Kirjoittaja Aihe: Rikkokirit hyökkäävät || S, draama, paritukseton, raapale  (Luettu 1670 kertaa)

Spirit M

• Söpöilijä
  • Korpin kynsi on päästään terävä
              Rikkokirit hyökkääväät

Nimi: Rikkokirit hyökkäävät
Kirjoittaja: Spirit M
Ikäraja: Sallittu
Genre: Draama
Vastuunvapaus: Row on keksinyt hahmot ja muun, minä kirjoittelen omaksi huvikseni jotain kivaa.
Hahmot: Luna, Hermione
A/N: Vuosi raapalehtien vol. II, toinen raapaleeni.

Rikkokirit hyökkäävät

Luna oli kumartunut vihon yli loitsujen tunnilla. Muistiinpanoja rustaava Hermione oli hänen parinsa.
”Luna, herää!” Hermione sihahti ja Luna nosti päänsä pystyyn.
”Mitä?” Tyttö kysyi levollisesti.
”Sinä et vastaa kysymyksiin, Luna. Onko kaikki hyvin?” Hermione kysyi, kuunnellen kuitenkin toisella korvallaan tuntia.
”On, paremmin kun hyvin! Katso, minä kirjoitan kirjaa!” Luna sanoi ylpeästi ja Hermione  nyökkäsi.
”Saanko minä katsoa?” Luna nyökkäsi.

Rikkokirit hyökkäävät!

On tieteellisesti todistettu, että Rikkokirit hyökkäävät Englantiin ylihuomenna, mihin aikaan hyvänsä. Niiltä voi  suojautua parhaiten kylpemällä öljyssä ja hunajassa, ja viettämällä mahdollisimman paljon aikaa jästien seurassa...

”En usko että tämä menestyy.”
”Aijaa. Minä en sitten kirjoita sitä enää.”
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:53:39 kirjoittanut Pops »
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Dolls

Vs: Rikkokirit hyökkäävät
« Vastaus #1 : 20.03.2010 14:29:55 »
Aika tylsä, jos näin suoraan sanon. Mitään ei oikein tapahtunut, ja vaikka rikkokiri-juttu yrittikin olla hauska, niin sitä se ei kyllä ollut.

Hermione ja Luna eivät ole samalla loitsutunnilla, se häiritsi. Luna on vuotta nuorempi, joten hänellä olisi Ginnyn kanssa samaan aikaan tunnit.

Hermione oli kuitenkin hermionemainen, ei yhtään OOC. Lopetus oli myös sulava, ei yhtään tökstöks. :)

~doll
darling i'm a nightmare dressed like a daydream