Title: Miksei se vain katoa?
(entinen: Why doesn't it disappear?)Author: Claire
Rating: S
Pairing: oikeastaan voisi kuvitella vaikka miksi, mutta mä tulkitsen tämän H/D:na.
Warnings: yksi pikkuinen kirosana siellä saattaa olla, koittakaa kestää.
Genre: raapale (angst, slash)
Summary: Kaikkea sitä, mitä en tarvitse.A/N: Mä oon huono kirjoittamaan raapaleita, mutta päätin nyt sitten kokeilla ekaa kertaa, ja siksi teksti saattaa ollakin vähän tökstöks. Ilmottakaa toki kirjoitusvirheistä. Ja ihan mikä tahansa kommentti on tervetullutta ja todella toivottua
A/N2: Haha, no niin, kaksi vuotta siitä kun kirjoitin tämän ficin, onpas aika mennyt nopsasti. Sanon sen verran, että tässä raapaleessa sukelletaan Dracon pään sisään eli hänen näkökulmastaan siis teksti. Ja muokkailin tämän ficin nimen uusiksi, sillä mun mielestäni ei oikein sopinut se, että oli englanninkielinen otsikko, mutta fic itsessään suomea. Ei mulla sitten muuta, nauttikaa!
~
Miksei se vain katoa? Se ei katoa. Se saattaa venyä valtavaksi tai kutistua pikkiriikkiseksi, mutta se ei katoa.
Koska se on osa ihmissydäntä, koska se kuuluu tähän helvetinmoiseen ihmisluontoon! Vaikka kuinka tahtoisin päästä siitä eroon; ei se katoa! Ei se muutu miksikään, ei siltä voi paeta eikä sitä voi kadottaa. Paitsi silloin, kun sitä eniten saattaa tarvita.
Kuinka ironista on rakkaus.
Kaikkea sitä, mitä en tarvitse. Kaikkea sitä, mikä tekee tästä elämästä vain monimutkaista ja vaikeaa. Se muuttaa ihmiset mustasukkaisiksi ja kieroutuneiksi. Pettureiksi.
Sitähän on "rakkaus".
Ja jos rakkaus sinua kohtaan kuuluu ihmissydämeen, niin sitten en tahdo olla ihminen.