Kirjoittaja Aihe: Twilight: You Belong With Me [VALMIS 9.6] | K-11, B/? + normiparit, kaikki ihmisiä  (Luettu 44081 kertaa)

Lööperiikka

Vs: You Belong With Me [10.OSA 22.4]
« Vastaus #100 : 22.04.2010 20:39:52 »
Oii... Söpöä!
Olen niin myksitynyt kirjoituksesta etten oikeasti saa muuta kirjoitettua kuin, että ihan super-hyper-söpö luku!
Jatkoa!

Miz

• Vieras
« Vastaus #101 : 22.04.2010 21:55:37 »
”Bella..”, Edward huokaisi ja tuli taas eteeni. Hän nosti etusormellaan kasvoni omiaan kohti ja kuiskasi; ”..sinä olet aina ollut se numero yksi. Aina ensitapaamisestamme lähtien.”

Siis niiiiiiiiiiiin ihanasti sanottu, ja niiiiiiiiiin Edwardin tavoin ku olla voi <3
Tää luku oli kaikista paras, mutta muutkin on ollu niin hyviä että..(en pysty kuvailemaan :))
Ja jes!! Siitä sait Tanya!! ÄMMÄ!!  ;D
Oon vissiin vieläkin ihan tunnelmissa tästä ficistä, koska teksti on niiiiin epäselvää <3<3
Odotan jatkoa innolla.. :D

Embuu

• vammanaama
  • because you are the only exception ♥
« Vastaus #102 : 23.04.2010 11:21:33 »
Aaaaaaaaawwws....♥
Nyt sitten päästiin asiaan!! Ainoo vaan et pelkään sen Tanyan lehmän yrittävän
sabotoida noiden elämää  :-X
Loppu oli kyllä niiiiiin ihana..  :-*
Jatkoa odotellen!

♥ Rva. Bieber
daadaaadaaadaaadaa

Jaima

• "love is the key that holds two hearts together."
« Vastaus #103 : 23.04.2010 14:56:43 »
Uuhuu...! Ihana jatko ja vihdoinkin Bells ja Ed pääsi vähän lähemmäkis toivottua 'loppua' :DD
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #104 : 23.04.2010 15:10:25 »
And this is the best moment of the year! :D Varmaan niin oikein tuo lause. . . ::)
Asian ytimeen päästiin.. ;D
Niin mahtava kommentti taas, olen ajatellut kahden viikon aikana niin monia asioita, ettei oikein pää toimi. :D
Anteeksi, muuten kun en ole kommentoinut, muttei oikein mahollisuuttakaan ole ollu ku ulkomailla ollu jumissa.. .. .. .. ;(
Jatkoa taas toivottavasti pian! :)

Deph

• Herkuttelija
« Vastaus #105 : 23.04.2010 20:25:48 »
NAAMSS ♥♥
Mahtava luku taas (; Edward jätti Tanya hu - ämmän :D
Ja totta kai Bella on aina ollut numero yksi.
Niinpä niin, minä huomasin vain yhden virheen:

Lainaus
”Mi-minä tuota.. en tiedä”, sain henkäistyä. Edward huokaisi turhautuneena.
kolme pistettä tarvitaan.
Nojaa, eipä kovin suuri virhe ollut x)
Hohhoi, nyt taas toistan itseäni, mutta olet aivan loistava kirjoittaja ja olen niiiin kateellinen !
Ethän koskaan lopeta ficcien kirjoitusta? Luen ficcejäsi varmaan vielä kuusikymppisenä :'D
Kerropa meille salaisuutesi, miten luot tuollaista mahdottoman selvää, mutta kuitenkin niin kaunista tekstiä?
Hmm, eipä minulla muuta tainnut ollakaan ;DD
Paitsi että JATKOA!

ew
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Sarkku

• Green Day holisti
  • ava by NiNNNi
« Vastaus #106 : 23.04.2010 21:30:34 »
Jee! Oli tullut jatkoo!
E <3 B 4ever
jatkappas piakkoin
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

alba

• Vieras
« Vastaus #107 : 25.04.2010 12:29:23 »
Noniin. Nyt on taas osa tuupattuna pihalle. Nyt sitten sauraava osan ilmestymisestä en osaa sanoa yhtän kun mulla on tulossa koekeita aika kasa ja niihin täytyy vähän lukea. :D
Tämän osan inspiroitti bändi minkä löysin, eli Westlife ja etenkin se laulu mikä on osan nimenäkin. Kannattaa todellakin kuunnella. Aivan mahtavaa musiikkia ja jokaisella laululla on joku sanoma. Näytän peukaloa heille (y).
Tätä osaa en ehtinyt oikolukea kunnolla, joten kertokaa kaikki kirjoitusvirheet :)
Mutta nyt enemmittä puheitta;

