Kirjoittaja Aihe: Twilight: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-11 | Seitsemäs luku 28.8  (Luettu 19320 kertaa)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #60 : 21.07.2010 22:08:50 »
Aleshee: Tottakai mä haluan risuja myös että voin kehittyä kirjoittajana. Vastaukseni voi tulkita tympeäksi.  Muttei läheskään yhtä tympeältä kuin oma kommenttisi. Caps lookkiahan ei tarvitse raiskata, kuin olisi hengen hätä, vaikka olisikin tärkeää painottaa eri asioita

Kysyn vain, että miksi _yhden vampyyrin elossa olo on yhtäkkiä 'kaikki'. Kysyn sinulta, että miksi Diegon pitäisi juuri olla kuollut? Sitä ei vahvistettu missään. Toisinkuin esimerkiksi vaikka Victoria. En minä kuolleita ole herättelemässä. Diego ja Breehän eivät ole mikään pari, ystäviä, kyllä. Mitä kolmiodraamaa tähän ficciin vielä pitäisi tunkea?  Tuo piiloilmaus siitä, että olisin tyhmä ei ole perusteltu. Olen kuullut tätäkin sanottavan miljoonasti, mutta haluan kunnon perustelun. Miksei Diego voisi olla elossa, ei sanottu, että on kuollut. Ja varmasti hänen elossaolonsa selitetään.  Kaikkia ei voi mielyttää kuule. Jos yli viisi henkilöä toivoo Diegon elossaoloa ja itse kun sitä ajattelin, sitä tuli inspis sille Diegon elossaolon syylle. 
Melkein kaikki on jo kirjoitettu. Yritän välttää kaikenmaailman kliseisiä asioita. Jos tosiaan, tosiaan häiritsee näin paljon tämä kliseys, aivottomuus ja surkea juonikuvio.

Suo anteeksi töykeä sävyni, mutta valitettavasti en omista maailman parhaita hermoja. Ja tuo capsin raiskaus vain sai tälläisen reaktion aikaan. Tää asia ois fiksuinta jättää tähän, koska mä en ole sietämässä mitään jättiriitaa siitä ettei yksi kommentoija tykkää juonen kulusta ja saa raivarit kun asiat ei mene kuten haluaa ( anteeksi vain mutta tältä se vaikuttaa )

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 759
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #61 : 22.07.2010 18:20:44 »
Tähän kommenttiin tulee todennäköisesti aika paljon yleistäkin lörpöttelyä kirjasarjasta, mutta minun on kerrottava sinulle mielipiteeni, että osaat katsella tätä kommenttia oikeasta näkökulmasta.

Eli siis; en oikeastaan ole mikäänn Twilight-fani. Tykkään kirjoista, elokuvista en niinkään lukuunottamatta kakkososaa, mutta en suoranaisesti ole mitenkään hirveän rakastunut niihin. Ficcejäkin luen aika harvoin ja niitäkin enimmäkseen Voltureista. Olen vähän sellainen "Dracula/Lestat potkii Edward Cullenia persuksille" - tapaus. (Ja nyt varmaan kaikki Twilight-fanit hyökkäävät sankoin joukoin repimään minulta pään irti. :D)

Mutta niin, Bree Tanner ei pahemmin kiinnosta minua hahmona, sillä hän ei vain ole sen tyyppinen, joka välttämättä herättäisi mielenkiintoni. Silti on vaikeaa olla miettimättä: Mitä jos hän olisi jäänyt henkiin? Valitsemasi aihe ei siis ehkä ole omaperäisimmästä päästä, mutta kiinnostava siltikin. Moni varmasti tahtoo tietää, mitä Tannerille olisi tapahtunut, jos häntä ei olisikaan surmattu.

Culleneiden reaktiot olivat aika realistisia. Esmen, Carlislen, Emmetin ja Alicen odottikin ottavan Breen vastaan juuri tuollaisella asenteella. Edwardinkin suhtautuminen oli aika itsestään selvä, sillä olisihan se ollut hullunkurista, jos hän olisi suhtautunut tyttöön kuin uuteen, kivaan pikkusiskoon. Bella taas on yhtä jääräpäinen kuin aina. Ehkä jopa hitusen ärsyttävä.

