Anteeksi että on kestänyt, kiireitä ja fiilistlelyä 8'>
Luku 5
PoVBOlimme jutelleet monien mukavien kanssa Omeglessa, joilla ei ollut kameraa. Se oli mukavampaa niin, ettei nähnyt mikä pervo tuijotteli meitä. Jotkut tosin söpöstelivät ja hokivat
aww kun Edward suuteli vain hiuksiani tai jopa poskeani. Pian Edward oli vakavoittunut, ja lähtenyt huoneesta, kai muilla oli asiaa.
Nyt onkin vapaat kädet! Ajattelin riemuissani, kun painoin 'uusi' Ruudulla näkyi kaksi mustakaapuista teiniä, kai. He supisivat hetken jotain, kunnes ottivat kaavut pois. Noitakaksoset?! Mitä he...ahahahaha! Hehehe Vo-haha-lturit Omeglessa! Hhiihih! Perkeleen kone älä lagaa.
Vieras MITÄ SÄ SIELLÄ HIHITÄT
Huomasin että kaksosille syntyi riita siitä, kumpi sai kirjoittaa. Vaikea ottelu, naurahdin. Pian Jane selvisi voittajaksi, ja Alec meni vihaisena sivummalle. Miehet ja niiden halut voittaa, pyh.
Sinä Te kaksi....thihhiih Omeglessa!
Vieras Onko sulla joku probleem?
Sinä On, te kaksi
Vieras Ompa hauskaa Swan --"
Sinä On
Vieras ÄLÄ RAISKANAEJ TOTA SANAF
Sinä JANE EI OSAA KIRJOTTAA! ÄHÄHÄHÄ
Vieras Vitun Alec --" Vitun Swan --"
Sinä Onks Alec nykyää Swan? IIK MUL ON VELI!
Vieras Sä oot vitun Swan ja Alec on vitun Alec
Sinä Loukkasit mun ja veljes tunteita! ALEC, NOUSTAAN KAPINAAN NYT!>
Vieras Turha luulo -Alec
Sinä Onkohan Demetri täällä....TAI ONKOHAN FELIX YHÄ TÄÄLLÄ! Ehdotan heillekkin kapinaa, he varmasti suostuvat
Vieras Ne molemmat kyttää jtn Demin huoneessa
Sinä Yks päivä mä kirjotin Demi googleen, nii tuli jonku suomalaisen lehden kotisivu
Vieras Aha
Sinä DEMETRI SANOIS JTN MUUTA
Vieras Se sanois 'aha'
Sinä Ilonpilaaja
Vieras Capsinraiskaaja
Sinä Käytän kuule capsin alapuolella olevaa nappia -.-
Vieras Swift taisi olla?
Sinä Emmätiiä
Vieras AHAHAHA et osaa käyttää välilyöntii
Sinä Vieras >
Sinä Vieras o_o
Sinä :D:D:D:
:D:D:D:
:D
Vieras Sinä Vieras Sinä moikka ilonpilaaja ja 'veli'
Vieras EN OO SUN VELJES -Alec
Minua alkoi naurattamaan, ja ajattelin omaksi parhaakseni häipyä. Painoin 'Lopeta' ja sitten perään 'Uusi' ja kesti hetken tajuta, että ruudussa olivat Alice ja Jasper! Valahdin aivan punaiseksi, ja koitin saada järkevän ilmeen.
Sinä Kas hei...!
Vieras Omg tupla-busted
Sinä Hiihi
Vieras Missä Ewardo on? (Alice, tuossa on virhe -Jazz)
Sinä En tiedä Ewardosta, mutta Edward on tuolla jossain...
Vieras Kaapissako?
Sinä Ei
Vieras Tietokoneen takana?
Sinä Ei
Vieras Kutistunut ja mennyt aivoihisi?
Sinä Öö..ei?
Vieras Varmistin vain, kerran kysyin toiselta ja hän sanoi kyllä
Sinä Vieras Mutta, mitäs sä täällä?
Sinä Selailen..NÄIN ALECIN JA JANEN JA ALEC ON MUN VELI JA SE EI SUOSTUNUT KAPINAAN MUN KANSSA JA EDWARD LÄHTI JA JÄTTI MUT YKSIN PERVOJEN SEKAAN =(
Vieras Vou vou Bella, käytä pisteitä, ja pilkkua.
Sinä Näinkö.,?
Vieras Ei
Sinä Entä., näin?
Vieras BELLA! Älä pelleile
Höh, hauskuuteni kielletään. Kai voisin mennä katsomaan, missä Edward olisi... Alice näytti keskittyvän johonkin, näkykö?
Sinä Mitä nyt?
Vieras ...Edward on...Carlislen kanssa... MINUN VAATEHUONEESANI?! MITEN SE ON MAHDOLLISTA?!
Sinä Sano terveisiä
Vieras Voi kyllä, kyllä sanon...
Sinä Vieras Tule säkin!
Nyökkäsin, ja nousin seisomaan. Hölkkäsin ovelle, voi Edward...tämä on teidän BUSTED hetki!
A/N: Tästä tuli vähän lyhyempi, mutta huomenna teen pidemmän ^^