Nimi: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
Ikäraja: S
Paritukset: Ginny/Michael Corner, Ginny/Dean Thomas, Ginny/Harry Potter
Genre: fluffy/romance/"drama", jotain sellaista
Vastuuvapaus: Rowlingin hahmot
A/N: Osallistuu 3 kertaa kun -haasteeseen sekä Weasleyn perhepotretti -haasteeseen. Pakko sanoa, että tosi harvoin raapaleet suostuvat näin helposti muotoutumaan juuri oikeaan sanamääräänsä!
Michael Corner
Rakas päiväkirja, olen löytänyt poikaystävän. Hänen nimensä on Michael Corner, ja hän on uskomattoman suloinen. Hänen hymynsä valloittaa koko oleskeluhuoneen, ja hänellä on oikein nätit todella tummat hiukset. Ei mitään sellaista vaaleaa olkikasaa tai muutakaan typerää. Hän on aivan ihana!
”Ginny… Sinulla on niin kauniit silmät.”
”Sinullakin, Michael. Niissä on hitunen vihreää.”
”Niin, harvoinhan silmät ovat selkeän väriset.”
”Minä pidän sinun silmistäsi. Mutta enemmän pidän sinun huulistasi.”
”Hyvin puhuttu.”
Rakas päiväkirja, minä erosin Michael Cornerista. Hän oli oikeastaan aika idiootti. Eivätkä hänen hiuksensa loppujen lopuksi olleet kovinkaan tummat, lähempänä varmaan vaaleaa kuin mustaa. Ja hänen oli aina pakko olla paras.
Dean Thomas
”Kuule, mitä mieltä olet jästisyntyisistä?”
”Ei heissä ole mitään vikaa. Kuinka niin?”
”Mietin vain. Entä puoliveriset?”
”Ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin. Mihin tähtäät, Dean?”
Rakas päiväkirja, minä seurustelen taas. Dean Thomasin kanssa – hän on puoliverinen, mikä on oikein hyvä. Hänellä on aivan ihanat mustat hiukset, ja hän on todella huomaavainen ja kiltti. Hän on sopivan ikäinenkin – vuoden minua vanhempi – ja vieläpä rohkelikko. En voisi edes toivoa enempää!
”Ginny, älä viitsi!”
”Viitsinpäs! Sinä et kuuntele minua! En ole mikään uusavuton – voisit ihan totta antaa minun hengittää!”
”Suutut aivan turhasta! Olen vain herrasmies!”
”Eipäs.”
”Johtuuko tämä siitä, että olen musta?”
”Olet säälittävä!”
Harry Potter
Rakas päiväkirja, tänään minä suutelin Harry Potteria.
”Harry…”
”Niin?”
”Minä rakastan sinun hiuksiasi.”
”Minä en. Ne ovat sotkuiset.”
”Ja sinun silmiäsi. Ne ovat niin kirkkaanvihreät.”
”Kuulen niistä aina: äitini silmät. Ja muuten näytän isältäni.”
”Anteeksi.”
”Ei se haittaa. Kun sinä puhut siitä.”
Rakas päiväkirja, Harry on sitä kaikkea, mitä minä olen halunnut. Hän on se ainoa, joka on tarkoitettu minulle – kuulostaa ihan järkyttävän imelältä ja typerältä, mutta totta se on. Hän nauraa minulle, kun kaadun. Hän kuuntelee, kun kiivastun hänelle – joskus hän osaa olla niin tuhottoman ärsyttävä, että tunnen oloni kotoisaksi. Hän osoittaa tunteitaan harvoin sanoin, mutta teoin sitäkin vakuuttavammin.
A/N: Jos pääsit tänne asti, älähän vielä karkaa, vaan jätä palautetta, oli se sitten millaista tahansa - joohan? (: