Sori ku se olen vain minä, joka on täällä kommentoimassa. >: Mutta ajattelin tehdä kunnollisen kommentin, kun en ole
3 viikkoon ihkuttaa uutta lukua tai mitään. Ja ajattelin sitäkin, että teen nyt sen, ettei sinun tarvitse lukea sellaista romaaniviestiä kaikista niistä luvuista. :D
Olisi varmaan tarkoituksena kartuttaa myös tuota kommenttivarastoa tuohon Kommentti365:n, joten olet minun uhrina ficilläsi eiku. Kuitenkin oletan siitä tulevan pelkkää pohtivaa löpinää, joka on hyvin puuduttavaa ja tyhjentävää. :D
*~*~*~*
1. lukuHarry- rukka ku meni ihastumaan. Tuli liikaa päänvaivaa ja sitten vielä on niin epävarma, piristävää suoraan. Hermione oli tässä ensimmäisessä luvussa oma itsensä tämän huolehtivaisuutensa kanssa ja kaiken kyselyn myös. Turhan terävähuomioinen vain tuntuu olevan.. Ron, hihi, nauratti, hyvä ruokahalu siltä ainakin löytyy, ihmettelen miten ihmeessä se on pysynyt niin laihana kaikki ne vuodet.
Ilmaus ”ei niin hetero” saa minut aina nauramaan, kuulostaa niin naiivilta ja siltä, että sana ’homo’ on kielletty sana. Lavender ja Parvati, mitkä juorututkat, mutta täytyyhän sellaisia löytää joka koulusta, jopa Tyliksestä. :D
Paljon vaatemerkkejä, joista en ollut kuullut varmaan puoliakaan ennen kuin aloin lukemaan tätä ja aluksi ne taisivatkin pistää silmään. Mutta tarkemmin ajatellen se, että Draco ostaa merkkivaatteita sopii tälle hyvin, mutta että ostaa niitä jästikaupoista?
Mie en ole tainnut ennen sanoa, että mie rakastan sellasia ficcejä, joissa on tanssiaiset. Joten iloinen iloinen, että tässä on sellaiset ^^
Saat luvan Voisit kirjoittaa enemmän sellaisia, ja paritusta ei ole vaikea arvata? :D
Viimeinen lause koko luvussa sai nauramaan omassa päässä, itsekuria vain Harryseni, ei se Draco niin häiritsevän seksikäs ole ;)
2. lukuJa mie aina hämmästyn lisää kun luen tätä. Monta kertaa olen miettinyt sitä, mistä Hermione on huolestunut noin kovasti, kun se kuitenkin liittyy tämän ihastukseen. Ja nyt vasta mie tajusin sen
kunnolla! Kaikkea sitä tajuaakin kun lukee suurin piirtein miljoonannen kerran tuon kohdan. :D
Minua jäi vähän häiritsemään yksi asia siinä tanssiaspäivän alussa: Harry nukkuu pitkään, tyyliin kahteen yöllisen kävelyn vuoksi, kokeilee vaatteita ja jotakin siinä säätää ystäviensä kanssa, ja sitten hieman myöhemmin nukahtaa uudestaan. Tätä jäin vähän ihmettelemään, sillä tyyppi nukkuu yli puolet päivästä! o.ô
Ilmausta ” kuole pois paska Potta” voisi alkaa käyttämään jossakin enemmän, kuulostaa harvinaisen… käytettävältä fraasilta. 8) Siis jos kirjoittaa joskus enemmän näitä ficcejä… :3
Iloista iloista iloista, Dracon mietteitä! <3 Jotenkin nuo ajatukset olivat hahmolle ominaisia, ja ilmeen pitäminen, totta kai. Uusi suloinen ja tunteet omaava Draco, maw, kelpaisi tähän suuntaan.