11. Osa, Us Against the World

Westlife –Us Against the World

Minun oli vaikeaa pyyhkiä kasvoiltani hymyä, kuten oli Edwardinkin. Hänen silmänsä hymyilivät, en ollut koskaan nähnyt häntä niin.. onnellisena. Niin. Se oli varmaankin oikea sana.
Me makasimme kahdestaan toisissamme kiinni Charlien kapealla sohvalla. Se oli väärin. Mutta väärä alkoi pikkuhiljaa houkuttaa. Edward oli vielä Tanyan kanssa ja minä olin siinä kolmantena pyöränä. Tämä ei vain voinut olla oikein. Mutta se silti oli. Edwardin lämmin vartalo omaani vasten, hänen suudelmansa ja kosketuksensa, se kaikki tuntui niin oikealta. Kuin olisin viimein löytänyt henkilökohtaisen palapelini viimeisen palan.
Edward suikkasi hennon suukon nenänpäähäni ja hymyili. Katsoin häntä hymyillen.
”Mitä mietit?” Edward kysyi hiljaisella äänellä, melkeinpä kuiskaten.
”Meitä. Jos siis meitä on olemassa”, kuiskasin takaisin ja karaisin vähän kurkkua, että puhe kulkisi paremmin.
”Tietysti on, siis jossain määrin”, Edward sanoi ja minä kavahdin vähän kauemma hänestä hämmentynyt katse kasvoillani.
”Jossain määrin?” Kysyin pari oktaavia normaalia korkeammalla äänellä. Pomppasin istumaan sohvan reunalle selkä päin Edwardiin ja huokaisin. ”Edward. Minä en todellakaan halua olla vain jossain määrin.”
Edward nousi viereeni istumaan ja suuteli kaulaani. Voihkaisin pienesti.
”Bella, Tanya on historiaa. Minä tapaan hänet tänään ja sitten ollaan me. Ikuisesti.”, Edward mumisi kaulaani vasten. Hänen hengityksensä oli lämmin kylmää kaulaani vasten. Se sai minut värähtämään. Kuin myös sana me. Pidin sen soinnusta.
”Edward, oletko sinä varma, että haluat jättää Tanyan takiani? Entä jos te saisitte sen vielä toimimaan?” Käännyin Edwardia kohti kulmat kurtussa ja suu väärässä. Yritin hallita ilmeeni huolettomammaksi, mutta se ei onnistunut mitenkään kiitettävästi.
”Minä jätän Tanyan täysin itseni takia. Kaikki järjestyy, Bella. Älä ole huolissasi”, Edward sanoi ja silitti hiuksiani. Nyökkäsin vähän ja nostin katseeni lattiasta. Edwardin katse oli täysin vilpitön.
Yhtäkkiä tajusin suutelevani Edwardia. Hänen huulensa sopivat yhteen omieni kanssa, juuri niin kuin ne kaksi palapelinpalaa. Hänen hengityksensä tuoksui mintulle. Nostin toisen käteni Edwardin niskan taa ja vedin hänen kasvojaan lähemmäs omiani. Edward voihkaisi ja veti minut itseensä kiinni. Kaaduimme takaisin sohvalle ja Edward siirtyi suutelemaan leukaani, kaulaani ja sitä pitkin solisluitani. Minä aloin napittaa hänen paitaansa auki.
Samassa kuulimme oven aukeavan ja vetäydyin irti Edwardista samaan aikaan kun hän erkani minusta. Katsoimme toisiimme kauhuissamme, koska ulko-ovelta on täysi näkyvyys sohvalle, missä me nyt makasimme hyvin epäsovinnaisessa asennossa. Luojan kiitos meillä oli vaatteet päällä. Osittain ainakin.
”Bella? Oletko kotona?” Kuulin pikkuveljeni äänen ja katsoin anovasti Edwardiin. Tätä olisi hankala selittää, me kahdestaan sohvalla, minun hiukseni takussa ja hänen paitansa kyseenalaisesti napitettuna puolittain auki. Salaman lailla Edward siirsi minut päältään istumaan sohvalle ja hyppäsi sohvan taa. Sohva heilahti vähän Edwardin hypätessä selkänojan yli ja kuului pieni tömähdys.
”Oletko kunnossa?” Kuiskasin hiljaa ja sain vastaukseksi erittäin hiljaisen myöntävän vastauksen. Minä yritin tasata hengitystäni ja sukia hiuksiani.
”Bella? Wou, onko sun hiuksiin muuttanut haikara tai jokin muu nisäkäs?” Jacob naureskeli ja näytin tälle kieltä.
”Haikara ei ole nisäkäs ja minä heräsin juuri”, sanoin yritin näyttää syyttömältä. Kumarruin ottamaan kaukosäätimen sohvan viereiseltä pöydältä ja vilkaisin samalla sohvan taa. En nähnyt muuta kuin rakastajani jalat.
”Mitäs Seth?” Kysyin ja avasin telkkarin alkaen selata kanavia.
”Eipä kummempia”, Jacob vastasi ja lysähti viereeni sohvalle niin, että sohva liukui aavistuksen taaksepäin kohti seinää – ja Edwardia. Olin kuulevinani ähkäisyn selkäni takaa sohvan pysähtyessä.
Jacob katsoi minuun kulmat kurtussa.
”Kuulitko sinä tuon?” Jacob kysyi ja katsoi ympärilleen. Aloin yskiä pikkuisen.
”Minä se olin. Kurkkua kuivaa vähän”, sanoin ja nousin sohvalta köhien edelleen. ”Haluaisitko sinä jotain juomista?”
