nimi: Pikkusisko
kirjoittaja: Rindamon
ikäraja: K-11
fandom: Hetalia Yukimura lisäsi fandomin myös alkutietoihin.
hahmot/paritus: OC, Venäjä ja pohjoismaat, ehkä muitakin
tyylilaji: humour, drama, adventure ja ehkä fluffy
vastuuvapaus: En (ikävä kyllä) omista Hetaliaa, enkä saa tästä rahallista korvausta, vaikka kuinka tahtoisin.
A/N: En ole oikeasti katsonut/lukenut Hetaliaa, vaan hankkinut tietämykseni kahden ystäväni, ficcien ja wikipedian avulla. Jos hahmojen luonteet eivät ole oikein, mollatkaa vapaasti. Laitan tähän alkuun tietopläjäyksen tarinani päähenkilöstä, itse luomastani Karjalasta.
Nimi: Karjala, oikeasti Omena (Venäjä sanoo Olgaksi) Väinämöinen
Syntymäpäivä: 13.6
Horoskooppi: Kaksonen
Ulkonäkö: Vaaleat, puolipitkät hiukset ja sinivihreät silmät.
Luonne: Omena on iloinen ja pirteä tyttö, mutta todella äkkipikainen. Hän pitää pilailusta, ja ajaakin muut helposti hulluuden partaalle. Tämä tyttö rakastaa luontoa ja lukemista, sekä liikkumista ulkona. Hän rakastaa kesää ja uimista, sekä tykkää leikkiä "tätinsä" Valko-venäjän kanssa.Hän sanoo asiat suoraan, niinkuin ne ovat.
Historiaa/muuta tärkeää: Karjalanhan Venäjä otti omakseen toisen maailmansodan aikaan (tark. vuonna 1944). Näin ollen Karjala on ryöstty Suomelta, mutta ryöstön yhteydessä Karjala kolkattiin ja hän menetti muistinsa. Herättyään hän löysi itsensä makaamasta Venäjän kodissa ja Venäjä kertoi hänen kolauttaneen päänsä, ja että Venäjä on Karjalan isä. Venäjä ei halua antaa Karjalaa takaisin Suomelle, ja näin ollen pitää tytön aina kotona silloin, kun itse käy muualla. Omena ei myöskään saisi lukea Venäjän historiankirjoja tai lähteä Venäjän kotoa mihinkään, mutta utelias tyttönen ei aina noudata sääntöjä...
TRAILERI
Tämä kertoo tytöstä joka sanoo asiat suoraan...
"Olen muuten siskosi"
"..."
...sen kummempia miettimättä.
"Luitko historiankirjojani ilman lupaa?"
"Kyllä"
Kol kol kol kol...
Hän on todella...
"Voisin vaikka hirttäytyä!"
"Äläs nyt, kyllä Venäjä vielä sinut nai!"
...erityinen?
"Haahaaa! Voitinpas sinut!"
"Kukaan ei uhmaa mahtavinta valtiota maailmassa!"