3. lukuPropsit muuten siitä, että Dracon toimet tapahtuivat jossakin muualla kuin jossakin käytävällä tai luokassa tms. Okei, tekolumikinos aulassa.. käytävällä sekin, mutta jotakin erilaista kuiten. ^^ Ja myös siitä, että olet tehnyt Ronista tuollaisen hidasälyisen syömäkone. Ai miten niin en pidä Ronista? :D
Hehs, Hermione vissiin vähän irrotteli ja päästi irti koulutyttö- tyylistään? Erilaisen virkistävää. :D
Lyhyt luku oli, joten on hieman vaikea kommentoida tätä luku erityisesti.. :)
4. lukuHermostusta aistin tästä luvusta, mutta ehkä se on normaalia kun entiset vihamiehet tapaavat toisensa ihan erilaisissa tunnelmissa. Nyt kyllä tuli mieleen, että miten ihmeessä nämä tulevatkaan ihastumaan/rakastumaan toisiinsa, kun ovat toistensa vastakohtia, ainakin ulkonäöllisesti ja myös vähän luonteellisesti. Mutta vastakohdat ovat .<3
Monta kertaa olen miettinyt myös sitä, mistä tuo kukkulakohtaus on alun perin kotoisin, ja nyt taas muistin. Ehkä haen jonkun ajan päästä taas muistutusta. Ja hei, ainakin olet onnistunut siinä, että tämä on mieleenpainuva! :)
Tunnekohtaus, amh, sulasin, aivan liian… täydellinen. Sitä se on. Mutta en siltikään osaa, kummasta loppuversiosta pidän enemmän: alkuperäisestä vai tästä. Vaikeaa näin pienelle ihmiselle. :D Ehkä ihan vain tästä versiosta, koska siinä on enemmän kirjoitusta ja kuvausta kummaltakin osalta.
5. lukuIhmeellistä, Ronista löytyi jokin pohdiskeleva puoli, olen yllättynyt. Olisin kuvitellut, että tuollainen ruokakommentti tulee ’Mionelta tai Harrylta, mutta kyllä Ron käy hyvin. Tosin ei ole ihme, että se oli hän, olihan siinä kyse ruuasta.
Hämmentynyt ja epävarma Draco, mikä… ihanuus! Sitä se on todellakin, ja etenkin kun havaitsee pientä omistushalua. Ja Harry oli niin naiivi, kun ei ollut tajunnut sitä, että sen perään tuijotellaan useammaltakin suunnalta. Ja the suudelmakohtaus! Hälytystason aww- reaktio kaikesta itsevarmuudesta, suudelmasta ja säikkynä olemisesta.
Ja kuten tiedät jo aikaisemmasta, pidän tuosta kirjeestä, jonka Harry sai ^^
6. lukuSuihkutilanne jaksaa huvittaa minua vieläkin, vaikea kuvitella pojat tuolla tavalla juoruamassa ennen suihkua, mutta ehkä sieltäkin sitten löytyy niitä yllättäviä puolia. :) Ja hei muuten, mie tulin uteliaaksi siitä, millaisia kirjeita se Draco lähetti Harrylle. :3
Mie en oikein osaa sanoa tästä luvusta mitään ilman toistelua. Muuta kuin että tuo opetustuokio oli hyvä ja ilmeisesti toimiva. Ja hyvä että se yksi karkuri palasi takaisin! Oli jo aikakin :D
7. lukuKiva että olet liittänyt tähän myös Dobbyn, useimmiten koko hahmo jätetään pois.. Ja sitten vielä selitys tälle siitä, miksi Draco oli keittiössä Harryn kanssa oli ^^ kertaa sata :D
Kliseitä kliseitä, suudelmia Tähtitornissa ja ”saatto” tornin luokse. Mutta eipä tuo pahemmin haittaa, kun muita kliseitä ei paljoakaan ole. Aina joku on keskeyttämässä kaksikon romanttiset hetket, voisivat ajatella myös Harrya ja Dracoa, jotka ovat vasta löytäneet toisensa. :D
8. lukuNyt jouduin piinaamaan muistiani siinä, kun muistanut, miten tuo luvun otsikko liittyy koko lukuun.
