Kirjoittaja Aihe: Sirius Sirius Sirius, sallittu, oneshot, fluffy  (Luettu 2315 kertaa)

magrat

• noita
  • happy
Ikäraja: Sallittu
Paritukset: Sirius/Lupin, Sirius/Severus
Tyylilaji: Oneshot, fluffy

A/N: Kolme hieman erilaista kuvaa Siriuksesta.

//: Pientä hienosäätöä

*

Sirius. Sirius. Sirius Sirius SiriusSiriusSiriussiriusiriusiriussirisiiuruurisiriusri
Remus hoki nimeä puoliääneen niin kauan kunnes se menetti merkityksensä, puuroutui hänen huulillaan ja lopulta jäljellä oli vain epämääräistä sihinää ja lopulta sekin kuoli.
Sirius. Takkuinen, pörröinen, lämmin, painava Sirius. Sirius joka virnisti ja oli samassa pelkkää seksiä. Sirius joka juoksi luokasta suoraan järveen saatuaan tietää O.W.L tuloksensa. Sirius joka… Sirius joka makasi hänen vierellään ja silitti hänen paljasta selkäänsä. Sirius joka laski jokaisen luomen hänen kehostaan ja sanoi että se oli hänen uusi onnenlukunsa. Sirius… Tuhannet pienet sähköiskut kiersivät läpi Remuksen kehon, kun hän ajatteli Siriusta. Hän halusi juosta ja hengästyä. Hän halusi huutaa, lyödä kätensä verille, tunne oli lähes sama kuin täysikuun aikaan. Hän tunsi olevansa elossa kymmenen kertaa enemmän kuin normaalisti ja silti jumissa normaalin ruumiinsa sisällä. Hän halusi… Jotain.
Ahdistuksissaan Remus hautasi kasvonsa tyynyyn ja päästi ilmoille tukahtuneen parkaisun.

“Onko kaikki okei?” James kysyi varovasti.
Remus hätkähti, mutta ei nostanut päätään nyökätessään. James katsoi ystäväänsä hieman epävarmana, mutta päätti antaa olla.
“Niin tuota, kun minulla on tosiaan vähän vaikeuksia sen professori Binnsin tutkielman kanssa.”
Remus pysyi vaiti ja liikkumatta. Jamesin teki mieli tökkäistä tätä kylkeen, selvittää hengittikö poika edes.
“Niin, että jos ehtisit…?”
“Kohta!”
“Ookei”, James sanoi lähinnä itsekseen, pyöräytti silmiään ja luikahti takaisin oleskeluhuoneeseen.

*

Sirius. Sirius on. Sirius on.
Sirius oli röyhkein ihminen, jonka Severus saattoi kuvitella.
Sirius tuli hänen taakseen Suuressa salissa, puhalsi hänen niskaansa ja sanoi seksi. Eikä Severus pystynyt ajattelemaan mitään muuta koko päivänä kunnes iltapäivällä tyhjässä luokassa…
Tai sitten se kerta kun Sirius liemitunnilla painoi koko kehonsa vasten Severuksen selkää ja seuraavalla tunnilla hän loitsi pieniä hämähäkkejä kulkemaan pitkin hänen selkäänsä, niin että näytti kuin ne tulisivat hänen hiuksistaan ja sitten hän sanoi jotain sellaista kuin hei Ruikuli, onko hiustenpesu taas unohtunut.
Sirius teki hänet hulluksi. Kuten se, että tämä jatkuvasti kosketteli Severusta. Nopeasti hipaisten aamiaisella, kovempi tönäisy käytävällä, jalalla silittely taikuudenhistorian tunnilla, jatkuvasti.

Kun Severus kerran kysyi siitä suoraan, miksi sinä teet sellaista? Miksi sinä kidutat minua? Sirius suuteli hitaasti hänen niskaansa ja kuiskasi onko, suukko, tämä, suukko, sinusta, suukko, kidutusta? Ja hän hitto vieköön hymyili koko ajan. Sillä tavalla että Severus suli hänen eteensä ja teki kaiken, niin kuin Sirius tahtoi.
Kaksi kertaa Severus oli sanonut Siriukselle että nyt se loppuu. Tämä oli viimeinen kerta ja Sirius vastasi että okei. Sirius ei enää tullut hänen luokseen iltaisin tai kaapannut häntä luutakomeroon kesken koulupäivän. Hän teki selväksi, että jokainen kosketus _ei ollut millään tavalla viettelevä, ja siksi entistä piinaavampi. Molemmilla kerroilla Severus antoi periksi.
Sirius oli Sirius oli siinä.