”Tota.. vaikka kokis”, Jacob sanoi ja kohautti olkapäitään. Luovutin kaukosäätimen veljelleni ja menin keittiöön. Heti Jacob-vapaalla vyöhykkeellä aloin miettiä päätäni puhki, miten saisin Edwardin turvallisesti pois sohvan takaa – ilman että ylisuojeleva veljeni huomaisi. Avasin jääkaapin oven ja aloin kolistella satunnaisia tavaroita. Kömpelyyksissäni huitaisin maitopurkin lattialle ja maito levisi pitkin kaakeleita. Suunnitelmani oli valmis.
”Voi hitto!” Parkaisin ja otin keittiöpyyhkeen lavuaarikaapista ja aloin putsaamaan lattioita. Jacob tuli kuin tilauksesta keittiöön ja nauroi.
”Yksikin sana kömpelyydestäni niin heitän tämän rätin naamaasi”, mutisin ja nostin maitopurkin takaisin pöydälle. Melkein sen koko sisältö tulvi nyt lattialla. Jacob ei lopettanut hohotustaan.
”Olisit sinäkin nyt hyödyksi. Hae yläkerrasta pesuainetta ja uusi rätti”, tuhahdin ja jatkoin kuuraamista. Jacob ei lopettanut nauruaan, mutta silti itsesuojeluvaistonsa käskemänä meni olohuoneen läpi portaille. Kun kuulin Jacobin tömistäneen kahdeksantoista porrasta, heitin rätin lattialle ja ryntäsin olohuoneeseen.
”Edward, tule!” Sihahdin hiljaa ja Edward alkoi mönkiä pois kolostaan. Hän näytti aika huvittavalta, mutta yritin keskittää energiani hänen poissaamiseksi ennen Jacobin paluuta alakertaan. Kun Edward oli suurin piirtein näkyvillä, aloin kiskoa tätä hihasta kohti ulko-ovea.
Ulko-ovella vaihdoimme pikaisen, mutta kiihkeän suudelman.
”Soita minulle”, Edward kuiskasi ja silitti poskeani. Nyökkäsin tälle ja nostin Edwardin pörröisistä hiuksista pölypallon. Se kieli siitä, että minun olisi aika siivota sohvantausta.
”Minä soitan”, sanoin ja suikkasin vielä nopean suukon Edwardin huulille.
”Bella? Minne katosit?” Jacobin ääni kuului keittiöstä ja minä suljin oven sanoen nopeat hyvästit Edwardille.
”Mitä sinä oikein touhuat?” Jacob kysyi kulma koholla eteisen ovella, kädessään kaksi rättiä ja toisessa kädessään sinistä ainetta sisältävä suihkepullo. Toivoin, etten näyttäisi kovin syylliseltä.
”Minä vain päästin Mollyn pihalle”, sanoin hätäisesti ja hymyilin. Otin Jacobin käsivarrelta siivoustavarat ja lampsin takaisin keittiöön kohti onnettomuuspaikkaa. Jacob seurasi perässäni.
”Niin, Mollysta minun on sinulle pitänytkin puhua. Oletko huomannut, että se on lihonut ihan sairaasti viimeaikoina?” Jacob kysyi ja istui keittiön pöydän ääreen ilman elettäkään auttamisesta. Aloin putsata lattiaa maidosta.
”Joo, Molly on raskaana”, sanoin samalla puunaten lattiaa. Sydämeni pamppaili vieläkin epätahtiin Edwardin takia ja yritin karaista värisevää ääntäni. Jacob ei onneksi tuntunut huomaavan äänessäni mitään epätavallista.
”Mitä!?” Jacob kiekaisi ainakin sadanviidenkymmenen desibelin voimalla. ”Kuinka muka? Sehän on leikattu!”
”Ei ole. Äiti jänisti siitä”, sanoin hiljaa odottaen kauhulla Jacobin reaktiota. En kuullut pihaustakaan, joten käännyin varmistamaan, ettei Jake ollut pyörtynyt. Hän tapitti vihaisena ikkunasta ulos.
”No tietenkin”, Jacob sanoi ja pyöräytti silmiään. ”Mitä me nyt tehdään? Ei Molly selviä siitä.”
”Totta kai Molly selviää. Se on sitkeä katti”, sanoin ja heitin maitoisen rätin lavuaariin. Lattia oli lähes kuiva maidosta, nyt aloin putsata sitä vedellä, ettei happaman maidon lemu yllättäisi huomenna.
”Joo. Muistatko silloin kun Mollya jahtasi koira?” Jacob naurahti ja risti nilkkansa.
”Jep, olin ihan varma, että Molly kuolisi.” Sanoin ja puistatus meni selkäni lävitseni. Ensin valtava labradorinnoutaja oli jahdannut Mollya – pientä viisivuotiasta kissaa – nurkan taa, kun minä ja Jacob katsoimme kauhulla vierestä. Pian koira oli pinkonut häntä kolmantena jalkana nurkan takaa perässään hurjistunut Molly. Se oli ollut aika huvittava näky.
”Kyllä Molly selviää”, sanoin varmana kun viimeistelin lattian siivoamisen.
”Aiotko kertoa Charlielle?” Jacob kysyi ja katsoi minuun. Virnistin takaisin.
”Minä vähän kuin toivon, että sinä voisit. Jos ilmaisen asian vähänkin epäselvästi Charlielle, hän luulee minun olevan raskaana.”
”Ai juu. No mä puhun Charlielle.” Jacob sanoi ja nousi pöydän äärestä. Hetken luulin hänen tulevan auttamaan rättien pesemisessä, mutta hän kulkikin keittiön läpi olohuoneeseen jatkamaan keskenjäänyttä television katseluaan.