Jasper sen sijaan yllätti minut. Tämä oli minulle aikamoinen yllätys, sillä olisihan vastasyntyneiden parissa eläneen tietyt, vahvat käsityksen omaavan vampyyrin nyt voinut kuvitella suhtautuvan tuolla tavalla. Rosalieta taas en oikein ymmärrä; eihän hänellä pitäisi olla mitään Breetä vastaan. No, veikkaan että kaikki selviää ficin myötä.
Näin tiivistetysti voisin sanoa hahmoista sen asian, että olet onnistunut toteuttamaan heidät oikein hyvin suhteineen päivineen.

En tiedä, onko Diego oma hahmosi, sillä en ole lukenut Breestä kertovaa kirjaa toistaiseksi. Joka tapauksessa minusta on mielenkiintoista, että tässä on mukana muitakin vampyyreja kuin vain Cullenit ja Bree. Toinen piirre, mikä tekstissäsi oli hienoa on sen realistisuus: Breen ajatukset kulkevat vastasyntyneen tapaan: Bella ei ole kiva korvikeisosisko, vaan välillä ennemminkin se juustohampurilainen ja Alice taas puolestaan lipsuu usein ärsyttävän puolelle. Tuskin kukaan nyt todella hetkessä sopeutuu uuteen elämään.

Mutta niin, minun puolestani sinun kannattaa olla ylpeä tästä tekstistä, sillä sait minutkin, joka en ole mikään ylenpaattinen fani, koukuttumaan ficciisi. Näin sen vuoksi, etten pidä myöskään Breetä, tekstin päähenkilöä, mitenkään erikoisen kiinnostava. Tämän jälkeen harkitsen tosissani jopa ostavani sen kirjan.

Ainoita negatiivisia puolia olivat mielestäni hieman nopea etenemisvauhti Edward-Bree asian suhteen ja alun minimaallinen töksähtely. Jälkimmäisen ymmärtää hyvinkin, koska aloitus on aina hankala. Mutta tuosta Edwardin ja Breen suhteesta, kyllähän minä ymmärrän, että Edward on pahoillaan lukiessaan Breen ajatuksia yms. yms. mutta vaakakupissa on kuitenkin hänen Bellansa. Olisin odottanut, että suhteen kehittyminen olisi lykkääntynyt edes pikkaisen.

Mutta niin, kiitoksia näistä osista! Jatkoa!
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #62 : 22.07.2010 19:03:09 »
Jatkosta informoin nyt, että jatkossa kestää nyt ainakin viikko, ehkä jopa kaksi jos huonosti menee. Olkaapa kärsivällisiä.

Belsissa: Vau, mun piti kattoa kahteen kertaan, että onko joku tosiaan vaivautunut noinkin pitkän kommentin mulle raapustamaan.

Minusta taas elokuvat ovat vähän... pohjanoteerauksia, varsinkin kakkonen, kolmonen on melko hyvä. En minä sinulta ainakaan päätä irti revi, twilight vampyyrithän ovat melko naurettavia kun ajattelee realistisesti ( tota... nyt ne hyökkää mun kimppuun ).

Omaperäisimmästä päästä ei ole ei, mutta tästä aiheesta oli vain ihan pakko päästä kirjoittamaan.  Mukava, että hahmot ovat mielestäsi suhtautuneet Breehen realistisesti. Ihanaa, että Bree on mielestäsi kunnollinen vastasyntynyt. Vastasyntyneisyyden, kun niin helposti pystyisi skippaamaan. Mutta sehän olisi epärealistista eikä varmasti kehittäisi taitojani kirjoittajana.
Ostavasi kirjan tämän ficin takia? Sait jättimäisen hymyn leviämään kasvoilleni. Suosittelenhan mä kirjan ostoa niin tietäisit muista hahmoista vähän  :)

Edward on niin sekava hahmo - tai mä koen sen sellaisena -, jonka mieli muuttuu jokapäivä. Tämähän ei välttämättä ole pysyvää, että he ovat mitään ylimpiä ystäviä. Rosaliesta, että Rosehan vihaa ainakin aluksi melkein kaikkia.