*

Sirius oli lähes jumala Peterille.
Hän katseli kuinka tytöt vilkuilivat Siriusta hiustensa takaa ja hymyilivät. Ne olivat kauniita tyttöjä, joilla oli suorat hampaat ja kultaiset hiukset. Sellaisia tyttöjä, joiden kanssa Peter olisi halunnut olla. Välillä tytöt tulivat aivan lähelle, kun he istuivat pihalla ottamassa aurinkoa kevään ensimmäisinä päivinä, mutta silloin Peter meni aina lukkoon. Hän punasteli, ei saanut sanaa suustaan ja vihasi itseään.
Sirius ei koskaan punastellut. Jos Sirius meni hämilleen, hän teki sen aina suloisesti, hänen kasvoilleen nousi epävarma virne ja hän naurahti vaivaantuneesti mutta suloisesti. Peter tiesi, kuinka tytöt puhuivat Siriuksesta.
Peter ei koskaan myöntäisi sitä, mutta joskus öisin hän hiipi poikien huoneeseen ja harjoitteli peilin edessä. Hän yritti saada hymynsä toimimaan kuten Siriuksen tai hiuksensa asettumaan samalla tavalla. Ei se koskaan onnistunut.
Katkerinta oli, että Sirius sai jopa pojat ihastumaan itseensä.

*
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:32:33 kirjoittanut Scarlett »

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
Vs: Sirius Sirius Sirius
« Vastaus #1 : 05.05.2010 10:41:48 »
Aaws, tää oli jotenkin söpö :D Sirius nyt on sellanen sulonen karvapallo, niin kuin Remus jo ilmaisi asian. Vähgän oudolta tuntui kun laitoit Remuksen nimeksi Lupinin, mutta toisaalta se kävi tähän :) Severus/Sirius ficit on harvassa ja sitä tulee melkein kaikki luettua, kun sellaisen löytää. Severuksen kuvasit todella ihanaksi tässä.

Anteeks rakentavan puute ja lyhyt sekava kommentti, mutta pitää lähteä ulos nyt, tunti loppuu, mutta halusin välttämättä kommentoida tätä :)

~Ruskapoika
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

magrat

• noita
  • happy
« Vastaus #2 : 05.05.2010 11:17:07 »
Apua, en itse ole ollenkaan tajunnut tuota Lupinia! :D moneen kertaan luin tämän läpi ja kaikkea, mutta jotenkin niin luontevasti tuo Lupin sopii Remuksen hahmolle. T
aidan sen kuitenkin tuonne korjailla, kuulostaa Sirius/Remus niin paljon paremmalta. ;P

Ja tuhannesti kiitos kommentistasi!
Ihana saada heti hyvää palautetta kun pitkästä aikaa jotain julkaisen. :)

-magrat

Sädekehä

• Hömelö otus
  • Until you believe
« Vastaus #3 : 05.05.2010 12:25:10 »
Aww. Hymyilin typerästi koko ficin ajan, sillä tämä oli jotenkin hirmu suloinen ja hauska samaan aikaan. Ehh. Kaiken huippu on vielä se, että vihaan Sirius/Remusta yli kaiken, enkä mitenkään kyllä näe Sirius/Seveä yhtään sen houkuttelevampana! Mutta joo, en sano parituksien olleen toimivia, vaan, että olit kirjoittanut ne vastustamattoman hyvin. Teit Siriuksesta tässä oikein velmun, ja tapa jolla kuvasit Remuksen ja Severuksen tunteita oli kyllä aika mainio. Molemmat kärsivät superseksikkään Siriuksen takia. Hihii, kyllä minäkin olisin kärsinyt. ,)

Peterin osio oli kuitenkin minusta paras. Olen aina itsekin kuvitellut, että Peter nimenomaan jumaloi Siriusta. Vieläkin enemmän kuin Jamesia. Ja tuo pätkä oli kyllä hyvä kuvaus siitä. Se oli omalla tavallaan surkuhupaisa ja sai minut ainakin virnistelemään huvittuneena. Toisaalta kuitenkin on surullista ajatella, miten Peter olisi halunnut olla Siriuksen kaltainen ja saada huomiota osakseen. Melkein häntäkin säälii.

