Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Potter-universumin, en minä. En myöskään saa minkäänlaista korvausta hänen luomuksillaan leikkimisestä.
Title: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy
Author: Picca
Beta: -
Pairing: Harry/Draco
Rating: S
Genre: ehkäpä draama, fluffy, huumori
Warnings: Hyvin hemmoteltu Draco
Summary: Ihastuttavaa parisuhdearkea?
A/N Tällaisen keksin, kun iskin silmäni
Kolme kertaa kun –haasteeseen. Tässä siis kolme tapaa saada Draco suuttumaan. Nämä muodostavat itse asiassa kokonaisen jatkumon ja liittyvät toisiinsa, vaikka yritinkin tehdä erillisiä pätkiä. Toivottavasti pidätte. Rasittavasta Dracosta teitä onkin jo varoitettu. Ja kummallista kyllä, kaikesta huolimatta kokonaisuus minusta tihkuu siirappia, vaikka yritin välttää sitä. Siksi tälle osastolle.
Ensimmäinen askel: Kieltäydy noudattamasta hänen toiveitaanDraco oli painanut nenänsä kiinni olohuoneen ikkunaan. Lasin takana satoi ja salamoi, ukkosmyrsky oli kuuman kesän pahin. Harryn mielestä olisi ollut mitä sopivin ilta istua kahdestaan takan ääressä ja juoda kuumaa kaakaota.
”Minä haluan mennä kävelemään ulos”, Draco sanoi viidennen kerran muutaman minuutin sisällä.
Harry huokasi ja taputti lattiatyynyä, jolla istui, tehden täysin selväksi, että sillä oli vielä Dracon kokoinen paikka vapaana. ”Tulisit tänne.”
”En! Minä haluan mennä ulos kävelemään. En käsitä, mikset halua tulla mukaan.”
”Siellä sataa.”
”Minä tiedän. Minusta on mukavaa kävellä sateessa.”
”Siellä salamoi ja jyrisee.”
”Ukkosella yleensä. Se on hienoa.”
”Draco… sinä kuitenkin vilustut”, Harry sanoi väsyneesti.
”En! Tai en välitä! Minä haluan uuulooooos… tule nyt, tuleee-eeee…”
”Enkä.”
”Sinä et enää rakasta minua! Et halua edes näyttäytyä minun seurassani! Senkin sydämetön kusipää ja – ” Draco oli niin kiukkuinen, ettei enää keksinyt riittävän hyviä haukkumasanoja.
Toinen askel: Joudu todistamaan, kuinka jotain epämukavaa sattuuDraco seisoi rankkasateessa käsivarret levitettyinä ja hurmioitunut hymy kasvoillaan. Harry ei voinut olla hymyilemättä katsellessaan häntä, vaikka pisarat sumensivatkin silmälasit ja alkoivat valua kylminä niskaan.
Ukkonen jyrähti suoraan heidän yläpuolellaan ja haarakas salama iski läheiseen metsään sellaisella voimalla, että maa tärähti. Draco hypähti säikähdyksestä ilmaan ja laskeutui toiselle jalalleen niin, että sen nilkka nuljahti. ”Aaiih!” hän kiljahti muksahtaessaan takamuksilleen mutaiseen maahan.
Harry ojensi kätensä vetääkseen Dracon ylös, mutta tämä sysäsi käden pois. ”Äläkä tuijota minua! Sinusta tuo oli hauskaa, vai?”
”Ei tietenkään ollut. Sattuiko?” Harry huolehti.
”Äläkä leiki äitiäni! Ja uskallakin nauraa minulle!” Draco irvisti noustessaan jaloilleen ja ontuessaan takaisin sisälle.
Kolmas askel: Kerro, että se oli hänen oma syynsäDraco makasi vuoteessa peittovuoren alla, punanenäisenä ja niiskuttavana. Kuumemittari oli hetki sitten näyttänyt vain vähän vajaata neljääkymmentä astetta.
”Haluatko kuumaa juotavaa?” Harry kysyi ja sai vastauksekseen nyökkäyksen. Pian hän palasi keittiöstä mukanaan mukillinen kuumaa mehua.
”Se on aika kuumaa”, Harry varoitti ojentaessaan mukia.
”Kuuma mehu yleensä on”, Draco totesi ja kaappasi mukin itselleen. Hän sihahti kivusta ja sysäsi mukin nopeasti yöpöydälle. ”Se oli kuumaa”, hän sanoi.
Harry puri huultaan ollakseen huomauttamatta, että oli juuri sanonut niin.
Draco aivasti. Harry ojensi hänelle nenäliinan.
”Minä inhoan sairaana olemista”, Draco valitti, kun oli saanut nenänsä niistettyä. ”Ja minun nilkkaani koskee.”
”Olisit antanut minun laittaa siihen jotain kylmää.”
”Ai, nyt on sitten oma vikani, että minua sattuu, niinkö?”
”En minä niin sanonut”, Harry huokasi. Hän alkoi hiljalleen hivuttautua kohti makuuhuoneen ovea.
”Mutta ajattelit.” Draco kurkotti mehumukin käteensä, tällä kertaa varovaisemmin.
”No, kieltämättä, jos et olisi välttämättä halunnut mennä kävelemään sateeseen, et olisi nyt –”
”AAAAARGH!” Draco kiljahti raivoissaan.
Harry sulki oven takanaan juuri ajoissa – hän kuuli mukin murskaantuvan sitä vasten ja läikyttävän sisältönsä ympäriinsä.
”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.