Ja tietenkin tuon Seamus- selkkauksen jälkeen muistin sen, mitä tuolla otsikolla tarkoitettiin. Höh. Noh, kuitenkin, bah, en osaa sanoa mitään. Jotenkin tuo on Seamukselle ominaista että vahingossa saa tietoon/selvittää tuollaiset asiat kuin suuntaumukset tietyissä henkilöissä.
Tuosta etsijöiden hätäkokouksesta tuli mieleen se, että mitä jos sieppi katoaisi joskus oikeasti? Ja vieläpä ennen peliä. Olisi varmaan aika paniikki silloin :D Kuitenkin, ihmettelen välissä sitä, miten näitä ideoita tulee. :)
Toinen rakkaustapahtuma minun listalla: lumisota jutut ^^ Niistä saa vaikka mitä aikaan, jos oikeasti vain on mielikuvitusta. :3
Jäi sitten Dracolta oloa parantavat juomat välistä, kun marssi noin pois Sairaalasiivestä. Hitsi, tässä kohtaa alkoi pelottaa, että hän tekee jotakin typerää.. >:
9. lukuAlkoi huvittamaan tuo Harryn tosi positiivinen asenne tuota shakkiottelua kohtaan, sellanen hävittävänä.. :D Ei ihme, ettei voita kun on tuollanen asenne :D
Jotenkin minusta tuntuu, että Ron otti turhan tiukasti tuon shakkiturnauksen sinertämisestä päätellen. Ja hymyilemättömyydestä. Tyyppi, joka hymyilee melkein tilanteessa ku tilanteessa, ei pysty hymyilemään Harrylle edes onnentoivotukseksi.
Ah, kaiken pelastaa Draco ja tämän kirjeet. Tuossa vaiheessa toivoisi Harryn voittoa, kun palkintona on tapaaminen Dracon kanssa. Tosin on muutenkin, vaikka ei voittaisi :D
10. lukuEnsimmäinen luku, jonka betasin, ja huomasin heti kymmenenmiljoonaa virhettä :D
Minua jäi jotenkin häiritsemään se, että Draco oli hieman OoC tässä luvussa, jotenkin en pysty kuvittelemaan häntä näpräämään paidanhelmaa hermostuneena.
Ahihi, ihanaa kun niin moni sanoo Dracoa tyhmäksi, myös Harry. Ehkä asia muuttuisi jos Draco värjäisi hiuksensa, vaikkapa… ruskeaksi. ^^
Pahimman laatuinen awww- kohtaus tuosta Luihuisten makuuhuone tapahtumasta ^^x viisi. Mie muuten ihmettelen, että missä välissä Draco alkoi kutsua poikaystäväänsä etunimellä? Mulla on mennyt kokonaan ohitse.
Ja sitäkin mie mietin monesti, että miten Dracon pää olisi pölkyllä jos Harryn suuntautuminen tulee yleiseen tietoon? Minen tajua >:
Hui, kamaluus jos Harry olisi verisukulainen Vernonille, mitä siitäkin seuraisi? :D
Harry ei ole ainut, joka unohti kertoneensa ’Mionelle siitä seksuaalisuudestaan, mie unohdin sen myös. o.ô Ja miksei ’Mionen kaltaisia ihmisiä voisi olla enempää, Harry on onnekas, myös siinäkin että hänellä on Draco.
