// Alaotsikko: Katkelmia maailmalta- ja Kaiken maailman ficlettejä- ("dialogi") haasteisiin
Title: Herra Viaton itse?
Author: Hapanpastilli eli minä itse
Genre: Fluff, humour
Pairing: Harry/Draco
Rating: K11
Disclamer: Ikävä kyllä nämä ovat Rowlingin luomuksia:(
Warnings: Slash (mutta eihän se nyt ole mikään varoitettava asia?)
Summary:
"Sitä paitsi, sinun pitäisi olla tässä ikään kuin minun poikaystäväni."A/N: Osallistuu siis Katkelmia maailmalta - haasteeseen Alice In Wonderlandista otetulla sitaatilla ("You don't know much", said the Dutchess. "And that's a fact") ja Kaiken maailman ficlettejä tämän hetkisellä aiheella "dialogi".
Tuli pienen pieni puolen tunnin inspiraatio (joka on myös aika kliseinen), jolla ei ole kerta kaikkiaan MITÄÄN ideaa, joten olkaa helliä
Mitenköhän näistä minun 20-30 minuutin jutuista tulee aina HooDeetä ____________________________
-
Kiltti?- Tiedätkö sinä mitä tarkoittaa sana EI? Ymmärrätkö sinä, että minulla on töitä?
- Tiedätkö sinä, että olet ilkeä? Ymmärrätkö sinä, että se satuttaa minua?
- Ei seksistä kieltäytyminen kello 9.30 keskiviikkoaamuna ole ilkeää, se on vain normaalia. Varsinkin jos joku on valvottanut sinua juuri saman asian kanssa viimeyönä varsin myöhään. Ja muuten, koiranpentu silmäsi eivät toimi minuun.
- No ei se sinua silloin yöllä näyttänyt haittaavan. Sitä paitsi, sinun pitäisi olla tässä ikään kuin minun poikaystäväni.
- Ja missäs lakikirjassa tämä paneskelupykälä oikein lukee?
- Dracon parisuhdesäännöissä,
idiootti.
- Onko kyseessä suurikin mestariteos?
- Kyllä vain, mutta säästääkseni sinulta lukemisen vaivan, voisin sen sijaan esitellä sitä sinulle itse… No, miten olisi? Aivan ikioma promo-tilaisuus.
- Älä yrittääkään!
- Sinun ei pitäisi ajatella kaikkea niin kaksimielisesti. Minulle alkaa tulla melko perverssi kuva sinusta.
- Minkä minä sille voin, että verkkokalvoillesi on jämähtänyt fantasiasi minusta panemassa sinua dominoivasti sidottuna?
- Ja kukahan niitä kuvia minulle oikein syöttää? Ettei vain olisi herra Viaton itse?
- Mikä helvetin herra Viaton?
- Tämä ystäväni tässä vieressäni.
- Anna minun nyt keskittyä, minulla ei ole aikaa kuunnella juttuja mielikuvitusystävistäsi.
---
- Mm, hartiasi ovat melko tiukat. Annahan kun hiukan hieron sinua.
- Draco. Päästä. Irti.
- Sinä olet ihan tylsä. Ilonpilaaja!
- Mielestäni todistin aivan kiitettävästi viimeyönä, etten ole ilonpilaaja. Joten pitäisitkö nyt turpasi kiinni.
- …
- Tiesitkö, että kätesi ovat tällä hetkellä vatsalihaksillani? Hartiani ovat ne siinä muutama kymmenen senttiä ylempänä.
- Kappas. Liukas paita, käteni varmaan valuivat.
- No jos ne vielä vähän valuvat, niin minä en vastaa teoist- Ahh. Minä… O-ota kätesi pois! En p-pysty Ahh… puhumaan.
- Hmm, pitäisiköhän sinut viedä lääkärille? Havaitsen tuollaisia tarkkojen-äänteiden-muodostamisvaikeuksia aina silloin tällöin. Varsinkin öisin.
- Auts. Tuo sattui Draco, tiedätkö, että tuon artikkelin deadline on ylihuomenna.
- No
Ahh Harry, tiedätkö, että ylihuominen on kahden päivän kuluttua.
- Kuinka typeräksi minua oikein luulet?
- “You don't know much, and that's a fact.”
- Draco, oletko
sinä joskus lukenut ”Liisa Ihmemaassa”?
- Harry, oletko
sinä ikinä lukenut Dracon Parisuhdesääntöjä.
- …
- Et, ei se mitään, minä kerron sinulle sen pääsisällön nopeasti: ”KUN POIKAYSTÄVÄSI HALUAA SEKSIÄ, HÄN MYÖS SAA SITÄ!”. Ja jos et vielä tajunnut, niin minä ikään kuin haluaisin NYT.
- Mutta kun…
-
Harry...- Mut-
- Harry, minä varoitan sinua. Ylihuominen on kahdenpäivän kuluttua. Ja minulla on käsi sinun housuissasi kahden sekunnin kuluttua. Vieläkö haluat tapella?