19:46

Istuin huoneessani kirjoituspöytäni äärellä ja piirsin erilaisia kuvioita kirjoituslehtiööni. Ne olivat joko spiraaleja, ympyröitä, sydämiä tai muuta suttua kun en vaivautunut katsomaan paperiin. Katselin Edwardin huoneen ikkunaa, jonka läpi paistoi pelkkä pimeys. Edward oli lähtenyt noin viiden maissa tapaamaan Tanyaa ja aloin olla jo vähän huolissani. Kauanko eroaminen yleensä kestää?
Huokaisin. Minusta oli tullut todella itsekeskeinen, ensin varastan toisen naisen poikaystävän ihan tuosta vain ilman tunnontuskia ja sitten vielä kehtaan valittaa siitä, että kuinka kauan heidän eronsa kestäisi. Heitin kynän pöydälle ja katsoin paperiin. Se oli täynnä tunnistamatonta suttua.
Nousin ylös ja kävelin ikkunalleni, jonka avasin. Se narahti äänekkäästi, koska sitä ei varmaan ollut avattu aikoihin. Työnsin pääni ulos ja nuuhkaisin ilmaa. Se oli kylmää ja raikasta. Taivaalta putoili harvakseltaan lumihiutaleita ja ne laskeutuivat hennosti kasvoilleni. Ne pysyivät siinä hetken, ennen kuin sulivat.
Katsoin taivaalle, se oli täyttynyt miljoonista tähdistä ja tähtikuvioista, joita en tunnistanut. Hymyilin leveästi ja suljin ikkunan rynnäten alakertaan.
”Minne noin kova kiire, Bells?” Charlien ääni kuului keittiöstä kun laitoin kenkiä jalkoihini ja heitin ruskean takkini päälle.
”Ulos”, sanoin ja pinkaisin pihalle. Parin asteen pakkanen tuntui jo varpaissa, en ollut tuntenut tai nähnyt lunta pitkiin aikoihin - Phoenixissa kun ei satanut lunta.
Lähdin kävelemään katua pitkin katulamppujen valoissa. Katselin taivasta ja otin kielelläni lumihiutaleita kiinni kuin pikkulapsi. Se oli hauskaa.
Hetken käveltyäni, huomasin olevani kolmen korttelin päässä kotoa. En välittänyt, vaan jatkoin kävelyä. Huomasin kyltin, missä luki Forrest Hills Puisto, jonka alapuolella lupailtiin sinne vain korttelin kävelyä.
Pian en nähnyt eteeni, muuten kuin katulamppujen ja talojen ikkunoista tulevien valojen avulla. Kaikki oli niin rauhallista. Tämä on minun oma onnelani, minun musta laatikkoni. Aloin hyppelehtiä eteenpäin kuin pikkutyttö ja hyräilin samalla säveltämääni laulua.
Forrest Hillsin puisto alkoi näkyä horisontissa. Juoksin verkkaalleen tien yli valaistuun puistoon, ja pian kuulinkin soran rohisevan kenkieni alla. Se oli kotoisa ääni.
Puiston puista oli putoillut lähes kaikki lehdet, ja ne vähät jäljelle jääneet lehdet olivat jäätyneet kun sää oli tehnyt niistä taidetta. Siitä muistinkin, että jos pakkanen ja lumen tulo jatkuisi, vuodenajasta tulisi minulle hetkessä hengenvaarallinen. Puistossa oli myös pikkuinen järvi, jonka pinta ei ollut vielä jäätynyt. Muistin taas, että äiti oli yrittänyt opettaa minua luistelemaan tuolla kyseisen pikkujärven jäällä, onnistuen siinä surkeasti.
Järven vierellä oli vieläkin se samainen puistonpenkki, minkä ympärillä olimme Jaken kanssa pelanneet hippaa. Se oli ollut hauskaa. Menin istumaan penkille ja katsoin taivasta. Tähdet vilkkuivat kauniina ja lumihiutaleet kävivät hetki hetkeltä suuremmiksi. Hymyilin itsekseni ja nojasin päätäni penkin selkänojaan ja valuin alaspäin ja annoin jalkojeni roikkua velttoina.
Samassa puhelimeni alkoi soittaa Mission Impossiblen tunnusmusiikkia. Kaivoin kännykän taskustani ja avasin simpukkapuhelimeni läpän. Edward soittaa. Hetken harkitsin puhelun hiljentämistä, mutta en vain pystyisi siihen. Painoin vihreää luuria.
”Bella.”
”Hei, Edward täällä. Missä olet?” Edwardin hunajainen ääni sai minussa halun lentää.
”Et ikinä arvaa”, naurahdin. Kuulin Edwardin hymähtävän toisessa päässä.
”Enkö? Kokeillaanko? Anna vinkki.
”Täällä sataa lunta ja.. hmm.. niin.”, sanoin ja hymyilin itsekseni. En halunnut antaa Edwardille liian selviä vinkkejä.
”Hmm.. olet siis ulkona. Mitä teet?” Edwardin ääni kuulosti kiusoittelevalta ja kuulin hymyn hänen äänessään.
”Istun ja katselen taivasta”, huokaisin. ”Täällä on kaikki täydellistä, vain sinä puutut.”
”Puutunko?” Kiljaisin kun Edwardin ääni kuului pääni yläpuolelta. Hän hautasi kasvonsa hiuksiini ja suuteli niitä. Yritin saada pumppuni toimimaan.
”Herranjumala, Edward! Yritätkö säikäyttää minut hengiltä?” Ulvoin hengitys vapisten ja toinen käsi sydämelläni. Edward otti puhelimen kädestäni ja painoi punaista luuria.
”En, se olisi kovin ilkeää, eikö?” Edward naurahti ja istui viereeni. Hymyilin pikkuisen, mutta sydämeni kiisi yhä eteenpäin, kuin se voisi yhtäkkiä hypätä paikoiltaan. Edward laittoi kätensä hartioideni ympärille ja suuteli otsaani.
”Oletko kunnossa?” Hän kysyi vähän huolissaan.
”Joo. Miten löysit minut?” Sanoin ja tasasin samalla hengitystä vetäen pari kertaa syvään henkeä.
”Seurasin sinua.” Edward sanoi huolettomasti, kuin olisi säästä puhunut. ”Menin autolla ohitsesi matkalla kotiin. Vein auton pihaan ja lähdin seuraamaan sinua. Sinua ei muuten ollut vaikea saada kiinni, kävelet aika hitaanlaisesti.”
”Ooh, stalkkeri!” Sanoin muka järkyttyneenä ja löin Edwardia leikilläni olkapäähän. Edward alkoi nauraa.
”Äläkä morkkaa kävelytyyliäni, se on vain varovaisuutta.” Mutisin vielä kun tajusin Edwardin nähneen minun luultavasti idioottimaisen näköisen hyppelyni. Tunsin punan helahtavan kasvoilleni.
”En tietenkään, rakas”, Edward naurahti ja suuteli hiuksiani. Mielihyvän aalto lensi lävitseni viimeisen sanan kohdalla. Hän sanoi minua rakkaaksi. Nojasin pääni Edwardin olkapäähän ja hymyilin ja katsoen taivaalle. Tähdet tuntuivat yhtäkkiä lisääntyneen viimeisen kymmenminuuttisen aikana. Yhtäkkiä taivaan läpi lensi tähdenlento. Se näkyi hetken aikaa, kunnes taas katosi. Katsoin Edwardia silmiin ja hän katsoi minua.
”Mitä toivoit?” Edward kysyi ja hymyili.
”Ei se toteudu jos sen sanoo ääneen.”
Nojauduimme toisiamme kohti ja hänen huulensa tapasivat omani. Hänen kätensä nousi hivelemään hellästi poskeani, kuin olisin tehty lasista. Suudelma oli suloinen, hellä ja hyvin rakastava. Nostin käteni hänen niskansa taakse ja siitä ylöspäin haromaan hänen hiuksiaan. Kun vetäydyimme suudelman lopuksi irti, Edward antoi vielä suukon otsalleni. Nyt tämä oli täydellistä.
”Luulen, että toiveeni taisi juuri toteutua”, kuiskasin hiljaa ja katsoin Edwardin täydellisiin silmiin. Ne olivat täynnä rakkautta. Hän vei kätensä pois poskeltani povitaskuunsa ja vetäisi sieltä lapun. Hän avasi taitellun lapun ja näytti sitä minulle. Sydämeni jätti lyönnin välistä kun luin sen sisällön.