Kiitos paljon




Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #63 : 22.07.2010 19:08:59 »
Hah, kommentoin nyt jo uusiksi :D
Olen samaa mieltä, ettei Alesheen olisi tarvinnut noin paljon sitä capsia raiskata, etkö sinä mikään tyhmä ole, jos pystyt näin mahtavan ficcin kirjoittamaan : O
Lupaan etten revi kummankaan päätä irti tai hyökkää kimppuun, vaikka kyseistä sarjaa fanitankin. Ovathan ne aika poikkeavia "normaaleista" vampyyreista ;D
Ja muuten ostimpa minäkin kirjan alettuani lukea tätä sinun ficciäsi, mutta onneksi ostin koska pidin siitä ihan hirveästi :D
Älä aliarvioi ficcisi vaikutuspiiriä, sillä minä ainakin olen aivan rakastuntu siihen jo <3
Toivottavasti saat ficciisi viimeistään tuon kahden viikon aikana uutta puhtia, koska haluan ehdottomasti tietää mitten Bree raukallemme käy ^^

Jatkoa siis

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #64 : 22.07.2010 20:16:43 »
Aleshee, ÄÄÄRH!! Siis 1- lopeta ton samperin capsin raiskaus!
Lainaus
Että jos tästä meinaat järjellisen tehdä, niin siihen tarttee emlko aivot.. kun useat ficcien kirjottajat melko lailla kopioivat kirjojen ideoita, eivätkä keksi omia.
Liitytkö itsekkin näihin kopioiten kirjoittajiin jotka eivät keksi omia?
 Ja muuten eikö jokaisella ole oma oikeus kirjoittaa vaikka kuinka muistuttavaa tekstiä? Aleshee, kuka pakottaa sinua lukemaan tätä, jos tämä mielestäsi on paska, ja saisi loppua?

Anteeksi jälleen kommentin kommentoiminen... Jatkoa!<33

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #65 : 23.07.2010 16:45:58 »
Hihhih ;) Mä repesin vaan nyt niin täydellisesti(äläkä pliide ota tätä pahalla, tarkotan sillä lailla niin kun ittelleni) koska mä taisin taas tehdä kaikkea järkevää. Oon niin järkevä tyyppi.. Höh nyt kaikki sai musta kamalan äksyilijän kuvan. ;D Mutta siis mä en tarkoittanu sitä alkuperästä millään pahalla, mutta kun vastasit hiukan tympeästi, niin se alkoi ärsyttää. Joten pyydän anteeksi, että vedin tähän hirveän numeron siitä.

(mutta voi eläääämä, kai sitä kirjoitus fonttia saa käyttää ilman että muut alkaa asiattomia laukoa? ja lööperiikka, minäpä en kirjota, en kai minä niin tyhmä ole että kuvittelisin pystyväni kirjoittamaan jotain kivaa, kun vihaan koulunkin ainekirjoitusta?)

.......Empä minä kai muuten jatkoa pyytelisi jossen sitä haluaisi. Mua vaan ärsyttävällä vammalla koukuttaa tää ficci, joten mitä muuta voi tehä kun lukea loppuun?(huom, tuo oli retorinen, joten uskaltakaakin kommata siitä jotain ;) )

On tuo kai jotakuinkin järjellinen selitys, että Diego ois käyny voltureiden luona, mutta vaikka minusta se ei sovi kuvaan, niin kai siitä kuitenkin pitää pientä plussaa antaa että keksit tuollaisen stoorin diegollekkin(ja älkää myöskää välittäkö minun tyhmistä stoori jutuista kun se on kai jotain tyhmää meidän..öö mun ex-luokan slangia joka jäi käyttöön, siitä on vaikea päästä eroon, mutta siis en tarkoita sitäkään pahalla.) mutta se ei mielestäni ihan sovi kunnolla kuvaan, mutta en voi selittää miksi, koska kaikki muuten alkavat sättiä, kun eivät nyt muutakaan näemmä keksi..huoooh.
mutta plussaa siitä, että vaikka minun mielestä itse juoni ei ehkä mitä mahtavin, niin omaat silti minun mielestäni hyvän kirjoitustavan!

