydän kritiikin aihetta helpommin ku jtn hyvää >: elä nyt ota väärin, tää oli silti loistava. Eli siis, mun mielestä tuolla toistuu turhaan muutamat sanatvalinnat ja lauserakenteet on vähän hassuja O.o ja sitte löysin parit pilkkuvirheet mut sillähän ei ole mtn merkitystä X)

Tyksin paljon <3 sun pitäs kirjottaa enemmän originaale X)

-Shuri



Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.