Kirjoittaja Aihe: Tunnen nämä kivet | k11, deathfic  (Luettu 1602 kertaa)

howboring

• master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Tunnen nämä kivet | k11, deathfic
« : 20.07.2010 16:42:38 »
Nimi: Tunnen nämä kivet
Kirjoittaja: howboring
Beta: -
Ikäraja: k-11
Tyylilaji: deathfic
Varoitukset: Minusta tämä on tosi surullinen teksti. Itsetuhoisuus.

Tunnen nämä kivet

Asfaltti on lämmin, jopa polttava ja kaipaan suojaa ja helpotusta. Metsässä ei ole niin kuuma, koska puut suojaavat. Siellä on kaunista, sillä onhan kesä. Puut heiluvat tuulen mukana antaen viileyden kesän kuumuuteen. Junaradalle porottaa tämä paahtava aurinko, ruosteiset kiskot kiiltävät. Niistä saa hyvän kuvan.

Häviän talojen rivistöstä metsään. Turvepolku viettää alaspäin ja sitten pääsen keskelle puiden havinaa. Tielläni on puunjuurakoita. Hyppelen niiden yli, leikkien hevosta, tunnen sellaisen voimakkuuden heräävän sisälläni käyden läpi polkujen, joilla leikin lapsena. Leikin villiä ja vapaata hevosta, joka laukkaa esteiden yli. Juurakot ovat suuria esteitä, jotka ylitän helposti. Hevonen miltei lentää esteiden yli. Sille taputettaisiin estekisoissa.

Oikealla kulkee polku ylöspäin, sieltä laskimme joskus potkulaudoilla. Se oli vähän vaarallista, sillä noin viiden metrin jyrkän mäen juurella oli vain ohut risteävä polku, ei liukurataa mäen alla.

Tunnen nämä kivet. Tiedän mistä mennä mutalammikon ohi tai pienen vesikuopan. Tiedän, että jos poikkeaisin vasemmalle, tulisin kuusimuuriin, josta oli hauskaa taistella tiensä läpi. Tulen tieni päähän. Edessä on uimapaikka, missä joskus uin. Uin yhäkin. Iltaisin. Päivisin siellä on liikaa meluavia ihmisiä, illalla haittana ovat tosin hyttyset.

Poikkean junaradalle. Tällä kertaa en hypi lähellä olevilla kivillä joessa. Sydämeni nopeuttaa tahtia, sillä pelkään junia. Otan kauniin kuvan ruosteenruskeista kiskoista, joiden molemmilla puolilla kasvaa karkeaa kuivunutta ruohoa. Jätän kameran siihen ja ylitän junaradan. Hermostuttaa. Näen pienen matkan päässä junaradan, mäen. Olen kuusten takana, ettei kukaan näkisi minua.

Juna tulee. Se on kaunis juna. InterCity, matkalla siihen suuntaan, mihin minä en ikinä matkusta.

Juna tulee.

Juna tulee.

Juna tulee.

Pian hevonen lentää viimeisen kerran.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2016 19:11:17 kirjoittanut Arte »
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Fell

• Vieras
Vs: Tunnen nämä kivet
« Vastaus #1 : 31.08.2010 20:03:25 »
:O

En kyllä usein lue originaaleja, mutta eksyin selailemaan näitä ja pakko sanoa, että kannatti uskaltautua tänne pöytälaatikkoonkin hyppelehtimään n___n

Tykkäsin tosi paljon - kerronta oli sopivan runsasta kun ottaa huomioon kuinka lyhyt aika tässä ficissä taisi kulua (?) ja koska en lukenut alkutietoja, en arvannut millainen tästä kehkeytyisi :O Juna tulee -lauseen toisto oli kivaisa efekti ja siinä vaiheessa aloin jo uskomaan tietäväni, miten tämä loppuilisi. Viimeinen lause oli kaikessa piilodramaattisuudessaan jännä ;--3

Tulipa hieno kommentti, mutta antaa olla :,D Pointtina kuitenkin on, että tykkäsintykkäsintykkäsin paljon! u___u

Fell kiittää kovasti ja pakenee aiheuttamaansa hymiötulvaa Ü

howboring

• master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Tunnen nämä kivet
« Vastaus #2 : 01.09.2010 21:36:05 »
Mitäs piilodramaattisuuksia, ei minulla dramaattisuuksia ikinä ole teksteissä ! Olen huomannut vanhoja juttuja lukiessani joissain kohdissa olevan hiukan liikaa dramaattisuuksia, nyt dramaattisuuden kun otit esiin niin juuri tuo kohta särähtää korviini ikävästi. Mutta hyvä jos sinä tykkäilit siitä 88D

PS. Kommenttisi oli oikein kiva 8)) enkä huomannut mitään tulvaa ennen kuin mainitsit siitä......
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6