Title: Lukossa
Author: avain
Genre: Angst? -raapale
Rating: S/G
Pairing: -
Summary: Ajasta, jolloin Sirius joutui olemaan yksin Kalmahanaukio kahdessatoista.
Disclaimer: En omista Siriusta, enkä Kalmahanaukio kahtatoista. Eli Rowlingin omaa, minä olen leikkivä lapsi, joka ei saa rahaa tästä.
A/N: Tällainen löytyi jostain raapustettuna, ajattelin postailla. (Title on vähän klisee, mutta saa kelvata, kliseinen tämä saattaa olla muutenkin).
Lukossa
On niin vaikeaa olla enää mitään. On vaikeaa edes ajatella nykyisin. Tuntuu kuin kaikki olisi lukossa, kaikki ovet johtaisivat samaan taloon, samoihin muistoihin. On niin vaikeaa katsoa, kuinka muut kävelevät ulos ja katoavat.
Tulevat takaisin jos kiinnostaa, tulevat takaisin jos pyydetään, tulevat takaisin jos haluavat. Minä vain olen täällä.
Lukossa.
On niin vaikeaa kuunnella sivusta, puhuvat minusta, puhuvat kaikista. Kuulevat minut, näkevätkin, jopa esittävät kiinnostunutta hetken aikaa. Sitten katoavat ja täällä minä olen,
lukossa.
Se on vain niin vaikeaa ymmärtää enää mitään ajasta, todellisuudesta, muista ihmisistä. Kaikki on kadonnut paitsi minä ja Kalmahanaukio kaksitoista.
On niin vaikeaa olla minä.