Title: Kosketus
Author: Penber
Fandom: Sherlock Holmes
Rating: S
Pairing: Holmes/Watson (Mary/Watson maininta)
Genre: fluff, oneshot
Disclaimer: Conan Doyle omistaa Holmesin ja kumppanit.
Summary: When everything's made to be broken I just want you to know who I am.A/N: Hyvin löyhästi ja jotenkin pitäisi olla kytköksissä Goo Goo Dollsin kappaleeseen
Iris. Osallistui tuolla sellaiseen haasteeseen kuin Oi Doris – eli lauluista teksteihin. Osallistuu myös Genrehaaste vol kakkoseen (genrellä fluff) ja OTPkymppiin (H/W). Ja sitten FFviiteenkymppiin (025.Tunto.).
Puhisin pienoisesta kiukusta, kun kaivelin taas jälleen kerran laastareita lääkärilaukkuni pohjalta. Sherlock Holmes oli mies, joka osasi löytää hankaluuksia, edes niitä oikeastaan etsimättä. Olin jälleen kerran tullut hänen luokseen ja löytänyt ruhjottuna tuon valppaan Scotland Yardin vainukoiran.
Mutta Holmes vain nauroi. Hänestä oli hassua, miten minä kaakatin hänen ympärillään kuin mikäkin kanaemo.
“Tohtinenko edes sanoa, kuinka ärsyyntynyt olen”, tiuskaisin Holmesille. Hän katsahti minuun suurilla, kysyvillä silmillään kuin pieni koiranpentu konsanaan, enkä osannut olla enää vihainen.
“Olen kiitollinen sinulle, tohtori”, Holmes yllättäen tokaisi ja irvisti, sillä haava jota puhdistin oli syvä. “Tiedän, että sinun pitäisi olla kotona vaimosi luona. Mutta siitä huolimatta..”
Pysähdyin. Katsoin Holmesin kirkkaisiin silmiin ja tunsin oudon muljahduksen sisälläni. Rakas vaimoni ei ollut edes käväissyt mielessäni. Ainoana päässäni oli ollut tuo edessäni istuva, itsekeskeinen etsivänero.
Olin alkanut viettää yhä useammin aikaani Baker streetillä. Sen tuttuun, hentoon tuoksuun oli aina helppo sujahtaa. Rouva Hudsonin lämpimät tervehdykset ja Sherlock Holmesin ainaiset puuskahdukset, saivat minussa syttymään jotain, mistä en itse ollut vielä aivan varma, mitä se oli.
“Holmes”, huuliltani pääsi kuin itsestään. Kumarruin miehen puoleen, painaen kasvoni hyvin lähelle hänen omiaan. Hengitimme ilmaa toistemme kasvoille. Kuulin kuinka sydämeni kiivas rummutus kaikui korvissani kuin bongorumpu. Sherlock Holmes lähestyi minua, mutta väistikin lopulta painaen poskensa minun poskeani vasten.
“Tiedän, Watson. Minä tiedän.”
Sitten hän nousi ja hamuavin askelin hiippaili omaan huoneeseensa.
Minä seisoin yksin. Tunsin kuinka puna levisi kasvoilleni. Hän tiesi.
A/N2: Heittäkää saappaalla.