Kiitos molemmille ihan kauheasti kommenteista, ette uskokaan miten paljon piristitte pieleen mennyttä päivääni
johon liittyy olennaisesti muksu ja shayl, joka on aivan sukka lasten kanssa Ruskapoika, joo mäkin olin ihan sillee"wtf
" kun sain tän valmiiksi, ksoka mä en ikinä,
ikinä, kirjoita fluffyä! Kiva jos nimi upposi, itserakkaasti totean että pidän siitä itsekin. Ja nyt alan sitten taas punastelemaan, kun kehut noin kauheasti
Ei tietenkään haittaa, jos kopioit koneellesi, päin vastoin; se on mulle suuri kunnia, jos joku oikeasti piti tästä niin paljon että tahtoo koneelleen tallentaa.
Tiesin jo tän julkaistessani, että paritus on sen verran rare että saattaa tosiaan karkoittaa lukijat - ei ehkä ollut fiksua laittaa sitä heti otsikkoon, mitä luulet?
Tosiaan, Teddy on vähän tuollainen nössykkä, tekee juuri niin kuin Lily tahtoo ja koittaa olla mukava lastenvahti vaikka muuten kamppaileekin omaatuntoaan ja ajatuksiaan vastaan. Lily Luna taas on tarkoituksella mahdollisimman viaton, suloinen(minkä kirjoittaminen oli näin btw ihan hiton vaikeaa, vaikka tää muuten aika ajatustennollausficci olikin) ja toisaalta taas sellainen, josta tulee aikuisena varmaan joku miestennielijä. :'D
Kiitos vielä kommentista
Kiiruna, minä en varmaan koskaan tule käsittämään sitä, että joku sanoo mun ficciä suloiseksi ja awwittelee sitä.
Tai sitähän tämä oli, mutta kun koen olevani maailman epäfluffyisin ihminen, enkä uskonut että tulisin koskaan ikinä kirjoittamaan tällaista, olen vähän hämmentynyt ja vastaus voi olla sekava. :'D
Joiltakin osin liian suloinen, hyvänen aika. Kai mä sitten vedin kerralla vähän överiksi - kun fluffyillään niin tehdään se sitten kunnolla. Mutta niin, jonkun oli tietysti pakko tuntea jotain negatiivista, koska mä kiusaannun turhan makeasta luettavasta. Kiva kuulla kuitenkin kuulla, että lopussa onnistuit pitämään tunnelmasta.
Itsekään en ole aiemmin Teddy/Lilyyn tömännyt, kenellekää muulle tuskin on tullut mieleen parittaa niitä kahta.
Mulla on taas kolmanteen sukupolveen ristiriitaiset fiilikset - toisaalta he ovat mahdottoman kiinnostavia, koska heille voi kuvitella millaisen luonteen ja persoonan tahansa, mutta toisalta tahtoisin boikotoida heitä sydämeni pohjasta, koska en pidä parituksista, joiden kautta ne syntyi(esimerkiksi H/G:
oikeasti, kuka rakastuu parhaan kaverinsa pikkusiskoon ja menee tämän kanssa vielä naimisiinkin?).
Ja niin, mä en missään tapauksessa tahtonut kirjoittaa mitään muuta kuin haikailua - Teddyhän syntyi ennen sotaa, joskus n. vuonna 1997 siis, ja Lily Luna taas on Albusta nuorempi, ja Albus on syntynyt 2006. Tytön on arvioitu syntyneen joko vuotta tai kahta veljeään myöhemmin, eli siis ikäero on kymmenen vuotta tai yli - ei ei, liikaa että jotain voisi todella tapahtua, ainkin kun Lily on tässä vielä leikki-iässä. Tätä muuten tuossa myöhemmin kysyitkin, ajattelin siis ikäeron olevan 10-12 vuotta.
Värit... Nyt kun mainitsit, niin itsekin kyllä näin ficin värit aika selkeästi, punainen, kermanvaalea, vihreä. Ficin alku on mulle aina kamalan vaikeaa, joten olen entistä iloisempi jos se tässä oli sujuva.
Huolimattomuusvirhe sitten, miten noloa, päässyt itseltä ja betalta molemmilta lipsahtamaan ohi silmien... No mutta sitä sattuu, eikö? Kiitokset vielä pitkästä ja ihanasta kommentista