Title: Ratkaisematon
Author: LD mors
Beta: Kao <4
Pairing: James/Regulus
Rating: S
Genre: Hipsii angstin puolelle hieman, ficlet, oneshot
Disclaimer: JKRrän kaikki paitsi mun mielikuvitus. En saa rahaa tästä.
A/N: Sekavaa tekstiä sekavan viikon jälkeen. Ahdistavan viikon jälkeen joka repi mut aika palasiksi sillei et.. mhh. Tämä vain syntyi. Mä en osaa oikein sanoa mitään. En tässä mielentilassa hohohom. Tuosta parituksesta sen verran, että mulla on vahva visio tosta kenen näkökulmasta tää on, ja se tulee selville jos on tarkka, joten ta-taa. Mulla kun on ollut ongelmanpoikasia sen asian kans ku näen ite jotku paritukset mut muut ei. Tässä sit on ihan luettavissa paritus.
Otsikko on taas tuollainen hetken miettimisen tulos. Ja koko teksti on sit Jamesin näkökulmasta. Laitan sen tuonneki hoh.
Kiitos betalleni, Kaolle.. kaikesta <4
Kommentti on aina kiva juttu *w*
Kiitos.
// Siirto Fini kakkosesta ja niin edelleen. Sanonpa tässäkin pari sanaa.
Mä en ole postannut mitään tekstejäni tänne uuteen Finiin - vielä. Päätin ensijärkytyksen lamaannuttumana odottaa. Ja odotus sitten loppui tänään. Nyt tuntuu siltä että jotain on postattava. Mut mä en halunnut et mun postaukset on vaan sellanen "moi siirränpä tekstin jee" vaan halusin aloittaa siirtämisen jollakin ficillä jolla on jonkinlainen merkitys edes hieman mulle itelle ja tämä oli sellane joka kolahti siinä mielessä.
Joten toivottavasti tästä tekstistä on jollekin edes jonkinmoista iloa.
LD on puhunut. Kiitos 8D
--
Ratkaisematon
James PoV
Vihaisitko sinä häntä, joka sanoo, ettei koskaan välittänytkään? Vihaisitko sinä häntä, jonka katse on täynnä himoa ja suuria unelmia? Unelmia tyhjästä. Vihaisitko?
Vihaisitko sinä häntä, jonka mielessä sinä et ole kaunis? Vihaisitko sinä häntä, joka tekee mielipiteen sinusta tutustumatta ensin?
Vihaisitko sinä häntä, jonka hiukset ovat yötäkin tummemmat ja silmät kirkkaammat kuin yksikään tähti taivaalla? Vihaisitko sinä häntä, jonka ranteet ovat ohuet kuin ruohonkorsi ja paljaat jalat likaiset?
Rakastaisitko sinä häntä silti?
Unelmat ja painajaiset kulkevat käsi kädessä, soluttautuvat liian nopeasti yhdeksi ja samaksi, ettet edes kerkeä huomata.
Sinä rakastaisit ja sinä vihaisit.
Hän on sinun unelmasi ja samalla sinun painajaisesi.
Hän antaa sinun elää, ajatella ja olla. Olla ihminen, olla ajatteleva yksilö. Olla sinä. Hän antaa sinulle paljon olemassaolollaan – se on lahja, niin sinun on osattava ajatella. Hän on lahja sinulle. Mutta ne päivät, kun hän satuttaa sinua, hän on kirous.
Tasapainottelet kahta asiaa keskenään, vihatako vai rakastaa.
Lahja vai kirous?
Kumman sinä valitset, sen tiedät vain sinä.
Valitsetko sinä kumpaakaan?
Hän päivä, hän on kuin makeaa. Makeaa, nättiä ja rakastettavaa. Iloista ja nauravaa. Lahja lahjan perään. Sellainen lahja, jonka aukaisee nopeasti repien lahjapaperin hajalle. Hän on monenlainen lahja. Lahja, jonka haluat aukaista hitaasti ja nauttia joka hetkestä, koska et koskaan tiedä millainen hän on sisältä.
Hän yö, ilta ja pimeys, hän on synkkä. Kirpeä ja pahanmakuinen, sattuu ajatella ja katsoa. Sattuu koskettaa tunteilla. Kirous, joka langetettu on yllesi ja koskaan et pääse eroon. Vastenmielinen kokea, kipeä ja ilkeä.
Hän sinun ajatuksissasi vihreä, sininen, punainen, keltainen, valkoinen, oranssi, violetti, musta. Hän sinun ajatuksissasi, unelmissasi, painajaisissasi, myrkkyä ja lääkettä.
Kumpaa sinä juot?
Mutta sinä et juo. Sinä virnistät, virnistät juuri niin kuin sinun on tapana virnistää. Sinä virnistät ja piilotat todelliset tunteesi. Mitä ei parhaan ystävän tähden?
Sinä kuiskaat ilmaan sanan, nimen. Regulus. Sinä käännät selkäsi tuulelle ja hymyilet ystävillesi.
Sinä et tee valintaa.
--
A/N2: Siinä se sitten oli kaikessa lyhykäisyydessään.
Kiitos.
LD
// Olen Sherlock ja siirsin vahingossa betaamattoman version tänne. Nyt virhe on korjattu 8D