Kirjoittaja Aihe: Perheenlisäystä, S  (Luettu 2587 kertaa)

raitakarkki

• mrs. Finnigan
Perheenlisäystä, S
« : 28.04.2010 22:12:40 »
Nimi: Perheenlisäystä
Kirjoittaja: raitakarkki
Oikolukija: Nevilla ♥
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Lavender/Charlie
Tyylilajit: romance
Tiivistelmä: Lavender, Charlie ja heidän perheensä.

A/N: Satanen, sana on vanhemmat sekä Het10

**

Lavender tutki peilistä jo selvästi pyöreää vatsaansa. Napa näytti hassulta pyöreän vatsan keskellä. Lavender kutitti sitä etusormellaan ja hymyili. Tunne oli kutkuttavan omituinen, toinen ihminen kasvoi siellä, Lavenderin sisällä ja Lavender olisi lapsen äiti, ei kukaan muu. Lavender huokaisi ja katsoi uudelleen pyöreää kumpuaan. Hän rakasti syntymätöntä vauvaansa hirmuisesti, hän tiesi että hänestä kasvaisi kaunis – tai komea, jos poika siunaantuisi. Lapsella saattaisi olla Lavenderin kasvonpiirteet, joka ei olisi ollenkaan paha, sillä vaikka Lavender itse niin sanoikin, hän oli ollut erittäin suloinen lapsena, eikä nykyisessäkään ulkomuodossa ollut valittamista. Lavender hymyili hipaisten vielä vatsaansa ja odotti malttamattomasti sitä päivää, jolloin hän saisi tuntea ensimmäisen potkun.

Lavender tonki hetken vaatekaappiaan ja veti vauvavatsansa päälle t-paidan, johon Parvati oli kirjoittanut ison liudan terveisiä vauvalle. Hymy käväisi Lavenderin suupielissä, kun hän venytti sinistä paitaansa lukeakseen taas uudelleen, mitä Parvati oli kirjoittanut.

Kun Charlie tuli kotiin, pieni tuulenvire seurasi hänen mukanaan ovesta sisälle eteiseen. Hän kuuli yläkerrasta paljaiden varpaiden ripeät askeleet, kun Lavender liiteli aviomiestään vastaan. Charlie pyyhkäisi hiuksensa vielä vähän enemmän sekaisin ja otti Lavenderin syleilyynsä, kun tämä oli päässyt portaat alas.

”Tuleekohan vauvastamme yhtä suloinen kuin vatsastasi nyt?” kysyi Charlie ja katsoi Lavenderia.

”Suloisempi”, totesti Lavender ja painoi hellän suukon miehensä huulille.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 20:11:02 kirjoittanut raitakarkki »
in the bleak midwinter

raitakarkki

• mrs. Finnigan
Vs: Perheenlisäystä, S
« Vastaus #1 : 15.07.2010 13:56:24 »
Kiitos paljon Zug! Piristi kun huomasi että vanhempaa fikkiä oli kommentoitu :)
in the bleak midwinter

Yuujishi

• Vieras
« Vastaus #2 : 19.08.2010 19:32:47 »
Voi eiii... :D

Kerrankin joku sai minut hymyilemään Lavenderille! Se on saavutus hei,
yleensä en voi sietää häntä. :D Mutta tämä oli oikein suloinen,eikä tuo
paritus ole mikään niin tavallinen. Tykkäsin kovasti. ;) Varsinkin tuo loppu
nosti hymyn kasvoille. =)

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #3 : 20.08.2010 14:04:19 »
Oi kiitos paljon Yuujishi! Kiva kun onnistuin hymyilyttämään :)
in the bleak midwinter

Ria

« Vastaus #4 : 21.08.2010 13:52:53 »
Tämä oli tosi suloinen fic! :)
Ja mulla on kyllä sama kuin Yuujishilla, en voi yleensä sietää Lavenderia, mutta tässä hän oli todella suloinenja muutenkin tykkäsin tosi paljon tästä parituksesta :) Lavender ja Charlie olisivat kyllä sopineet (ainakin tämä ficin perusteella :)) tosi hyvin toisilleen :)
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #5 : 22.08.2010 15:40:50 »
aww kiitos paljon Ria, hienoa kun olen tehnyt Lavenderista mieluisan :D
in the bleak midwinter

MirenvA

• bag badger
    • Tumblr
« Vastaus #6 : 27.08.2010 17:31:39 »
Oi kun oli suloinen <3

Saattaa olla, että oon tän joskus lukenu, mutta en oo kommannut.
Korjataan se nyt sitten.

Hmh, mun täytyy nyt kompata näitä aikasemmin kommentoineita aika paljon, meinaan yleens Lavender on hirrrrveen ärsyttävä, mutta tässä se oli jotenkin... millai sitä ny sit kuvailis, hellyytävä?
Ja myös sitä, että tää on aika harvinainen paritus (en ainakaan oo lukenu tällä parituksella paljoo), mutta, Tim Gunnia hiukan matkiakseni, you made it work! :D

Lainaus
Napa näytti hassulta pyöreän vatsan keskellä. Lavender kutitti sitä etusormellaan ja hymyili. Tunne oli kutkuttavan omituinen, toinen ihminen kasvoi siellä, Lavenderin sisällä ja Lavender olisi lapsen äiti, ei kukaan muu.
Tollatavalla voisi kuvitella jokaisen tulevan äidin ajattelevan. Lainsin tän kohan, koska tässä viimeistään pääsin tunnelmaan mukaan. <3

Ennen kun rupeen latelemaan mtn typerää, niin kiitän ja kumarran hienosta tekstistä!

-Mire-
Poor old Jim's white as a ghost
He's found the answer that was lost
We're all weeping now, weeping because
There ain't nothing we can do to protect you

O children
Lift up your voice, lift up your voice
Children
Rejoice, rejoice
The Bad Seeds And Nick Cave~O'Children

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #7 : 05.09.2010 14:19:11 »
MirenvA, kiitos söpöstä kommentista ♥ Ihana jos tykkäsit ja kiva jälleen, jos oon onnistunu tekee Lavenderista hellyyttävän! :) Kiitän erittäin paljon!
in the bleak midwinter