Kirjoittaja Aihe: I knew I loved you (K-11, Harry/Ginny, songfic, fluffy, romance)  (Luettu 2330 kertaa)

Feliicia

• Puuskupuh
  • Hobitti
Eli tein tälläisen ihanan siirappificin. Ihanuudesta en kylläkään tiedä....
Video josta puhun on täällä:
http://www.youtube.com/watch?v=ujXhMm3RP9c&feature=player_embedded
Itse en ole videota tehnyt. Kunnia sille joka sen teki!

Name: I knew I loved you
Author: HarryPotterFan4Ever, eli minä
Beta: Harrynen
Genre: romance, fluffy  
Pairing: Harry/Ginny
Rating: K-11
Words: 737
Summary: Sinä olet todellinen ja vain se on tärkeää.

Disclaimer: En omista paikkoja enkä henkilöitä. Kaikki kunnia niistä kuuluu J.K. Rowlingille. Laulu ”I knew I loved you kuuluu Savage Gardenille.. En saa tästä minkäänlaista rahallista tai taloudellista korvausta.
A/N: Idea tuli kun metsästin youtubesta Harry/Ginny videoita, joka olisi fanartia. Olen nähnyt tämän ennekin, mutta vasta nyt tuli idea kirjoittaa siitä ficci. Kommentit ovat tervetulleita!

I knew I loved you

Maybe it's intuition
but some things you just don't question
Like in your eyes, I see my future in an instant
And there it goes,
I think I found my best friend
I know that it might sound
more than a little crazy
but I believe...

Minä tiedän, että sinä olet ystäväni. Juuri äsken näin miten heittäydyit eteeni ja torjuit loitsun, joka tuli minua kohti. Sinä olet minun paras ystäväni sillä kukaan muu ei olisi voinut tehdä niin. Kukaan muu ei olisi uskaltanut. Se kuulostaa hullulta, vaikka en ole hullu. Tiesin, että olet ja tulet olemaan paras ystäväni heti siitä hetkestä lähtien kun torjuit sen loitsun, joka olisi voinut tappaa minut.

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I have been waiting all my life

En näe sinua. Olet jossakin muualla. Olen yksin takahuoneessa peilin edessä. Minun pitää rahoittua, tolkutan itselleni. Tätä olen odottanut koko elämäni. Juuri tätä päivää, tätä hetkeä. Luulen, että tämä on unta, mutta kun ei voi olla. Sinun täytyy olla todellinen.

There's just no rhyme or reason
Only the sense of completion
And in your eyes, I see
the missing pieces I'm searching for
I think I've found my way home
I know that it might sound
more than a little crazy
but I believe...

Kaikki tämä on niin ihanaa. Niin todellista. Kävelen pitkää polkua pitkin kohti sinua. Isäni taluttaa minua, mutta en näe häntä. Tai näen, mutta vain sinä tunnut todelliselta. Kaikki ne halaukset, kosketukset, suudelmat ovat olleet todellisempia kuin se, että kävin koulua, tapasin ystäviä, pelasin huispausta. Sinä olet todellinen ja vain se on tärkeää.

Tartut käteeni. Minua jännitää hirveästi. Veljeni seisoo vieressäsi. Hän menee eteen istumaan kuten kaikki muutkin sukulaiseni. Sinun puolellasi ei ole ketään paitsi muutama ihminen. Sinulla ei ole sukua, mutta nyt, pian minä olen sinun vaimosi. Pappi puhuu meille kun olemme päässeet alttarin luo. Sitten hän kysyy meiltä ne kysymykset mitä koko velhomaailma on odottanut. Minulta hän kysyy: Tahdotko sinä, Ginevra Molly Weasley ottaa Harry James Poterin aviomieheksesi ja rakastaa häntä myötä ja vastoin käymisissä? Vastaan myöntävästi. Sitten hän kysyy sinulta saman kysymyksen. Sinäkin vastaat myöntävästi. Sitten pujotat kultaisen sormuksen sormeeni ja minusta tulee oikeasti sinun.

A thousand angels dance around you
I am complete now that I've found you

Enkelit tanssivat ympärilläsi kun suutelet minua. Katson suoraan syvänvihreisiin silmiisi. Ne ovat niin kauniit. Vihdoinkin olen todella löytänyt sinut.

Me tansimme keskellä lattiaa. Kaikki katsovat meitä. Olemme kotonani, pihalla ja sen keskellä on tanssilava. Kaikki huomaavat meistä kumpuilevan rakkauden ja onnen. Sinä olet kuuluisa, mutta se ei ollut syy, että rakastuin sinuun. Sinä olet niin vaatimaton, vaikka pelastit koko maailman. Silti väität, että sait apua vaikka teit sen yksin. Minä olen ylpeä sinusta, että pystyit tekemään sen ratkaisun, vaikka olit jo menettänyt kaikki lähimmäisesi vihollisellesi. Nyt sinulla on taas perhe.