Lainaus
“Niin tuota, kun minulla on tosiaan vähän vaikeuksia sen professori Binnsin tutkielman kanssa.”
Remus pysyi vaiti ja liikkumatta. Jamesin teki mieli tökkäistä tätä kylkeen, selvittää hengittikö poika edes.
“Niin, että jos ehtisit…?”
“Kohta!”

Kihh, tämä oli niin loistava. Anteeksi, en tiedä tarkoititko tätä ollenkaan humoristiseksi, mutta minua kyllä nauratti. Erityisesti tämä kohta. : D

Lainaus
Sirius tuli hänen taakseen Suuressa salissa, puhalsi hänen niskaansa ja sanoi seksi.

Ihana Sirre. Saisi miinkin niskaan tulla puhaltelemaan..

No joo, olisin voinut muutakin hyviä kohtia kommata. Mutta siis kokonaisuus hyvä. Kerrontasi oli ihan kivasaa, ja pidin siitä, miten ilmaisit asioita. Idea tässä oli hupaisa ja sanoisinko omaperäinen. Tykkäsin! (:
All I wanted was you

Ava by Sinderella

magrat

• noita
  • happy
« Vastaus #4 : 05.05.2010 13:51:14 »
Kiitos kommentista jälleen!

Hyvä että olen jotain omaperäistä onnistunut kirjoittamaan, se tuntuu niin kovin vaikealta mitä enemmän hp fiktiota lukee.
Ja kyllä tämä saa naurattaa!! :D
En tiedä miksi, mutta itse aina ajattelen Jamesin todella pinnalliseksi henkilöksi, joten häneen mielestäni sopii edes pieni pilkahdus huumoria. :)

Kiva että pidit Peteristäkin. Hänestä kirjoitetaan mielestäni todella vähän. Kelmitarinoissakin keskitytään yleensä vain kolmeen kelmiin vaikka Peterilläkn on nelikossa tärkeä osa. Hännystelijä ei ehkä ole kaikista seksikkäin rooli, mutta sekin on osa ryhmää ja tuo siihen luonnetta.

Kiitos ja kumarrus!

-magrat

magrat

• noita
  • happy
« Vastaus #5 : 06.05.2010 20:40:58 »
Kiitos ihanan pitkästä komeentista! :)

Mua itteeni kiinnostaa se ristiriita joka on ihmisten tekojen ja ajatusten välillä ja siksi mä yritän kirjoittaa sellaisia suhteita. Että vaikka Sirius ulkoisesti jatkuvasti kiusaa (jopa julmalla tavalla) Severusta, hän saattaisi oikeasti olla ihastunut tähän. (tuskin rakastaa) On upeaa, jos jotain sellaista olet tästä tavoittanut. :D

Mulla on muutenkin tosi ristiriitainen suhde Siriukseen. Kun kolmas kirja ilmestyi, hän oli lempihahmoni pitkään, mutta sitten kun huomasin kuinka tavallaan pinnallinen hän oli halutessaan elää Harryn kautta, aloin vihata häntä. Ja sitten taas saatiin tietää hänen nuoruudestaan, jonka jälkeen mä olin ihan sekaisin siitä, kuka hän on miehiään ja sehän sai mut rakastumaan Siriukseen uudestaan. :D

Toivottavasti ehkä inspasin sinua lukemaan lisää Severus/Sirius paritusta, ne on meinaan molemmat niin sekaisin, että uskon että siitä parista löytyy varmasti lisääkin sellaisia tarinoita, jotka sulatat ja joista pidät! :)

Kiitos vielä kaunis ihanasta kommentista.

magrat

ps.
Lainaus
Hetkittäin Siriuksesta tuli esiin myös se raivostuttavampi puoli, jonka vuoksi hänestä ei ehkä ihan koko aikaa ollut mahdollista pitää.

Sirius on niitä hahmoja, joita itse olisin varmaan kyllä matkan päästä ihaillut, mutta joiden läheisyydessä en olisi kestänyt olla. :P
« Viimeksi muokattu: 06.05.2010 20:44:34 kirjoittanut magrat »