Minä rakastan sinua.

Kun sain taas henkeni kulkemaan, vein käteni housuntaskuuni, minne olin laittanut oman lappuni tänä aamuna. Pääni sisällä ollut ääni oli käskenyt laittaa sen sinne.

Minä rakastan sinua

Edward hymyillen luki lappuni ja katsoi minuun silmät tuikkien.
”Minun toiveeni taisi juuri toteutua.”
Ja niin ne antauduimme uuteen suudelmaan, joka oli täynnä rakkautta, intohimoa ja hellyyttä. Nyt kaikki oli täydellistä.

Sarkku

• Green Day holisti
  • ava by NiNNNi
Vs: You Belong With Me [11.OSA 25.4]
« Vastaus #108 : 25.04.2010 13:12:39 »
Aww... Mikä luku  :-*
Edi stalkkari!  ;D
Jatkoa piakkoin?

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

minnamoi

• Kwop kilawtley
« Vastaus #109 : 25.04.2010 15:07:30 »
uusi luku jälleen kerran! :) tää nyt on poikkeuksellisen lyhyt viesti mutta niin, tykkäsin paljon alusta ku edwardin piti mennä piiloon jakelta :D ja lopusta kanssa, se oli niin sulonen<3 vihdoinki edward eros ämmästä :D edward ja bella sen kuuluu olla!♥ tuli muuten mieleen ku kirjotit et se koira juoksi häntä kolmantena jalkana, ni koska koiral on neljä jalkaa ni eiks sen pitäis olla häntä viidentenä jalkana? :D nojoo jatkoa odotellessa! :)

minnamoi♥

ps. ei tää ollukkaa nii lyhyt viesti :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #110 : 25.04.2010 15:56:02 »
Iiiihana luku, ja piristi kummasti -jo- aurinkoista päivääni! :D
Aaah, kohta jälkiruoaksi pannukakkua.. aws <3  :D

Edward oli kyllä mahtava, hyppää nyt piiloon sohvan taakse.. Hahhah, varmaan mukavaa. :->
Ihanaa tekstiä, aws...  (katoin muuten juuri eilen illalla ekaa kertaa sen You belong with me- videon.. Oli kyllä hyvä.) :D

Jatkoa pyydän kun ei mitään muuta tule nyt mieleen. :D

Deph

• Herkuttelija
« Vastaus #111 : 25.04.2010 17:07:48 »
Ihana <33
Todella suloinen luku! Siis aivan ihana. Niin söpö ja kaikkee. Multa loppu sanat.
Kuvailet niin hyvin, että eläydyin ihan täysin tähän ficciin. Aww <33
Yksi virhe:

Lainaus
”Haikara ei ole nisäkäs ja minä heräsin juuri”, sanoin ja yritin näyttää syyttömältä.
ja - sana puuttui välistä.
Tyhjensit mun sisäisen sana-arkkuni täysin! Kertakaikkiaan aivan täydellinen luku.
Ihanaa hempeilyä ja pussailua ja kaikkea :D
Jacob on aika fiksu ! "Haikara tai muu nisäkäs."
Jatkoa pyytelen jälleen.

ew
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Miz

• Vieras
« Vastaus #112 : 25.04.2010 18:24:44 »
Awwsss... Oikein romanttista ja ihanaa, lunta sataa, taivas on täynnä tähtiä jne. <3
I-H-A-N-A!!
(en tiedä kuinka monesti oon jo tätä hehkuttanut,) mutta kirjotat tosi hyvin ja kaikki mitä kirjotat on niin IHANAA!!  ;)

Ehdottomasti jatkoa tulemaan vaan...  ;D

Rainyn

• Vieras
« Vastaus #113 : 25.04.2010 18:49:28 »
Oonkoha mää tätä ikinä ennen kommannu? Mut kuitenkin.. Aww, toi luku oli tosi ihana. <3  Tää teksti on selkeetä ja enpä oo tainnu virheisiinkään törmätä. Jatkoa odottelen. ;3

~ Ry

Jaima

• "love is the key that holds two hearts together."
« Vastaus #114 : 28.04.2010 16:44:07 »
Aawwws (: Tää oli ihana luku ♥
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

alba

• Vieras
« Vastaus #115 : 29.04.2010 14:25:05 »
Iso kiitos kaikille :) Osa nummer tolv on vasta ihan alkutekijöissään kun en ole ehtinyt kirjoittaa sitä juuri lainkaan.
Mutta se on kyllä jo minun päässäni.
Voisin uskaltaa luvata sitä teille vaikka joskus ensiviikon alkuun tai sitten tähän viikonloppuun. :)

Ginerva

• Qhuinn & Blaylock
« Vastaus #116 : 29.04.2010 15:28:29 »
Uu! Aivan ihan fici. Luin tätä osissa mutta sain nyt sen luettua. Tää on niin hyvä. Toivon jatkoa pian :D

Jatkoa odotellen Ginerva :D
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

alba

• Vieras
« Vastaus #117 : 02.05.2010 21:35:38 »
Sorry, täs kesti vähän normaalia kauemmin. Toivottavasti se nyt ei suuremmin haittaa :D
No mutta, tässä tätä kuitenkin olis.
Toi Westlifen laulu kuvaa lähinnä Edwardin tunteita, vaikka tässä nyt ei EdPoVia olekaan. Ehkä joskus tulee sellainen jos jaksan opetella kirjoittaa Edwardin näkökulmasta. Se on yllättävän vaikeaa.

12.Osa, Obvious

Westlife - Obvious

Seuraavana maanantaiaamuna heräsin leveä hymy kasvoillani. Olin viettänyt koko eilisen päivän Edwardin kanssa jutellen ja pitäen hauskaa. Hän oli ajeluttanut minua Volvollaan ympäri Queensia, olimme käyneet elokuvissa ja syömässä ja Edward oli jossain välissä huomaamattani käynyt ostamassa minulle kasan punaisia ruusuja ja ruskean nalle-pehmolelun. Pehmolelu oli ollut visusti seuranani koko yön ja ruusut olivat koulupöydälläni äidin vanhassa kukkamaljakossa.
Hyppäsin sängystä ja puin päälleni valkoiset farkut, Musen bändipaidan ja harmaan hupparin. Leijuin ajatuksissani alakertaan laukku olallani ja mietin miten kaikki reagoisivat Edwardin ja minun seurusteluun. Edward oli kuulemma puhunut hänen ja Tanyan jutun päättymisestä muille jo ennen minulle kertomista, joten siitä ei tarvinnut murehtia. Mutta pitäisivätkö muut minua vain jonakin yksinäisenä ylipääsysuhteena? Heitin laukkuni eteiseen ja laahustin keittiöön ottamaan jotain aamupalaa. Jacob taas tapansa mukaan söi samoja kuivia muroja ja näytti luolasta maalle piinalle ryömineeltä – Jake ei todellakaan ollut aamuihmisiä.
”Huomenta”, tokaisin veljelleni yllättävän pirteänä. Jacob nosti laiskasti katseensa murokulhosta ja katsoi minuun kuin kajahtaneeseen. Ennen minäkin kuuluin aamupeikkoihin – en näköjään tänään.
”Hmhh”, Jake mumisi perinteisen sammaltavan ’huomenta’ toivotuksensa, ja jatkoi murojen laiskaa lusikoimista.
Normaalisti olisin toiminut kuin Jake – ottanut murokulhon ja heittänyt siihen noita puulastuja – mutta tänään käytin tarmokasta oloani hyväksi ja tein itselleni voileivän ja keitin kaakaota. Niin sanottu ”kova uurastus” palkitsi, sillä leipä oli hyvää. Söin sen hitaasti katsellen samalla Jaken apaattista puulastujen poimintaa. Jake nosti taas katseensa kulhosta, otti hörpyn kahvistaan ja sen jälkeen katsoi minuun.
”Mitä pillereitä sä popsit kun olet kuin lotossa voittanut?” Jake kysyi kohottaen toista kulmakarvaansa. Hymyilin Jakelle ja hörppäsin kaakaostani.
”Tavallaan voitinkin. Minä tuota…tapailen erästä henkilöä”, sanoin vähän takerrellen ja Jacobin kulmakarvat pomppasivat hiusrajan seuraksi.
”Ketä?” Hämmästyksen kuuli hänen äänestään. Jurous ja uneliaisuus olivat kadonneet kuin tuhka tuuleen. Jacob hörppäsi kahvistaan.
”Edward Cullenia”, sanoin ja Jacob pärskäytti kahvit takaisin kahvikuppiinsa ja alkoi yskiä hervottomasti.
”CULLENIA?” Hän rääkäisi. Nyökkäsin ja virnistin. Jacobin silmät olivat lautasen kokoiset ja hänen suunsa aukeili kuin maalle nostetulla kalalla. Ääntä vain ei tullut.
”Älä viitsi olla noin dramaattinen”, huokaisin pyöräyttäen silmiäni ja heitin loput leivästäni suuhuni ja pureskelin ne nopeasti kipaten loput kaakaosta leivän seuraksi.
”Kuinka kauan te olette…?”, Jake sanoi hetken kuluttua ja hänen kasvojensa ilme alkoi rauhoittua. Jake otti lusikan käteensä ja alkoi siirrellä muroja lautasella puolelta toiselle.
”Ei kauaa”, vastasin samalla kun laitoin kaakaomukini tiskikoneeseen. ”Muutama päivä.”
Jake nyökkäsi ja ryysti kahvia Teksasin kokoisesta mukistaan. Lähdin keittiöstä kohti huonettani.
”Bells?” Kuulin Jacobin äänen kun olin keittiön ovella. Käännyin kannoillani ja katsoin huolestuneen näköiseen veljeeni.
”Lupaathan olla varovainen?” Jacobin ääni oli varovainen ja anova, mutta ilme oli jollain tapaa uhkaava. Kuin hän aikoisi tässä ja nyt rynnätä viereiseen taloon ja pitää isoveljeltä - siis pikkuveljeltä - poikaystävälle saarnan Edwardille.
”Joo, minä lupaan”, sanoin juhlallisesti ja jatkoin matkaa kohti huonettani.