11. lukuAina jaksaa naurattaa mielikuva siitä, että Ron nukahtaa murokulhoon. Punaset hiukset levittäytyy siihen ympärille ja niissä on sitten jonkin verran maitoa. Kiitos mielikuvasta :D
Ja minua alkaa aina surettamaan tuo Ronin tappelunhaluisuus med Draco. Pakko sanoa, että Harrylla ei olisi saanut juosta se järki päässä, sen olisi pitänyt juosta melkein kiljuen poikaystävänsä luo lievittämään kipuja suukoilla ja haleilla :D
Tuo kaksikko on aivan liian söpö, jopa tunneilla ja mie aina muistelen hymyn kanssa tuota kilpikonnaa, kuulostaa jo valmiiksi söpöltä, etenkin kun se on mielikuvassa sellainen pehmolelu tyylinen, you know? :D
Hermione oppi laskemaan! Tuossa luvun lopussa siis. :D Plöö, joo, ei mitään järkevää sanottavaa :D
12. lukuOkei, mie perun aikaisemmat sanani siitä, että Harry on onnekas siinä, kun omistaa ’Mionen kaltaisen ystävän. Tämä tutkamaisuus tässä luvussa olevien asioiden kanssa on aika raivostuttava piirre. Oikeastaan tuo tilanne on koominen, tarkemmin ajateltuna. :D
Ihan pakko todeta, että jos Harry nuiji itseään luudanvarrella päähän omissa ajatuksissaan, niin toivottavasti se oli edes pehmeä versio siitä luudanvarresta.
(Ja nyt tulee mieleen ne kaikki ficit, joissa Harry on ollut epävarma siitä, että miksi homoseksuaalit pitävät siitä, kun niitä pannaan, ja Harry käyttää.. krhm.. luudanvarttaan sen selvittämiseksi. Lopputuloksen voit varmaan arvata? :D)Mie olen tyytyväinen siitä, että ’Mionella oli niin erilainen reaktio tuohon tietoon kenen kanssa Harry seurustelee. Sitä ”minä tiesin tämän!”- reaktioita on tullut nähtyä liikaa.
Muistelisin, että tuo Hermionen anteeksipyyntö- juttu oli erilainen kuin mitä siinä, jonka betasin? Erilainen, mutta hyvä, parempikin kenties kuin se alkuperäinen (josta en muista oikeastaan mitään).
Hih, ’Mionen tyhmyys on nams, kerrankin hän saa olla se vajavainen osapuoli ^^ Okei, mie olen epäreilu >:
13. lukuVaikea uskoa, että ’Mione olisi kirjoittamassa tuollaista kirjettä, mutta kai kaikki on mahdollista. Ja etenkin juoruamassa tästä Harry/Draco- suhteesta kenellekään. Mulle on muuten vieläkin epäselvä se, että kenelle ’Mione kirjoitti sen kirjeen ja onko tämä vastaanottaja tietoinen hänen ihastuksesta?
Ja heti seuraavassa lauseessa sanotaan kuka se vastaanottaja on, hyvä minä :D
Ihanaa, mie haluan myös sellaisen kissan, joka vie kirjeitä perille, olisi aika kätsy sellanen. ^^ Miten Koukkujalka on edes oppinut viemään kirjeitä perille? Okei, seuraavaksi varmaan voi kysyä, miten pöllöt osaa viedä kirjeet oikeaan paikkaan edes. :D
On muuten vaikeaa pidättää naurua bussissa, ilman että saa omituisia katseita muilta ihmisiltä :D Kuitenkin, nauroin omassa päässä tuolle puuron sekaan lentäneelle pergamentille, huvittavaa. :D
Luihuiset on kuvattu tässä kyllä niin mainiosti, jotenkin pystyn hyvin kuvittelemaan tuollaisen reaktion porukassa, ja etenkin Dracon kysyvän ilmeen. Hui, pitää varmaan alkaa purkamaan näitä mielikuvia johonkin, pää täynnä luihuisia ja Harry/Dracoja. :D
Harrylla aika kliseinen uni, kun ajattelen sitä. Uljas prinssi pelastaa neidon luudanvarrellaan. (Apua mikä mielikuva!) Draco on aika neiti :D
Eheheh, mie niiiiiiin pidän tuosta Dracosta ku se on tuollainen hölppäsuu, ja Harry komerossa kiroaa Dracoa. Yksi tämän ficin parhaimmista kohdista ihan rehellisesti sanottuna! :D Ja vain Dracolla on oikeasti pokkaa sanoa noin päin opettajan naamaa, tai no selkää. :D
14. lukuSaanhan mie nirhata Parvatin, saanhan? :3 Ahdistelee Harry-pientä vain sen takia, että saisi juoruilun aihetta, pyh. *tuhahdus*
Harry- rukka vielä siinäkin, että saa ennen aikaisen kuoleman vain sen takia, kun sydän on pysähtyä säikähdyksestä. Ei kyllä tasan mene onnenlahjat (tai nallekarkit, ovat parempia).