Tämä on maailman ihanin ilta. Aurinko paistaa puiden takaa ja on jo laskemassa, mutta me olemme yhä ulkona. Me istumme kahdestaan lammen rannassa ja vain olemme sylikkäin. Kätesi ovat ympärilläni suojelevasti, mutta silti hellästi. Minä en pelkää, että sinä vahingoittaisit minua. Minulla on aivan ihanaa. Päälläni on vain yksinkertainen kesämekko, sillä en olisi kestänyt koko iltaa siinä valkoisessa puvussa. Katson sormustani. Sitä ihanaa sormusta, jonka ostit minulle. Kädessäni on myös kihlajaissormus, jonka sain kun kosit minua. Sekin oli ihanaa. Kaikki on ihanaa. Se on kuin unta kun kävelemme käsi kädessä kohti taloa, jossa nukumme. Mutta pian aiomme hankkia isomman talon, jonne mahtuu muitakin. Ehkä maalaistalo olisi mukava. Menemme yläkertaan ja sinä nostat minut vahvoille käsivarsillesi ja suutelet minua taas. Olen taas kerran unessa. Niin onnellinen olen. Laitat oven kiinni ja me jäämme kahden. Kuitenkin kuulen muut talon äänet. Ehkä olemme kahden huoneessa, mutta emme maailmassa. Siellä meillä on monta ystävää, jotka jakavat ilot ja surut kanssamme. Mutta nyt, tämän yön, me olemme kahden.

//Kirjoitusvirheet korjattu tiesu
//Kirjoitus virheet korjattu MissWeasley

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 11:53:24 kirjoittanut niiina »

ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
Vs: I knew I loved you (K-11)
« Vastaus #1 : 07.07.2010 15:36:24 »
Ihana<33 Sori, et varmaan tule enää ikinä näkemään rakentavaani, sillä se livisti, kun löysin sen piilon. :D
 Mutta, pidin paljon. Rakastan Ginny/Harry paritusta! Kuvailet hyvin, kiitokset tästä.

Feliicia

• Puuskupuh
  • Hobitti
« Vastaus #2 : 07.07.2010 21:34:30 »
Kiitos taas kerranVaarallinen komentoija. En meinännut huomata, että s eolet sinä kun olit vaihtanut kuvan :)Onneksi nimet ovat olemassa. Toivottavasti rakentavallasi menee hyvin ja se löytää jonkun toisen jota palvella :)

ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
« Vastaus #3 : 08.07.2010 13:44:05 »
Ehkä se löytää, ehkä ei. Taisin nähdä sen viimeksi eilen, jos oikein muistan :D . Jep, vaihdoin kuvan ihan sinun kiusaksesi ;D muahahaa...

tirsu

• BubblegumKnight
  • Clara, my Clara
« Vastaus #4 : 08.07.2010 14:27:20 »
Näin alkuun täytyy sanoa, että olit kahteen kertaan kirjoittanut taman vaikka olisi pitänyt olla tämän, se häiritsi hieman. Ja tässä "kun torjuit se loitsun," pitäisi olla n mukana se-sanassa. Nuo olivat ihan pieniä virheitä, mutta ajattelin sanoa niistä.
Ja nyt itse tekstiin. :D  Tämä oli aivan ihana! (Harry ja Ginny on niin ihana pari, että heistä on aina kiva lukea.) Kuvailit kivasti. Tykkäsin tuosta miten Ginny vain huomasi Harryn, juuri niin sen kuuluukin olla hääpäivänä; huomataan ainoastaan se rakkain. ^^
En keksi muuta sanottavaa kuin aivan ihana! Todella söpövä. ^^
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

>> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Feliicia

• Puuskupuh
  • Hobitti
« Vastaus #5 : 08.07.2010 16:51:48 »
kiitos kommentistasi tirsu! Kirjoitusvirheet on korjattu. Itselläni oli aika kiire kirjoittaa tätä joten ei ihme että tuli pieniä virheitä. Kiva, että pidit.
Vaarallinen komentoija, vai niin! Ihan minun kiusakseni vai? No näitpäs vaivaa! :) Näitkö rakentavasi eilen? Hienoa, se on siis vielä olemassa! :) ;D

ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

MissWeasley

• Rohkelikko
  • Too cute to be straight.
« Vastaus #6 : 09.07.2010 19:43:26 »
Tää oli söpö, vaikken täällä finissä tyykkää lukee Harry/Ginnya :) (Kirjoissa se kuitenkin oli ihan oikee ratkasu! Cho...HYI! ;D)
Mut en osaa sanoo mitään rakentavaa...
Sen vaan sanon et se ei oo Ginerva vaan Ginevra :)
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Feliicia

• Puuskupuh
  • Hobitti
« Vastaus #7 : 09.07.2010 20:19:15 »
Kiitos kommentistasi MissWeasley! En oikein ole varma onko se Ginerva vai Ginevra joten laitoin nyt Ginervan. Se on kylläkin nyt korjattu...

ava by Raitakarkki
banneri by Pyry