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #66 : 23.07.2010 18:18:35 »
Hei, mun mielestä sä olet todella hyvä tässä ja pidän tästä ficistä todella. Bree on ihana hahmo, pidä siitä kiinni. Bella taas ärsyttää mua tässä, yleensä en siihen niin ärsyynny, mutta tämä on antanut uusia näkökulmia. Ilostuin uudesta luvusta, jatkoa vaan kehiin! <3
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #67 : 27.07.2010 09:44:37 »
Noniin nyt olen majouttautunut takaisin puskasta.

Jatkoa kirjoitan heti kun huvittaa. Ei sitä väkisin pidä  ::)

Aleshee: kyllähän minä sen ymmärrän, mutta minunkin asenteeni on usein tuollainen. Tosiaan kaikkia en voi mielyttää, vaikka kuinka välillä haluaisinkin. Diegon Volterrassa käynnin yritän tehdä mahdollisimman järjelliseksi.

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #68 : 02.08.2010 22:06:00 »
Minäkin ilmoittaudun lukijaksi. Olet keksinyt todella kiinnostavan aiheen ja juonen joka on muuttanut todella paljon juonen kulkua kirjan kannalta. Kerronta on ollut sujavaa ja hyvää, mutta lyhyet luvut hieman häiritsevät. Lisäksi lukujen eteen voisit laittaa ainakin luvun numeron, koska välillä meinasin sekottaa lyhyimmät luvut todella pitkään kommenttiin. :)

Bellan mielenkiinto on hauskaa luettavaa, mutta jotenkin Bellan kysymykset olivat ehkä hieman ei-Bellamaisia? Jotenkin ne eivät tuntuneet sopivan Bellan suuhun. Bella on kuitenkin kirjoissa omanlaisensa henkilö. Lisäksi Breen vastaukset Bellalle oli vähän outoja... Myöskään Rosalien vihaa Breetä kohtaan en täysin ymmärrä?

Vaikka epäkohtia löytyykin, tämä on ollut mukavaa luettavaa ja toivon että saan lukea lisää pian (eli silloin kun pääsen taas joskus ikuisuuden päästä koneen ääreen). Tsemppiä kirjoittamiseen ja toivon että sinulla on jo ficin suhteen suht tarkat suunnitelmat ettei sitten jää ideapulan takia ainakaan kesken. :)

-Lozku
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #69 : 21.08.2010 21:07:36 »
Heiheihei JATKOA valopää!! Tää on aivan loistava! Mikä kestää?  ;D
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #70 : 21.08.2010 21:35:57 »
Heiheihei informoin. Kone kaatui ja järkytyin. Mutta oli kolmen päivän kriisi ja nyt on kone elossa. Kirjotan pian jatkoa.

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #71 : 28.08.2010 23:18:02 »
A/N: Herranjestas tätä sekoilua. Joo siis päälimmäinen syy tämän luvun viipymiseen on se, että kone suvaitsi kaatua. Piti asentaa kokonaan uusi käyttöjärjestelmä. Elikkä siis kirjottelemani jatko katosi. Onneksi en paljoa ollut kirjoittanut, eikä sekään ollut vielä täydellinen. Nyt se sitten toimii, mutta on pitänyt kaikkea latailla. Kirjotan nyt taas täällä muualla, jossa ei ole wordia käytössä, ilmottelkaa hei taas kirjotusvirheistä. Niitä kun voi matkan varrella välkkyä vakavempiakin. Luku voi olla vähän lyhykäinen, mutta hei, otan itteäni niskasta kiinni ja kirjottelen taas useammin, lupaan sen :) Olipa jotenkin tosi hankalaa pitää hahmoja IC'einä, kun on ollut tämä kuukauden mittanen ( ylikin? ) tauko. No jos meni metsään, niin eiköhän se tästä kohene. Kritiikkiä saa heittää. Tää luku varmaan raadellaan palasiksi, mutta kommentti on aina kommentti.


Luku 7.