Ihme tyyppi kyllä se Minerva, kun joka paikasta hyppii tulemaan poikien eteen, eikä anna näille rauhaa. Onkohan se jotenkin liian vaikeaa käsittää, että kaksi entistä vihamiestä seurustelee, hmm..
Kaikkea sitä miettiikin. Onko Harry lyhyempi vai pidempi kuin Draco, vai ovatko he samanpituiset. Kuitenkin tässä luvussa saa vaikutelman että Harry on pään mitan verran poikaystäväänsä lyhyempi. Mutta ei taida oikeasti olla.
Bitch slap!! Joo, tuli mieleen, kun Harry läppäsi Ronia poskelle tuossa eteishalli kohtauksessa, kun Harry kertoo seurustelevansa Dracon kanssa. :D Erilainen paljastus, jotenkin.. ei-kliseistä. keksi vaikka itse adjektiivi siihen, minulla ei niitä ole enää :D
Ja toinen, jonka haluaisin kuopata: Seamus. Mutta ei kuitenkaan, ei se saisi viedä Harrya :<
15. lukuJo pelkästään otsikosta tulee mieleen kaikkea syntistä, hyi minä. :D Mutta ei tainnu olla vielä tämä luku, hitsi..
Nauran. Nauran tuolle, kuinka Draco pystyy pitämään pokkansa tuon juomisen takia, vaikka ympärillä olevat ovat suurin piirtein monttu auki tuon määrän jälkeen :D Kuusinkertainen voittaja, tulee taas yksi kerta lisää.
Ron rukka, minkä meni tekemään. :D Ei kyllä järki päätä pakota kun menee neuvomaan tyttöjä ihmissuhteissa. :D
Nautti illasta todellakin suuressa määrin. :D McGarmiva rukka, joutuu ennen aikaselle eläkkeelle kun tuollaisia joutuu kuuntelemaan oppilaan suusta…
Amh, yksi pieni virhe eksynyt sinne:
"Toivottavasti et tarkoittanut "Hoitelen Draco Malfoyta Takaapäin Pimeässä. Koska sitä ei kukaan toivo sinulta, Seamus"
Ja sitten pimeän jälkeen ’- merkki, kuten myös tuon punaisen kohdalle. :)
Huvittavia nuo aka- jutut, pidin niistä todellakin. Ja sitten vielä se, että Harry on varmaan aika syvällä maan alla kaikesta siitä häpeän määrästä, mitä on joutunut kokemaan viikon aikana.
Poks seuraava luku taas ->
16. lukuMalfoyn kartano, uuu, mahtaa olla hieno paikka. Minua tosin jäi häiritsemään, kun siinä ensimmäisessä osassa Deathly Hallowsia ei näkynyt kunnolla sitä kartanoa, vain ku joku pimeä kuja ja sitten se sali, mihin tyypit vietiin.. Tosin pimeys voi johtua siitä, että katoin netistä sen ensin..
