Kommentteja on kiva nähdä ^^ Ja kiitos kun huomautit, käyn heti tämän jälkeen muokkaamassa :3
Luku 4
PoVCOlimme lähteneet Esmen kanssa aikaisemmin, ja istuimme nyt työhuoneessani. En voi ajatella tätä, koska jos Edward kuulisi, hän nauraisi itsensä jälleen kuolleeksi(siis, hänhän on jo kuollut!) mutta otetaan silti riski. Me siis Esmen kanssa emme voineet kieltäytyä koneen käytöstä, ja menimme Omegleen. Mutta nyt meillä on vaikea valinta..
"CARLISLE! MINÄ OLEN NAINEN JA TAHDON KÄYTTÄÄ KONETTA ENSIN!"
"Esme...kone on minun, joka oikeuttaa että minä saan käyttää sitä ensin!"
"Pyh, miehet. Aina te vain jauhatte 'se on minun eli minä määrään siitä' ET SINÄ NETTIÄ OMISTA!"
"Ai enkö?"
"Hupsuko olet?"
"Mitä jos soitan sinne nyt ja ostan sen heiltä?" hah, Esme uskoo varmana, ja antaa minun käyttää sitä.
"Tehdään diili; Minä käytän konetta, mutta sinä määräät minne laitan jii än ee."
"Okei, mutta mitä jii än ee tarkoittaa?" Esme osasi olla outo!
"En minäkään tiedä tarkkaan, nuoret vain sanovat sitä ja tätä, sekä perään se jii än ee", minullakin on viisas vaimo, oletteko kateellisia? Totta kai.
"Mutta...minä päätän että menemme.. Omegleen", sanoin päättäväisenä, ja pidin sormeani pystyssä. Esme teki työtä käskettyä, ja meni Omeglen sivuille.
"Ja me menemme tekstipuolelle", Esme sanoi, eikä antanut minun sanoa mitään vastaan, sillä painoi äkkiä 'Teksti' osaa. Kesti hetken, ja sitten saimme seuraa...
Vieras Hei!
"Laita hei!" kuiskasin Esmelle.
"Ajattelin kyllä aluksi laittaa omg ihqu daa lol", Esme supisi takaisin.
"Mitä ihqu daa lol tarkottaa?"
"No en tiedä! Emt, kuten Emmett sanoisi..."
Sinä Hei
Vieras Ikä,sukupuoli + paikka?
Sinä 37 vuotiaita molemmat, nainen ja mies ja työhuone, daa!
Vieras En minä olisi voinut tietää, ettekai ole naimisissa? Täällä olisi kiihottunut 27 vuotias uros
Sinä Omg ollaan, lol! Öö... alax olee??
"Esme, meidän pitäisi etsiä käsiimme nuorten käsikirja, mitä toi 'alax olee' edes tarkoittaa? Sehän voi tarkoittaa kiihottuneiden nuorten lausetta!" sanoin kauhuissani, mutta Esme heilautti hiuksiaan huolimattomasti.
"Osaan tämän, usko vain!"
Vieras Ööh..oot naimisissa???
Sinä Niin, mitä siitä?
Vieras Sä pyysit.... et alkaisin seurustelemaan mun kanssa, mutta mulle käy
Sinä Eii! CARLISLE MITEN TÄMÄ ALAX OLEE LOPETETAAN?
Vieras ...
Sinä JÄTÄ SE! OKEI! Jätän sut
Vieras EI ÄLÄ! Mut on jätetty jo tsiljoona kertaa, tahon vaimon ja lapsen...
Sinä Carlisle, mä en pysty tähän, liian hapokasta!
"Esme, älä käytä noita sanoja kun emme tiedä mitä ne edes tarkoittavat! Nyt meidän vain täytyy jatkaa eteenpäin.."
"Ai että olen naimisissa sinun kanssa ja seurustelen...
tuon kanssa?"
"Ei, vaan jätetään tämä keskustelu"
"Ok!"
Esme painoi lopeta, ja sitten uusi.
"Nyt tiedän mitä teen!"
"...Apua!"
Sinä YO YO!!! Jou vähä makee mesta tää paikka
Vieras Öhh....Emmett... en tiennytkään että sinäkin tulit takaisin!:'D
Sinä Emmett?? Kukas meidän lapsukaisista on Omeglessa?
Vieras EDWARD.
Sinä EDWARD?!!
Vieras BELLAPAS
Sinä EDWARD JA BELLA?
Vieras ...Täällä on oikeasti vain Rosalie, ja hänen kuuma vartalonsa
Sinä Sanoitte hänen! Edward ja Bella, olemme pettyneet teihin, te ette uskaltaneet mennä kahdestaan videopuolelle!
Vieras Ette tekään ole siellä..
Sinä Me olemme vanhempia!
Vieras No silti. Me emme tahdo sinne kahdestaan, tai minä(Edward) uskaltaisin, mutta Bella ei!
Sinä Voi Bellaa! No, me pidämme juttutuokion teille <3 <-- kai tuo on se sydän??
Vieras Huoh, kyllä äiti, pienempi kuin kolme on sydän.