Se oli järjetöntä, kuinka voimakkaasti Diegon näkeminen minuun vaikutti. Edes poltteleva jano ei voittanut sitä tunnetta. Kuinka hänen rauhallinen olemuksensa sai minutkin pelottavan tyyneksi. Miltei kuin olisin ollut Jasperin seurassa. Tosin Jasper ei ollut minulle mitään verrattuna Diegoon. Kuinka hirveältä se kuulostikaan, mutta se oli totta.
Ei, minä en missään tapauksessa rakasta Diegoa enemmän kuin on turvallista.
Rakastan häntä kuin kuu aurinkoa. Ristiriitaisesti, mutta silti toisen kauneutta heijastavasti.
 Isoäitini sanoi minulle joskus, että rakastuminen on pahasta. Rakkaus taas oli enemmän kuin hyväksyttävää.
Minua itketti. Kyyneleet olivat vankeina kuin lintu häkissä. Jos lintu pääsisi nyt ulos, se laulaisi iloisen sävelen, surullisen sijaan.
 Kuinka huojentavalta tuntuikaan astella Diegon eteen ja koskettaa häntä. Miltei kuin olisin halunnut varmistaa, että hän ihan oikeasti oli siinä. Ettei hän olisi missään tapauksessa harhakuvaa. Unta, jota en ikinä voisi enää nähdä.
" Hei ", minä vastaan. Kasvoilleni leviää hymy väkisinkin.
Diego hymyilee takaisin.
" Kuinka sinä... miten taistelussa kävi? " Hän kysyy minulta. Ilmeisesti hän ei tiennyt miten muotoilla lauseensa.
" Diego, kaikki kuolivat. Fred pakeni, minä antauduin. Et tajuakkaan mikä helpotus... sinä... sinä olet elossa. ", sanon. Pistepistepiste, minäkään en osannut muotoilla lauseitani. Lauseeni tuntuivat hirveän koruttomilta, kun oli kuunnellut Culleneiden virheetöntä puhetta. Tosin he olivat eläneet niin paljon kauemmin kuin minä.
Diegon kasvoilla häivähtää epäilys, sitten hämmennys.
" Kuinka...? " hän sanoo, sitä ei voinut laskea kysymykseksi. Hän sanoi sen ikäänkuin itsekseen. En tiedä oliko minun edes tarkoitus kuulla sitä. Mutta tälläisenä sitä oli hankala välttää. En vastaa, koska tuntuisi, että se olisi epäkohteliasta.
Hän tarttuu käteeni, joka tuntui sillä hetkellä sopivan siihen täydellisesti.
" Jos ei mietitä sitä nyt Bree", Diego hymyilee houkuttelevasti. Sellaisen hymyn takia tajuaa vampyyrielokuvien naisten lumoutuneen katseen. Kuinka helppoa oli vain katsoa suoraan silmiin, hymyillä ja kehrätä komealla äänellä naisen korvaan. Vannoutuneinkin katolisen koulun oppilas lähtisi kuin hypnoosissa vampyyriherran matkaan. Minä en olisi ollut poikkeus, enkä periaatteessa ollutkaan. Tosin minulle ei kehrätty. Minulle tarjottiin hampurilaista.
" Sinä sanoit keksineesi sen salaisen ninja-asian. " Sanoin ja koitin matkia hänen väläytämäänsä hymyä.
" Ninja-asian? Ai sen kättelyn ", Diego nauraa minulle, mutten pahastu. Hänen naurunsa kuulostaa mukavalta. Varsinkin, kun luulin etten koskaan enää kuulisi sitä.
" Mikä ninja-asia? ", kuuluu puskista.
Tunnistan äänen ja purskahdan nauramaan. Pian ilmestyy kiharahiuksinen Emmett viereemme. Diego
" Bree... keltasilmä... oletko sinä... onko tämä... väijytys? " Diegon silmät ovat rävähtäneet isoiksi.
Puristan hänen kättään hellästi.
" Diego ei hätää. Riley ja meidän luojamme valehtelivat. Diego, tässä on Emmett. Emmett, Diego ", sanon rauhoitellen. Toivottavasti, vain toivottavasti Diego uskoo ja sulattaa kaiken. Oli niin paljon hänelle kerrottavaa, hänen kanssaan jaettavaa.
Diego nyökkäsi kireän oloisesti. Hänen yleensä niin tyynet kasvonsa näyttivät jotenkin kiristyneen. Emmett taas virnuilee pahaenteisesti. Hän tarttuu Diegon kädestä ja kättelee oikein kunnolla. Minä pitelen kiinni siitä toisesta kädestä.
" Ollaanpa sitä hiljaista porukkaa. Keskeytinkö sen täydellisen muiskuhetken? " Emmett hymyilee. Selvä on, hänen puheensa ei ollut yhtä korullista, kuin muiden Culleneiden. Mutta tosin se oli jotenkin omituisella tavalla lohdullista. Helpotuksekseni Diego hymyilee hiukan.
" Täydellistä muiskuhetkeä ei ole olemassa. Ei ole väliä oletko Eiffel-tornissa vaiko sivukujalla rottien kanssa. Tärkeintä on se, kenen kanssa suutelee. " Hän esitelmöi. Minä kohotan kulmiani, no jopas onkin kliseistä.
" Minä olen suudellut Eiffel-tornissa. Rose ei olisi halunnut niin hirveän väkijoukon keskellä, mutta tottakai sekin pitää tehdä. Se oli oikein mukavaa" Emmet esitelmöi virnuillen. Pyöräytän silmiäni, kyllä minä ainakin tiesin Emmettin mukavat.
Diego kääntyy katsomaan minua.
" Mitäs sanot Bree, milloin on täydellinen muiskuhetki? " hän kysyy minulta. Olen näkevinäni hänen silmäkulmassaan pilkkeen.
" En minä tiedä... ", sanon miltei nolona, en ollut kovinkaan montaa kertaa elämässäni suudellut. Diego toi huulensa korvanlehteni läheisyyteen.
" Kävisikö nyt? ", hän kuiskaa. Kuvittelinko minä vain, vai oliko hänen äänensä jotenkin... hirveän seksikäs? Räpyttelen silmiäni hetken ja nauran sitten perään hysteerisenpuoleisesti.
Diego tulkitsee sen myöntävästi vastaukseksi ja painaa huulensa minun huulilleni. Kuulen Emmettin viheltävän, mutta jostain syystä se pimenee tajunnastani aika nopeasti.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #72 : 29.08.2010 10:35:17 »
Siis mitenkä mulla on sellanen tunne et tossa Biegossa on jotain hämärää? Hänen käyttäytyminen oli outoa ja miten sen nyt sanoisi teenäistä.

