IKÄRAJA: S
Fandom: Twilight
Tää on mun eka ficci ja toivoisin rakentavaa kommenttia :----D öö ja en tiiä pitäiskö tähän kirjottaa jotain muutaki? Ku nois jossain lukee noit, että mikä genre ja niin. Haluisko joku selostaa? :O
1. Edward
”En tiedä mitä tekisin ilman sinua Edward. Olet koko elämäni”, Bella kuiskasi korvaani makoillessani hänen kanssaan sängyllämme.
”Bella sinun ei tarvitse sanoa tuollaista, koska emme tule eroamaan ikinä. Emme ikinä. Minä lupaan sen”
”Minä tiedän sen, mutta.. mitä jos Volturit tulevat tai joku muu, joka tahtoo meille pahaa?”
”Me taistelemme heitä vastaan ja voitamme, koska meillä on sinut, kultaseni”
”Niin. Tietenkin me voitamme”, Bella naurahti. ”Lähden käymään La Pushissa Jaken luona. En viivy kauaa”, Bella sanoi ja lähti.
Menin olohuoneeseen ja näin siellä pikkuisen Renesmeeni leikkimässä suloisena niin kuin aina. Hän muistutti puoliksi minua ja puoliksi Bellaa. Hän oli niin kaunis ja tiesin, että hänestä tulee vieläkin kauniimpi. Renesmee huomasi minut ja juoksi halaamaan minua.
”Isä, missä äiti on?” hän kysyi.
”Bella lähti käymään Jaken luona.”
”MIKSEN MINÄ PÄÄSSYT MUKAAN?” Renesmee kiljui.
”Huomenna sitten.”
”No okei. Se on sitten luvattu.” Renesmee hymyili ilkikurisesti ja jatkoi leikkejään.
Oli vaikeaa olla Bellasta erossa vaikka tiesin, ettei hänellä olisi hätää sen rakin luona, josta olin alkanut jo vähän pitämään. En paljoa, mutta nyt sentään siedin häntä Bellan ja Renesmeen vuoksi. Ulkona alkoi sataa ja päätin syventyä Bellalta saamaani kirjaan.
Vähän lyhyt, mutta kai siitä nyt jonkun selon saa millainen tää on. (:
// Angelina lisäsi ikärajan alkuun.