Sinä Kiitos että opetat minua xDD <--- entä tuo?
Vieras Se on naurava ilme, sellainen kun Emmettillä on silloin repeämisaikoina
Sinä Milloin Emmett on revennyt? Isäsi ei ole kuullut että hän olisi käynyt sairaalassa, odota hetki, käyn katsomassa!
Esme lähti äkkiä ulos toimistosta, ja huokaisin
Vieras Tajusi väärin?
Sinä Emt :OO
Vieras Isä, varmuuden vuoksi: EMT = En Minä Tiedä
Sinä Ahaa! Entä omg?
Vieras Oh My God
Sinä Ihqu?
Vieras Rosalie
Sinä daa?
Vieras kyllä
Sinä lol?
Vieras Lot Of Lauhg
Sinä Edward, kirjoitit väärin!
Vieras Mitä???! BELLA ON TIELLÄ
Sinä Voi ei! Onko hän....krhm lihonut parissa minuutissa?
Vieras Ei! Hän istuu sylissäni enkä nähnyt.
Sinä Okei...
Vieras Mitä vielä?
Sinä Mitä tarkoittaa finfanfun?
Vieras Täh?
Sinä Kerran vain törmäsin sellaiseen sivuun, se ei ollut ,com vaan .fi! Outoa kieltä puhuvat..
Vieras Odotas..
Sinä Ok!
Kului hetki, kun Edward oli vastannut..
Vieras En yhtään tiedä, siellä jossain oli Forks, ja luki Bella/Edward :OO
Sinä Uu!
Vieras Kokeilen Googlen-Kääntäjällä
Sinä Ok!
Vieras Aina ei tarvitse sanoa ok
Sinä Ok!
Vieras ...Se selventää huonosti yhden osion Forksissa... Jotain meidän perheestä, ja ihmissusilaumasta
Sinä Edward, tietääkö Bella?
Vieras Hän on selin, toistaiseksi
Sinä Ok!
Vieras LOPETA TUO!
Sinä Esme ei ole vieläkään palannut muuten!
Vieras Ai jaa. Kai selvittelee asiaa Emmettin kanssa, mitäköhän hekin tekevät?
Sinä Emt
PoVEmOlimme jääneet Rosen kanssa kaksin, ja sain likaisen idean.
"Mm...Rose?"
"Niin Emmett?"
"Olisiko sinusta...seksikästä, harrastaa...sitä, Omeglen pervon kansan edessä?"
"EMMETT!" Rose huokaisi vihaisena, mutta virnisti sitten.
"Jos...suostut ehtoihini."
"Jotka ovat?"
"Pue yllesi käsiraudat."
"Siinäkö kaikki?"
"Jep", Rose sanoi. Naurettavaa!
"Kädet selän taakse", perun sanani. Laitoin käteni selkäni taakse ja Rose laittoi käsirautansa minulle.
"Et saa rikkoa"
"En aikonutkaan", sanoin huoletta, tahdon kostaa käsiraudat vielä. Painoin 'Uusi' ja meidän onneksemme ruutuun ilmestyi paidaton, kalju mies. Ehkä silti hyvin nuori, mutta kalju. Virnistin, ja Rose vetäisi minut päälleen. Suutelin vaimoani oikein intohimoisesti, ja hän meni heti hommiin; tunsin kuinka hän alkoi avaamaan nappejani, kunnes ovelta kuului koputus. Katsahdin Rosea, ja viittasin selkääni. Rose tajusi asian ja avasi äkkiä käsiraudat, kunnes ovi avautui..
Tuijotin Rosen kanssa Esmeä, joka oli ilmestynyt ovelleni. Hitto, olimmeko jääneet kiinni?
"EMMETT MCARTY CULLEN! KÄYTÄVÄÄN JA HETI!" hän huusi vihaisella äiti-äänellään. Napitin nopeasti paitani, ja nousin Rosen päältä, hän sulki äkisti keskustelun, kun minä kävelin Esmen perässä kiltisti ulos. Suljin oven, ja Esme katsoi minua huolissaan.
"Milloin olet viimeksi revennyt?"
"Ömm...kun Jasper keskusteli homon kanssa Omeglessa?" Esme hiljeni, ja nosti käsiäni, tarkisti taskuni. Täh?
"Siis...mitä repeäminen nuorisotyyliin tarkoittaa?"
"Että nauraa niin paljon että jos olisi mahdollista, repeäisi", Esme nyökkäsi. Hän varmaan otti sen sanan aluksi kirjaimellisesti? Huokaisin, ja käänsin Esmen.
"Nyt. Mene", minulla ja Rosella oli hommat kesken.
PoVAIstuin pienellä jakkaralla, kun Jasper istui mustalla työtuolilla. Olimme menneet Omeglen videopuolelle, Jasperin ehdoilla: Minä puhuisin homoille. Tosin emme olleet ehtineet kenenkään kanssa juttelemaan, ja ensimmäinen juttutoverimme olisi...BELLA?!
A/N: Tässä siis nelonen, ja katsoin worksilta, niin tämä oli kolme ja puoli sivua, kuntaas kakkonen kaksi ja puoli sivua, eli pidempi on ^^