Hyvin olit jälleen kirjoittanut, sait minut janoamaan jatkoa otsa mietinnässä kurtussa.
KIITOS! <33

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #73 : 29.08.2010 18:33:09 »
ääää ihanaa<3 :)
i feel i can fly

rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #74 : 31.08.2010 14:41:04 »
IHANA luku taas! Diego on niin ihana ::)
Taas jatkoa odotellessa!

Jasmiina

  • ***
  • Viestejä: 23
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #75 : 31.08.2010 17:04:33 »
JEEEE ! ! !

mä täällä kiljun riemusta  :D vaikka ei tiedä tuleeko tosta Diegosta ja Breestä mitään paria. Diegon käytös on jotenki ehk vähän teennäistä tai jotain sen suuntasta, en nyt keksi oikeet sanaa mut kummiski...
toivon silti et niist tulis semmonen sulonen pari <333

Jatkoa odottelen !!!  :)
I get lost in books so easily, they were there when no one else was.

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #76 : 01.09.2010 20:27:01 »
ooi söpööö <33
Luin tän vasta nyt, mutta olisimpa jaksanut lukea aiemmin , koska oli tosi ihana. Niin ihanaa, että Diego ei oo kuollu. Toivottavasti se ei vaan kiusaa Breetä vaan rakastaa sitä oikeesti <3

Jatkoa pian, kiitos
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

ElkQ

  • Vieras
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #77 : 02.09.2010 22:31:10 »
hei! tää on kiva!!
Mä oon lukenu sen Bree Tannerin lyhyt elämä- kirjan ja sisko suositteli tätä ja
on kieltämättä parempaa jatkoa ( mun mielestä. Meyerinkin on tosi hyvä!! :D)
kuin se kirja. tykkän!
Jatkoa odotan.  :)

ElkQ

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #78 : 03.09.2010 17:04:35 »
Voi kiitos kaikille. Piristää kaivatusti tätä päivää. Minäkö parempi kuin Meyer? Ehenhen.

Jatkoa kirjotan heti kun inspaa.


rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #79 : 29.09.2010 17:24:07 »
Jatkuiskohan tää jo.....?