Hui, miten paljon ihania kommentteja olette minulle jättäneet. <3
Violet Baudelaire: Minäkin tykkään tuittupäästä Dracosta. Silloin tällöin.
Diamond: No, eiköhän Harry keksi jonkun keinon saada hyvitystä kunhan Draco toipuu flunssastaan.
HannahM: Olisihan tätä voinut kirjoittaa pitemminkin, mutta päädyin tällä kertaa tämmöisiin lyhyisiin rääpäisyihin.
Angelina Anturajalka: Minäkin ihastuin tuohon loppukommenttiin itse ja sitten virnuilin täällä tyhmä aww-ilme naamallani.
Brenda: Nuo otsikoinnit syntyivät ihan niin, että ajattelin jotenkin jaksottaa tekstin, jotta nuo kolme eri tapaa korostuisivat eikä ficci olisi ihan yhteinäinen. Kiva jos pidit, minusta ne oli ihan hauskat. Dracolta löytyy vastaus kaikkeen.
Killmore: Minä olisin kyllä jo muutamaan otteeseen myös huutanut takaisin, tai mahdollisesti viskannut Dracoa jollain esineellä.
Aici: Pahana päivänä minäkin muistutan pelottavan paljon tuota Dracoa.
Ancka: Ihana, että pidit.
avada kedavra: Karkea? Hmm, jos tarkoitat sitä, että en pahemmin koreile sanoilla, niin sitten olen samaa mieltä kanssasi. Se kuuluu tyyliini.
Marla: Joskus pari vuotta sitten olisin ottanut tuon arkisen kirjoitustavan loukkauksena, mutta nykyään olen tottunut jo ajattelemaan sitä myös jonkinlaisena vahvuutena. En viitsi tavoitella mitään hienouksia, en mitään turhaa. Kerron sen minkä kerron sillä lailla kuin se on, ja siinä se. Mukavaa, että joku tykkää siitä tyylistä. Ja ainakin minä olen muuten kipeänä aikasta äkäinen.
Kinuski: Kyllä, Harry on ihan suosikki. Tässä se on kyllä tavallista pitkäpinnaisempi, mutta ehkäpä Dracolla oli huono päivä, ei kai kukaan tuommoista joka päivä jaksaisi. Ihana kirjoittaja? Hui, saat minut ihan nolostumaan.
Wagner: Haa, olen siis onnistunut herättämään voimakkaita tunteita. Kiitosta.
starálfur: Oho, ja sinä kun muistaakseni pidät Dracosta aika paljon muutenkin. Hauska kuulla.
Fubuki: Kiva, jos on onnistunut houkuttelemaan jonkun lukemaan.
ibi: Draco oli tosiaan aivan kammottavan lapsellinen, melkein karikatyyri.
Awy: Noin minäkin ajattelin.
Wallen: Dracolta ei tosiaan sanottava lopu. Ja minultahan löytyy kyllä lisää ficcejä, listaukseen linkki sigussa.
Eruru: Jep, nämä haasteet on kyllä ihania.
Hudith: Kaipa Harry on oppinut käsittelemään Dracoa jollain tavalla.
Emu_: Minäkin voin kuvitella ihan saman.
pompom: Mikä onkaan kivempaa kuin kävellä rankkasateessa?
Neruri: Minustakin oli kiva, kun tavat linkittyivät toisiinsa, ja sitä tapaa pitikin miettiä vähän aikaa.
hobby: Se on kyllä hämmästyttävää, mitä kaikkea rakastuneet ihmiset kestävät.
Kolibri Mukavaa, että pidit.
Kiitoksia teille kaikille.