Mun silmät hohtaa tähtinä. Okei, ne on tähden muotoiset, tuntuu ainakin siltä. Ensin herkistelyä ja sitten tuollaista toimintaa. Kaksi sellaista asiaa, mitä arvostan todella kummaltakin pojalta 8)
Draamaa draamaa, herkullista, nams. Etenkin tässä muodossa. ^^ Narcissa on kuitenkin tuollainen pelastava, ei ehkä enkeli, mutta kuiten, you know.
Ja ne saamerin lumihiutaleet. Oikeasti, toinen kerta kun sulaan tuolle kohtaukselle, joku saa hakea minut toistamiseen, kaivosta tällä kertaa tosin. Herkkää, surullista, raju pudotus todellisuuteen. Rakkauden alkuhuumassa Harry unohti hänen ja Dracon olevan erillä puolilla?
17. lukuMinua harmittaa se, miten Draco käyttäytyy niin kylmästi tuossa luvun alussa, etenkin sen jälkeen, mitä kaksikon välillä tapahtui. Mutta ehkä sen voi antaa anteeksi, kun Narcissa tuli sinne ja niin..
Kaksikon pohdinnat selvensivät hieman sitä, mitä tapahtui sen jälkeen, kun he olivat saapuneet portille, ja mitä he ajattelivat siitä, että Narcissa tietää. Joten tuo on kyllä hyvin sovitettu tuohon tekstin mukaan.
Meäää…! Mien todellakaan osaa sanoa mitään parivaljakon tappelusta ja Dracon purkauksesta! Häiritsevää. Mutta kuitenkin se oli niin aidosti kirjoitettu ja siinä on kuitenkin sitä riidanmakua, mikä heillä oli ennen seurustelua.
Aikaisemmin taisin pyytää lupaa Seamuksen kuoppaamiseen? Perun ne. Juuri tämän luvun takia, missä Seamus sanoi niin selvästi sen, mitä hän haluaa. Voihan hitsi kuiten, omalla tavallaan surullista, ettei Harry halua ketään muuta kuin Dracon.
Olisivat estäneet sitä Theota, ettei se pääse Mestarin luokse! Märh, nyt se menee ja pilaa kaiken, mitä Harry ja Draco ovat tähän mennessä rakentaneet yhdessä >: Toivottavasti Theo tajuaa pitää suunsa kiinni.. Hei muuten, positiivinen valinta tämä Theon valitseminen, Blaise on liian.. hyvä siihen, että tämä menee lavertelemaan sille käärmenaamalle jotakin.
*~*~*~*
Yritin lukea tätä mahdollisimman paljon silleen, etten ole lukenut aikaisemmin kertaakaan. Harvinaisen vaikeaa, kun muistaa kaiken tapahtuneen, ja
etenkin sen miten tämä tulee loppumaan. Kolme vai neljä lukua enää jäljellä. Suren jo valmiiksi. Ja pelkällä offaamisella saan toden näköisesti kokoon 200 sanaa. *grin*
Eihän tämän koko ficin läpilukemiseen mennytkään kuin yksi päivä, tai no yksi päivä ja ilta. Niin.. Ja silti sain tällaisen omituisen kommentin rakennettua kasaan. Kuusi sivua tekstiä Wordilla, hupsis. Ja tosiaan, 1-9 luvut on luettu yöllä ja kommentit ovat myös siltä ajalta, joten voi olla pientä... sekavuutta havaittavissa. :D
Varmaan tiedät, että täällä porukka odottaa uutta lukua, henk. koht. odotan uutta lukua betattavaksi viikon alussa. ^^ Ja odotan myös sitä sinun lupaamaa Harry/Blaise ficciä. ;)
Merrrí kiittää, kumartaa
(selkä tulee kipeäksi tästä kumartelusta, ja vielä pitää tehdä se ainakin 360 kertaa tämän vuoden aikana) ja lähtee nurkkaan lievittämään vieroitusoireita.
Ps. Yli 2000 sanaa, tämä lyö kaikki minun ennätykset tähän mennessä! :D