Kun ajoin skootterillani – jolle olin antanut nimen Angel – koulun pihaan harmaan Volvon viereen, iloksi ja hämmästyksekseni huomasin Edwardin nojaavan autonsa kylkeen. Hän hymyili minulle kun kurvasin hänen Volvonsa viereen ja laitoin Angelin nojaamaan jalkaansa vasten. Edward oli yllättäen vieressäni kun riisuin kypärän päästäni.
”Hei”, sanoin ja hymyilin leveästi.
”Hei”, Edward naurahti ja suuteli minua nopeasti ja hellästi. Se oli oikein mukava suukko.
Lähdimme kävelemään kylkikyljessä kohti koulua uteliaiden katseiden ja supisevien teinien ohi.
”Kuinka moni tietää?” Kysyin Edwardilta kun tämä tarttui minua kädestä.
”Kaikki.” Edward virnisti ja minä katsoin tätä kulmat kurtussa. ”Kerroin Alicelle ja hienovaraisesti vihjaisin, että hän voisi kertoa asiasta Nellylle.”
”Kuka on Nelly?” Kysyin hämmentyneenä.
”Koulun silmät ja korvat, kerro hänelle jotain ja huomenna kaikki tietävät”, Edward sanoi ja kohautti huolettomasti olkapäitään. Minä taas muistin Tanyan - hän varmasti tietäisi - ja vilkaisin ympärilleni. Jospa hän olisi selkäni takana puukon kanssa? Edward mokoma huomasi ahdinkoni.
”Älä huoli. En anna Tanyan tehdä sinulle mitään.” Edward sanoi ja suuteli otsaani. Huokaisin ja hymyilin.
”Oi, te olette siis yhdessä! Minä arvasin, minä arvasin sen ensimmäisenä!” Alicen innostunut ääni kuului jostain horisontista. Pian sainkin huomata, että Alice roikkui kaulassani – varmaan aikomuksenaan halata. Taputin hämmentyneenä muutamasti tämän selkää.
”Vähänkö tämä on hienoa! Nyt me ollaan melkein sukua!” Alice hihkaisi minusta irtautuessaan ja katsoin tätä toinen kulma koholla.
”Alice, rauhoitu.” Rosalie huokaisi ja laittoi toisen kätensä Alicen olalle. Alice pyöräytti silmiään, mutta hymyä hänen kasvoiltaan ei saanut pois.
”Ja onnea te kaksi. Te olette muuten päivän puheenaihe”, Rose jatkoi.
”Mutta herranjumala Bella! Mitä ihmettä sinulla on päälläsi?” Alice parkaisi ja katsoi kauhulla mustaa aikansa elänyttä talvitakkiani, minkä alta vilkkui Musen bändipaita.
”Älä parjaa jumalhahmoja”, murahdin leikillisesti ja nojauduin Edwardiin, joka laittoi kätensä vyötäröni ympärille ja suuteli otsaani. Alice mumisi jotain käsittämätöntä.
”Minun täytyy mennä tunnille”, huokaisin ja suutelin Edwardia nopeasti.
”Saatanko sinut luokkaan?” Hän kysyi hymynkaare huulillaan.
”Ei tarvitse, minulla on Hecklesin musiikintunti eteläpäädyssä, sinulle tulisi kiire juosta koulun läpi pohjoispuolelle”, naurahdin ja suikkasin suukon vielä Edwardin poskelle.
”Olet oikeassa, rakas. Mitä tekisinkään ilman sinua?” Olin kuulevinani Rosen ja Alicen suunnalta jotain ’aww’n tapaista. Edward hymyili minulle vielä hyvästiksi kun otin pari askelta poispäin poikaystävästäni - ja ystävistäni.
”Nähdään ruokailussa!” Alice sanoi sitten ja kääntyi Edwardin puoleen aloittaen kuulustelun, mitä ei voinut minun kuulteni pitää. Käännyin kannoillani ja lähdin kävelemään koulurakennusta kohti pientä hiekoitettua polkua pitkin koulun pihan läpi. Vedin takkini vetoketjua ylemmäs, koska ulkona alkoi tulla kylmä, eikä Edward ollut enää lämmittämässä minua. Taivaalta alkoi taas leijailla satunnaisesti lumihiutaleita peittäen pieniä pisteitä maasta. Maahan oli jäänyt kevyt kerros lunta toissapäiväisen lumisateen ansiosta. Yritin astua polulla vain niihin kohtiin, mihin ei ollut jäänyt selvää jälkeä talven tulosta. Hyppelyni saattoi näyttää huvittavalta, mutta minua ei haitannut. Väistelin lumisia kohtia polulla enkä huomannut juuri nostaa katsettani maasta, ennen kuin törmäsin johonkin - tai johonkuhun.
”Oh!” Huudahdin törmätessäni johonkin poikaan, jonka tavarat lensivät pitkin maita ja mantuja. Kumarruin maahan automaattisesti poimimaan häneltä pudonneita papereita.
”Olen pahoillani, en katsonut eteeni! Voi ei nyt nämä paperit kastuvat…”, mutisin anteeksipyyntöäni kerätessäni pojaksi huomaamani pojan papereita. Puna tulvi kasvoilleni.
”Ei se mitään, ei se mitään”, poika vastasi takaisin ja kurkistin poikaa hiusteni lomasta. Pojalla oli vaaleat, geelillä muotoillut vähän alle korvien ylettyvät hiukset, siniset silmät, suora nenä ja huulet, joiden ylempi huuli oli vähän turpeampi kuin alempi. Vilkaisin vielä ympärilleni papereiden varalta ja nousin ylös yhtä aikaa kuin poika. En ollut nähnyt häntä ennen. Ojensin paperit takaisin hänelle ja hymyilin anteeksipyytävästi. Hän otti ne vastaan ja huomasin yhden hänellä olevista papereista olevan koulun kartta.
”Oletko uusi? Ja anteeksi vielä tuo…”, kysäisin ja ojensin laukkuni asentoa olkapäälläni.
”Je. Muutin juuri”, poika vastasi itsevarmuutta uhkuvalla äänellä, josta vasta nyt huomasin brittiaksentin. ”Olen Brad.”
Poika ojensi kätensä kätelläkseen ja tartuin siihen.  ”Bella.”
”Hienoa. Voisitko kertoa, mistä löytää musiikkiluokan?” Brad kysyi hymyillen. Hän ilkikurisesta hymystään tuli auttamatta mieleen Hugh Grant.
”Onko sinulla Hecklesin tunti?” Kysyin ja Brad vilkaisi nopeasti jotain papereistaan, jonka oletin olevan hänen lukujärjestyksensä.
”Je.”
Oletin sanan ’je’ olevan jotain brittislangia, joka tarkoitti samaa kuin kyllä. Hymyilin hänelle.
”Meillä on sitten sama tunti. Mennään samaa matkaa”, ehdotin ja Brad nyökkäsi. Jatkoimme matkaa hiljaisuudessa, mutta nyt pidin katseeni tiukasti eteenpäin välttääkseni lisätörmäykset.
”Mistä päin muutit?” Kysyin omaksi yllätyksekseni. En yleensä udellut. Brad katsoi minuun ja hymyili vähän. Hänellä oli pieni ja himmeä luomi silmänsä alla.
”Lontoosta, oletan, että tiedät missä se on”, Brad sanoi kujeileva hymy huulillaan. Nyökkäsin ja astuimme sisään koulurakennukseen - Brad herrasmiehenä piti ovea auki.
”Muutin vanhempieni kanssa. Isosiskoni Sarah muutti Pariisiin opiskelemaan vaatetusalaa”, Brad jatkoi - Alice ja Sarah tulisivat varmasti hyvin toimeen - samalla kun kävelimme käytävää pitkin useiden katseiden ohi.  Katseet tulivat lähinnä minun ikäisiltäni tytöiltä Bradille. En voi väittää, etteikö muutama poikakin olisi katsonut Bradia silmät selällään. Brad hymyili jokaiselle katseelle ystävällisesti ja jätti jälkeensä sekasortoa. Hän ei varmaankaan tajunnut brittiläisen charmin tehoa täkäläisiin.
”Eikö sinulla ole muita sisaruksia?” Kysyin kun aloimme riisua kenkiämme luokan eteen. Brad pudisti päätään.
”Ei. Onko sinulla sisaruksia?” Hänen aksenttinsa kuulosti hauskalta.
”Pikkuveli, Jacob. Mutta hän on monella tapaa kuin isoveli”, sanoin kohauttaen olkapäitäni.
”Miksi niin, jos saan udella?” Brad kysyi kun kävelimme luokkaan. Taas kaikki tytöt melkein pullistivat silmät päästään nähdessään Bradin.
”No, Jacob on minua ainakin kaksi päätä pidempi ja muutenkin monissa asioissa minua kypsempi”, naurahdin ja suuntasin pulpettiani kohti erään Biancan viereen.
”Aivan. No, toivottavasti näemme taas”, Brad sanoi rikollisen hurmaavalla äänellä kun hän suuntasi takapenkille ainoalle vapaalle paikalle. Istuin Biancan viereen ja huokaisin. Kummallinen tyyppi.
”Kuka tuo on?” Bianca kysyi ei tapansa mukaisesti. Hän on yleensä hiljainen ja juttelee vaan jollekin ystävälleen, joka istuu edessämme. Kyseinen ystävä käänsi nyt myös koko kroppansa minua kohti ja näytti enemmän kuin kiinnostuneelta.
”Joku Brad. Muutti Lontoosta”, sanoin ja kaivoin oma säveltämäni kappaleen nuotit laukusta. Oli ollut läksynä säveltää jokin lyhyt kappale A-mollissa.
”Aika pakkaus”, Bianca sanoi ja katsoi takapenkeille. Minä pysyin hiljaa, ettei sanomisiani vahingossakaan tulkittaisi väärin.

Menin ruokailuun Edwardin kanssa sanaa matkaa. Hän piti minua vyötäisiltä ja välillä suuteli omistavasti otsaani. Sydämeni jätti aina lyönnin välistä, kun hän teki näin.
Tanyaa en ollut nähnyt koulussa tänään ollenkaan, mikä oli todellinen helpotus. Ei ollut tarvinnut miettiä koska löydän itseni kuolleena keskeltä koulun käytävää. Ehkä Tanya oli muuttanut maasta vaikka etelänavalle tutkimaan pingviinejä?
Edward irrottautui minusta kun hän alkoi lastata ruokaa tarjottimelle. Minä suuntasin pöytään, missä istuivat jo Emmett, Rosalie, Alice ja Jasper. Livvystä ei ollut jälkeäkään.
”Missä Livvy?” En vaivautunut tervehtimään ja istuin alas pyöreän nurkkapöydän ääreen.
”Kuumeessa, sitä on kuulemma liikkeellä.” Jasper sanoi ja puraisi palasen patongistaan, jota hän järsi yhdessä Alicen kanssa. Mieleeni tuli Kaunotar ja Kulkuri sadusta se spagettikohtaus.
Edward istui viereeni ja laski tarjottimen eteeni. Se oli täynnä kaikenlaista syötävää, pitsaa, leipää, patonkeja, muutama omena, suklaapatukoita ja salaattia.
”Minkä armeijan sinä aiot oikein ruokkia?” Kysyi ja nappasin tarjottimelta omenan. Edward kaappasi itselleen pitsanpalan.
”Sellaisen mihin kuuluvat sinä, minä ja muuan Emmett jolla on tapana näpistää asioita tarjottimeltamme”, Edward naurahti ja sai tietynlaisen mitä-sinä - oikein-vihjaat -katseen Emmettiltä, joka nappasi tarjottimeltamme suklaapatukan. Naurahdin.
”Joko olette kuulleet siitä kykykilpailusta jonka koulu järjestää kesäkuussa?” Alice kysyi innoissaan ja katsoi vuorollaan jokaista pöydässä istuvaan henkilöä. ”Sinne tulee kykyjenetsijä suoraan Broadwaylta!”
Nyt oli minun kulmieni vuoro pompata ylös. Tietäisiköhän isä tuosta jotain?
”En ole kuullut. Mimmoinen se on?” Kysyi ja puraisin omenastani.
”No kykykilpailu”, Alice sanoi sen hitaasti ja virheettömästi ääntäen kuin vähä-älyiselle. ”Paras esitys pääsee Broadwaylle. Miten sinä et tiedä tästä vaikka isäsi on joku BW-tuottaja?”
”Ei ole tullut puheeksi.” Totta puhuen, en ollut puhunut Charlien kanssa päiviin. Hän oli aina töissä.
”Aha. No, aiotteko osallistua?” Alice kysyi ja Jasper puri huultaan. Kukaan ei vastannut mitään ja Alice parahti.
”HÄH? Ette voi olla tosissanne, ettekö ymmärrä millainen mahdollisuus tämä on?”
”Toki, mutta hei. Broadwaylle? Eikö se ole aloittelijoille vähän liian…liikaa?” Rosalie sanoi ja sai Alicelta jäätävän katseen.
”Ei jos sattuu olemaan Alice”, Emmett muistutti ja melkein sai majoneesisen leivänpalan naamaansa, mutta hän veistin sen viime hetkellä. ”Mitä mä nyt taas sanoin? Alkaa ottamaan päähän tämmöinen esineillä viskominen ja pään takominen.”
”Noniin, ehkä nyt on jo kiusattu Emmettiä tarpeeksi”, Rosalie naurahti ja antoi suukon Emmettin suupieleen. ”Täytyy lähteä tunnille. Heippa, kaverit!”
Mutisimme kukin tahollamme kaksikolle hyvästit ja jatkoimme keskustelua - tai Alice jatkoi. Hän kertoi esittävänsä jotain akrobatiaa joidenkin liinojen varassa. En oikein keskittynyt kunnolla kun Edward oli vierelläni. Hän tuoksui vaniljalta. Painoin pääni Edwardin olkapäälle ja hymyilin itsekseni samalla kun katsoin Alicen huitomista käsillään samalla kun hän innoissaan selitti millaisen puvun laittaisi kykyiltaan ja miten hän auttaisi Jasperia omassa esityksessään. Oloni oli tällä hetkellä kovin onnekas.
Pian Alicen puheen keskeytti tuttu brittiaksentti, joka alkoi vähän jo ottaa minua aivoon.
”Hei taas, Bella. Ei kai haittaa jos liityn seuraanne?” Brad sanoi minulle vekkulisti hymyillen ja istui jo ennen vastauksen saamista paikalle, mistä Rose oli hetki sitten kadonnut.
”Ei kai…”, sanoin ja nostin pääni Edwardin olkapäältä, vain tavatakseni Edwardin kysyvän katseen.
”Kukas sinä olet?” Edward kysyi sävyyn, jonka voi todeta tökeröksi vain jos tunsi Edwardin. Muiden korvaan sävy oli yltiöystävällinen.
”Brad. Tapasin Bellan koulun pihalla kun hän sattui vahingossa törmäämään minuun.” Brad sanoi ja nappasi omalta tarjottimeltaan kivennäisvesipullon ja avasin korkin, joka sihahti hiljaa. Bradin punaisella tarjottimella oli kivennäisvesipullon lisäksi vain muovinen rasia, missä oli salaattia.
”Kappas vain”, Edward naurahti ja katsoi minuun virnuillen. Virnistin vastaukseksi.
”Tasapaino-ongelmani eivät liity tähän mitenkään. Minä väistelin lunta”, sanoin ennen kuin tajusin kuinka jälkeenjääneeltä se kuulosti. Edward suuteli otsaani ja sipaisi poskeani peukalollaan.
”Tietysti.”
Brad kaivoi taskustaan haarukan ja alkoi sillä seivästää salaatistaan vesimeloninpaloja ja tomaatteja. Me kaikki katsoimme häntä kummissamme.
”Joten, mikä on pääaineesi, Brad?” Alice aloitti keskustelun välttäen luultavasti hyvin epämieluisan vaivautuneen hiljaisuuden. Brad nosti katseensa muovisesta rasiasta ja pyyhi suupieliään servettiin ennen puhumisen aloittamista.
”Luova ilmaisu. Entä teillä?” Brad esitti vastakysymyksen.
”Maskeeraus”, Alice sanoi ylpeänä.
”Laitteistotekniikka”, Jasper sanoi ja heitti viimeiset leivät rippeet suuhunsa.
”Musiikki-ilmaisu”, Edward sanoi vähän kaarrellen. Ehkä hän ei halunnut Bradin tietävän?
”Näytelmätyö, jonka tunti alkaa noin viiden minuutin kuluttua. Meidän täytyy mennä”, sanoin Alicelle ja Edwardille nousten pöydästä. Muut seurasivat esimerkkiäni - Brad lukuun otettuna. Edward vei tarjottimemme palautuspisteelle kun lähdimme tunnille. Bradilla ja Jasperilla oli yhteinen matematiikan tunti länsipäädyssä, joten he lähtivät eri suuntaan kuin minä, Alice ja Edward.
”Minulle tuli päänsärky hänen äänestään”¨, Alice sanoi kun olimme tarpeeksi kaukana.
”Ei hän sille mitään mahda”, vastasin olkiani kohauttaen ja vein käteni Edwardin vyötärön ympärille samalla kun hän vei käsivartensa minun hartioideni ympäri.
”Oli kuka oli, mutta sinä olet minun”, Edward naurahti ja suuteli minua nopeasti suulle. Katsoin häneen kysyvänä.
”Etkö nähnyt miten hän vilkuili sinua?” Edward kysyi huvittuneena.
”En, koska olin niin keskittynyt sinuun”, vastasin ja sain uuden suudelman. Ja kolmannen. Ja neljännen. Ja..
”Voi herra mua auttakoon, hankkikaa huone”, Alice tuhahti ja avasi liikuntasalin ovet, missä oppitunti oli jo aluillaan. Nauroimme Edwardin kanssa yhteen ääneen Alicen dramaattisuudelle
« Viimeksi muokattu: 05.06.2010 11:52:16 kirjoittanut alba »

-jjassuu

• Vieras
Vs: You Belong With Me [12.OSA 2.5]
« Vastaus #118 : 02.05.2010 21:47:02 »
Aiotko sä tappaa mut ?
tää on vaan niin ihana ja sulonen ja paras ficci ;)
yhden virheen hu0masin:
Lainaus
mutta hän veistin sen viime hetkellä.
oliskos väisti ?
mutta juu kirjotteles nopeesti jatkoa :)

j

E_Bella

• Vieras
Vs: You Belong With Me [12.OSA 2.5]
« Vastaus #119 : 02.05.2010 22:12:41 »
Brad Pitt. :D Ensimmäisenä tuli se mieleen, kun luin Brad-nimen. : DD
Vai oliko se edes Brad?? En muista enää. . .  :D
Mutta virheitä en löytänyt ja sitä rataa.
 Jatkoa jos saa pyytää, niin sitä toivoisin.  ((:

// PS: Tuosta lopusta, siis ihan lopun lopusta puuttuu piste! Huomasin sen vasta nyt! :D  Luku ei loppunut vaan jatkuu koko ajan, mutta me ei vain huomata sitä! :D
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 15:57:41 kirjoittanut E_Bella »